Ik hoop nog steeds dat iemand het herkent.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:34 schreef IQM het volgende:
Vanaf 0:56
Is dit fraaie stukje muziek speciaal geschreven voor de film of herkent iemand het?
Is het niet de instrumentale versie van:quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand het herkent.
Heb ik ook even aan zitten denken, maar het klinkt toch echt anders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is het niet de instrumentale versie van:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:19 schreef rosjv9 het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van het nummer in het begin van dit filmpje:
bij voorbaat dank! Rogier
Nee dat is hem niet deze kende ik wel.quote:
geen kenner maar is het deze?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:26 schreef satecl het volgende:
Op radio 538 komt de laatste tij deen cover/remis van 'Night Crawlers - Push The Feeling On'.. Weet iemand misschien hoe die plaat heet?? (denk dat het een makkie is voor de kenners)
Zet dan gelijk het antwoord erbij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef Ireth het volgende:
Wie kent hem nog? Pa en ma gaan een avondje weg, dochterlief is alleen thuis en neemt het ervan. Dansend het hele huis door en ook de tafel terwijl ze een nummer op heeft staan wat ze mee staat te playbacken. Reclame van Echte Chocomel. Wie ow wie weet welk nummer ze draait? Never mind, heb um al
Jawool bedankt!!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:20 schreef Electro-Worm het volgende:
Help, ik zoek het nummer van deze video!
http://www.dumpert.nl/med(...)te._danskleuter.html
Kijk eens in je andere topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:38 schreef 101kiffle101 het volgende:
Ik zoek een nummer die ook bij het programma blootgewoon te horen was... als je naar http://www.blootgewoon.kro.nl/ en bij het filmpje naar 29:10 gaat hoor je het. IK MOET WETEN WELKE HET IS!!!
Alvast bedankt
Succesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:38 schreef 101kiffle101 het volgende:
Ik zoek een nummer die ook bij het programma blootgewoon te horen was... als je naar http://www.blootgewoon.kro.nl/ en bij het filmpje naar 29:10 gaat hoor je het. IK MOET WETEN WELKE HET IS!!!
Alvast bedankt
Het is trance.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:59 schreef Disana het volgende:
Ik wil graag weten waar dit stukje
http://www.pown.it/3430?r=1404821
uit komt, en wat voor genre het is.
Techno is (meestal) wat harder en minder melodieus met stringsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus geen techno zoals ik het in mijn sig noem. Dankjewel.
Ah, ik ga mijn sig even veranderen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Techno is (meestal) wat harder en minder melodieus met strings
Nu is het natuurlijk 4 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).quote:Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Een beetje een late reactie, excuses. Maar echt superbedankt voor deze info!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hier het singletje voor me liggen @Kermis FM. Het is Gino Politi & DJ Michiel - Viva la mamma 2009
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk 4 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Soundgarden-Black Hole Sun
Pearl Jam-Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
Nirvana-Smells Like Teen Spirit
Deze zijn het NIET!
Hump de bump ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef Fiji het volgende:
Hoe heet die clip van de Red Hot Chili Peppers wat begint met een bbq en als hun gaan spelen gaat iedereen weg bij die bbq en gaan ze naar de RHCP kijken?
:$
http://en.wikipedia.org/wiki/Paper_Planesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:01 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een remix of mashup van Paper Planes. Ik weet dat die er een heleboel zijn, maar hier is ook in de vocalen geknipt.
"People are just people, why can't you see. M.I.A. is gonna take your money"
Verder komen er uiteraard regelmatig pistoolschoten in voor, meer kan ik er niet van zeggen, hoop dat het iemand bekend voorkomt...
Dit bedoel je?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zou ook graag willen weten waar het fragment uit komt. Jij weet het zeker ook niet
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:01 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een remix of mashup van Paper Planes. Ik weet dat die er een heleboel zijn, maar hier is ook in de vocalen geknipt.
"People are just people, why can't you see. M.I.A. is gonna take your money"
Verder komen er uiteraard regelmatig pistoolschoten in voor, meer kan ik er niet van zeggen, hoop dat het iemand bekend voorkomt...
er staat 'Mike Koglin mix' achter, dus wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef iBolt het volgende:
Een vraagje...
Kirsty Hawkshaw - Fine Day
Is dit nou het orgineel of toch een remix???
Want als ik op orgineel zoek kom ik bij deze...
Dus Opus III - It's a fine day.quote:Tijdens een rave-feest in 1991 werd ze gespot door de producenten Ian Munro, Kevin Dobbs en Nigel Walton (toentertijd bekend als A.S.K.). Door deze ontmoeting vormden zij met Hawkshaw de danceact Opus III. Hun eerste single It's A Fine Day, van hun debuutalbum Mind Fruit, werd een internationale hit.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek een nummer waarin frans word gezongen. Het is een elektro/dance/trance nummer of iig daar in de buurt.Het heeft ook een videoclip waar een aantal grote letters in voorkomen. Er word ook hetzelfde in gedanst zoals in deze clip
Zo ongeveer weet ik wel de naam en het is denk ik Jelle maar toch kan ik het niet vinden.
alvast bedankt!
Oh wow, wat knap. Hartstikke bedankt!quote:
Ok maar bij het orgineel heet de actrice ook Kirsty Hawkshaw? Ik kan namelijk nergens het liedje vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef stijn_ het volgende:
[..]
er staat 'Mike Koglin mix' achter, dus wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |