Nee.quote:
Ik ben 14...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef TNA het volgende:
Dat jij een gefaked orgasme constateert bij een 3-jarige kleuter maakt jou een smerige pedofiel.
Als er meisjes van 5 zijn die moeder zijn dan zijn er ook vast wel meisjes van 3 die weten wat een orgasme is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
Alsof een meisje van 3 überhaupt weet wat een orgasme is
En dat faken leren ze pas veel later
Post #5.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:33 schreef 3keernix het volgende:
Vuile Pedo! je hebt gewoon staan kijken!
Dat jij 't als 'een orgasme faken' zag maakt jou eigenlijk best wel smerig. Kinderen van die leeftijd zijn daar nog echt niet mee bezig, zelfs niet in deze tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef Big_Boss. het volgende:
TS werkt bij een Turk eethuis en was rond een uur of 4 's middags begonnen met werken, rond een uur of half 7 komt er een gezin met 3 kinderen (zonder mama) eten bestellen, ze bestelde vrij veel en er waren ook vrij veel mensen voor hun, en het jongste dochtertje van die lieve meneer fakete (om de verveling tegen te gaan) een orgasme in de tussentijd... TS stond met een ''''' uitdrukking op zijn gezicht 10 seconde lang te kijken naar dat meisje dat het ook nodig vond om haar jurkje naar boven te trekken waardoor je haar slip kon zien... Gelukkig was het desbetreffende gezin al snel weer weg... Maar toch had ik de rest van de dag nog steeds zoiets iets van.
.
Samenvatting : Meisje van een jaar of 3 faked een orgasme op de zaak en doet haar jurkje omhoog waardoor haar slip zichtbaar is terwijl zij en de rest van de aanwezige gezinsleden op hun eten aan het wachten zijn....
Klacht : Meisje van een jaar of 3 faked een orgasme op de zaak en doet haar jurkje omhoog waardoor haar slip zichtbaar is terwijl zij en de rest van de aanwezige gezinsleden op hun eten aan het wachten zijn....
Fokken op je 14equote:Ik ben 14...
Wat is daar mis mee?! Wil je dat ik m'n PUB-homies erbij haal?quote:
Meisjes van 5 zijn nog niet vruchtbaar. Ik denk ik zeg het evenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:33 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Als er meisjes van 5 zijn die moeder zijn dan zijn er ook vast wel meisjes van 3 die weten wat een orgasme is...
Nee joh, gewoon een tanga jwz.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
haar slip?
haar huggies dry nights zeker
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef Kafka. het volgende:
[ afbeelding ]
Nice to see you Big_Boss, why don't you have a seat over there?
PUB vs KLB? Bring it on..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:36 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?! Wil je dat ik m'n PUB-homies erbij haal?.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers#Age_5quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Meisjes van 5 zijn nog niet vruchtbaar. Ik denk ik zeg het even
Zegt de naam Lina Medina je iets?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Meisjes van 5 zijn nog niet vruchtbaar. Ik denk ik zeg het even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij als je een goede signature weet!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Zegt de naam Lina Medina je iets?
Zo nee :je hebt je huiswerk goed gedaan smeerlap. Krijg je daar een harde plasser van ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Adidah het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers#Age_5
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Adidah het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers#Age_5
Bagger van een mod!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt je huiswerk goed gedaan smeerlap. Krijg je daar een harde plasser van ?
Mag ik ook messen en stalen honkbalknuppels meenemen?quote:
You're not the only one. Goed dat we er snel bij zijn. Heeft Alberto weer wat te lullen in zijn volgende afleveringquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef Kafka. het volgende:
Ik begin zo langzaamaan te denken dat TS echt een vuige pedo is.
Komop hoe kan ik pedo zijn als ik 14 ben!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef Kafka. het volgende:
Ik begin zo langzaamaan te denken dat TS echt een vuige pedo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij als je een goede signature weet!
Ik ben geen mod?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Zegt de naam Lina Medina je iets?
Zo nee :Nee, ik verdiep mezelf niet zo in peuter-zwangerschappen. Maar omdat er 1 meisje van 5 moeder is geworden (door verkrachting) zouden er volgens jou meer meisjes van 5 kunnen zijn die zich bewust bezig houden met het faken van een orgasme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X
X
X
Stelletje Mietjes, wat een faalbaas ben je ook....maarja puberaaltjes zijn nog in de groei dus die hebben alleen dat om zich mee te verdedigen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:41 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Mag ik ook messen en stalen honkbalknuppels meenemen?.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:42 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Komop hoe kan ik pedo zijn als ik 14 ben!
Wie o wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Mag traangas ook? En eieren? En hoeveel tegen hoeveel?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Stelletje Mietjes, wat een faalbaas ben je ook....maarja puberaaltjes zijn nog in de groei dus die hebben alleen dat om zich mee te verdedigen...
Anyway, kom maar op..
TS heeft oog voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
Hoe weet TS überhaupt dat het meisje rond de 3 jaar oud was
Dat kun je toch zien...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
Hoe weet TS überhaupt dat het meisje rond de 3 jaar oud was
Hiij kreeg een stijve in de zaak en zat de hele dag zo 'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Jij hebt daar wel een neusje voor zeker.
Inderdaad maar, IQM je bent in ieder geval de baas van dit topic.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond het al gek dat die grap nog niet eerder gemaakt was.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef Lundegaard het volgende:
Meisje van 3 zingt in al haar onschuld Oya Lele van K3 en doet er een dansje bij.![]()
TS ziet dat een meisje haar kutje wil showen en een orgasme nadoet.![]()
Wat is de volgende stap TS? Denken dat een kind je wil pijpen wanneer ze haar ijsje likt en toevallig jouw kant opkijkt?![]()
Sicko
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond het al gek dat die grap nog niet eerder gemaakt was.
Geef d`r msn eens dan!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:53 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn nichtje van 4 weet er ook al alles n dus ik sta niet raar te kijken
Waar gaat 't heenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:53 schreef kurk_droog het volgende:
Dat is dan ook wel jouw nichtjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:53 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Inderdaad maar, IQM je bent in ieder geval de baas van dit topic..
Omigosh.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het was dan ook een typische IQM-grap
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
![]()
Doe maar een tekening van het tafereel uit dit topic. Het mag vrij simpel zijn. Dan verklaar ik je tot held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |