HA! Ik heb je motor gezien. Dat doe ik lopendquote:
Pigletquote:
Drank maakt duidelijk meer kapot dan je ons lief isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:19 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Ja hoor ^^ Drankneus is best mogelijk, volgens mij had ik toen al wat Ricards teveel op![]()
En ik ben normaal n schappelijke mens, met dezelfde flauwe humor.
(de ogen hadden al moeten weggeven dat ik gedronken had,tsss!)
Inderdaad, gewoon voorrop. En rijden zul je gngngnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende fotoquote:
Dudequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef stinkie het volgende:
Van pure ellende ook maar een setje nieuwe tweedehands remblokken
Voor en na fotootje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afschrijving per remblok is zo wel minimaal natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto![]()
[..]
Dude
Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto![]()
[..]
Dude
Ik post dan ook geen foto's van Almerequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaan
Nee oke maar IOH komt ook niet uit Lochemquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik post dan ook geen foto's van Almereen het beste van Almere zijn natuurlijk de rechte wegen
goed dat je zelf al toegeeft dat je een penis hebt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Als ik in Dieren kom kijk ik toch altijd nog stiekum of je staat te tanken met de 2 pitterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef Cageon het volgende:
Mwahaha Go Geerd.![]()
2 vingers in de neus ouwe:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |