Straks moet ik er nog een maken omdat niemand gelooft dat ik hem zelf heb gemaakt. Dubbel traumaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef Lundegaard het volgende:
Volgens mij kwam je dit plaatje gewoon tegen en verzon er een topic omheen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef JX het volgende:
[..]
Straks moet ik er nog een maken omdat niemand gelooft dat ik hem zelf heb gemaakt. Dubbel trauma![]()
Ik ben niet zo geniaal als Ensafquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef JX het volgende:
TS gaat weer in bed liggen en heftig schuimend heen en weer vingeren![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
![]()
Doe maar een tekening van het tafereel uit dit topic. Het mag vrij simpel zijn. Dan verklaar ik je tot held
Ouwe gluurdert.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef Rosbief het volgende:
Bukkende meisjes, dat je zo tussen hun tieten kunt gluren![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef JX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
..Mijn heldennaam graag....!
Je sigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef Lundegaard het volgende:
Ik eis een dagelijks terugkerend topic met een dagelijks meemaak-momentje van JX in cartoon vorm.
Ja, ik ben ook wel benieuwd hoe het er in een achterbuurt aan toe gaat. Ik kom nooit in achterbuurten snap je?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef Lundegaard het volgende:
Ik eis een dagelijks terugkerend topic met een dagelijks meemaak-momentje van JX in cartoon vorm.
Mijn bus komt door een achterbuurtquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel benieuwd hoe het er in een achterbuurt aan toe gaat. Ik kom nooit in achterbuurten snap je?
I know.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:14 schreef JX het volgende:
[..]
Mijn bus komt door een achterbuurtIkzelf woon natuurlijk in een herenhuis
Maak daar eens een paint van dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:14 schreef JX het volgende:
[..]
Mijn bus komt door een achterbuurtIkzelf woon natuurlijk in een herenhuis
Je was er ook vast zo ingegleden tussen die pusserige puisten, gewoon ff zachtjes aanduwenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:40 schreef J.Herrer het volgende:
Ik had hem er zo in geschoven
Midden in die bus
Geen paint maken daarvan oke?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef JX het volgende:
[..]
Je was er ook vast zo ingegleden tussen die pusserige puisten, gewoon ff zachtjes aanduwen![]()
Ik heb er al een mentale paint vanquote:
Nee, ik kijk hier duidelijk hooghartig de andere kant opquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
TS was je hier aan die reet aan het snuiven trouwens?![]()
Bovendien, post eens een foto van jezelf in de positie van die vrouw die dat hondje wilde aaien. Nogal makkelijk iemand anders af te zeiken zonder zelf met de billen bloot te willen gaan, misschien ziet het er bij jou veel erger uit!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:33 schreef JX het volgende:
[..]
Nee, ik kijk hier duidelijk hooghartig de andere kant op![]()
Hmm ik heb de rest van je lichaam nog niet gezien dus ik kan niet met zekerheid zeggen of je daar goed aan doetquote:Ik zorg wel dat mijn kleren passen en dat niet alles zichtbaar wordt als ik ff buk![]()
Je ziet er gewoon best lekker uit, dat is allesquote:Wat is die obsessie met mijn foto
Hmm het is nu wel heel verleidelijk, regel even haar nummer tsquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef JX het volgende:
[..]
Je was er ook vast zo ingegleden tussen die pusserige puisten, gewoon ff zachtjes aanduwen![]()
"Eey ik heb een bashtopic geopend over je pukkelige reet en nu wil iemand je eens keihard van achter nemen, dusseh.. mag ik je nummer aan 'm doorgeven?"quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:12 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hmm het is nu wel heel verleidelijk, regel even haar nummer ts
Yep gaat zeker werken, geen probleemquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:33 schreef JX het volgende:
[..]
"Eey ik heb een bashtopic geopend over je pukkelige reet en nu wil iemand je eens keihard van achter nemen, dusseh.. mag ik je nummer aan 'm doorgeven?"
Ja, gaat vast werken. Zal het eens proberen als ik haar nog eens zie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |