Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
Juicyhil is niet erg aantrekkelijk. Verder mag ik niet gaan, de laatste keer dat ik dat deed smeerde hij me een ban aan.
Lol wut, vraag 't aan Nijnja, of ITB, volgens hen stelde Juicy 't zelfs voorquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef Merkie het volgende:
Wat een stelletje kneuzen lopen er toch op Fok rond. Leuk zeg, iemand belachelijk maken op een forum vanwege z'n uiterlijk
. Waarschijnlijk is 9 van de 10 mensen die aan deze "grap" meedoen een Emimichje (bij hem mocht het dan weer wel, gezien z'n uitlatingen). Doe eens normaal zeg.
Hij gaat niet om zijn uiterlijk kneuter, je weet amper de reden er vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef Merkie het volgende:
Wat een stelletje kneuzen lopen er toch op Fok rond. Leuk zeg, iemand belachelijk maken op een forum vanwege z'n uiterlijk
. Waarschijnlijk is 9 van de 10 mensen die aan deze "grap" meedoen een Emimichje (bij hem mocht het dan weer wel, gezien z'n uitlatingen). Doe eens normaal zeg.
Juicy heeft hem zelf gegeven en daar gaat het helemaal niet om, jij stelt nu juist iets om zijn uiterlijk, faggot. Doe 's lief tegen juicyhil.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef Merkie het volgende:
er gaan iedere dag mensen dood in Iran en Irak. Juicy leeft maar 1 keerquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Hetiszover het volgende:
We kunnen beter allemaal een groene avatar doen vanwege de slachtoffers in Iran![]()
huiliepruiliequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef StefanoSanders het volgende:
Hou dat pub gekanker lekker in pub
Ok, maakt niet echt uit, ik weet inderdaad het fijne er niet van. Desondanks denk ik niet Juicyhil hier vrolijk van word. Doe toch gewoon eens normaalquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij gaat niet om zijn uiterlijk kneuter, je weet amper de reden er van.
Je moeder.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef StefanoSanders het volgende:
Hou dat pub gekanker lekker in pub
Wij weten van wel, tief 'ns op naar R&P.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ok, maakt niet echt uit, ik weet inderdaad het fijne er niet van. Desondanks denk ik niet Juicyhil hier vrolijk van word. Doe toch gewoon eens normaal?
Nee, vind het gewoon een beetje kinderachtig gedrag allemaalquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wij weten van wel, tief 'ns op naar R&P.
Sterker nog:quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ok, maakt niet echt uit, ik weet inderdaad het fijne er niet van. Desondanks denk ik niet Juicyhil hier vrolijk van word. Doe toch gewoon eens normaal?
quote:
quote:
Leuk voor je, nu optiefen. Of de webicon nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon een beetje kinderachtig gedrag allemaal.
Uit je oma.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef StefanoSanders het volgende:
Hebben ze soms net vandaag in geestelijk gehandicapten puber opvang de knurft internet geïnstalleerd ?
Waar komen die lui opeens vandaan.
Uit je stoma.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij heb ik Juicyhil trouwens een keer gezien in een coffeeshop in Almere, als ik z'n foto op twitter zo bekijk
Het zijn allemaal kleutersquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef justmattie het volgende:
Is iedereen in PUB ook daadwerkelijk 15, of zijn het allemaal labiele volwassenen die nog in hun tienerjaren denken
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH WAT EEN GRAPPIG GRAPJE WHHAHAHAHAHAHAHA IK LACH ME ECHT HELEMAAL DOOD ENZO HAHAHAHAHAHAHAHAHA KLEUTERS HOE VERZIN JE 'T HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
*hop*quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
Alsof ik een twintiger die fan is van Hilary Duff, overgewicht heeft, een fansite voor Miley Cyrus heeft, ICT-er en 'Developer' is, in PUB komt, biseksueel is en een Hyves-achtergrond met allemaal sterretjes heeft op mijn icon wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |