abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70997853
Wat een BAAS is die Verhoeven
quote:
Ik ga ervoor zorgen dat degene die zondag moet spelen zo scherp mogelijk is, maar óók proberen de keuze voor de trainer zo moeilijk mogelijk te maken
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:08:05 #154
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_70998068

Wat een baas.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:10:26 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70998132
Echt, waar komt dat woordje 'baas' vandaan, en wie kan degene die het heeft bedacht tegen de muur zetten?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:11:37 #156
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70998173
Inderdaad .
Uit dat achterlijk KLB kliekje overgewaaid.
-
pi_70998216
Google maar op Bazentopic

Uberbaas Baas:
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_70998403
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inderdaad .
Uit dat achterlijk KLB kliekje overgewaaid.
Onbegrijpelijk ja. Baas dit, baas dat

Even ontopic. Heb een link gevonden voor een stream van de wedstrijd van vanavond tussen Bristol en Ajax. PM voor link
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70998456
Huilies hier.
pi_70998551
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef toma het volgende:

[..]
quote:
Afgelopen week was Verhoeven met zijn nieuwe club op trainingskamp in De Lutte.
Maar.... euh..
quote:
Voetbalzone: Jeroen Verhoeven mag zich sinds een week officieel Ajacied noemen. De 29-jarige doelman is momenteel met de Amsterdammers op trainingskamp in De Lutte, waar hij zich voorbereidt op zijn nieuwe rol in de selectie van zijn nieuwe werkgever.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:29:35 #161
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70998708
Cvitanich staat toch in de belangstelling van een Zuidamerikaanse club?

Elia moest in 2 tot 4 termijnen betaald worden. Waarom? Ik kan niet anders denken dan geen geld. Dan zou er wel geld zijn voor een Berg?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70998718
quote:

Haynes looks forward to debut against Ajax

New Bristol City forward Danny Haynes says facing Martin Jol's Ajax side will prove to be an interesting experience.

City take on the Dutch giants in a pre-season friendly and Haynes thinks it will be a great way to start his career at Ashton Gate.

"It'll be an interesting game obviously with Martin Jol coming down," he told BBC Points West.

"There will times when we don't get the ball and we have just got to make sure we keep our position."

Haynes agreed a three-year contract with City after signing from Ipswich for an undisclosed fee, one of six signings made by manager Gary Johnson so far this summer, and he said he has settled in quickly.

"It's going well," he added. "The gaffer has confidence in me. I hope I can win the fans over by showing them what I can.

"I've come to that stage in my career now where I need to start in all games not just one or two like I have done previously."
Interview video:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)tol_city/8150540.stm

[ Bericht 6% gewijzigd door Dvm86 op 15-07-2009 13:36:07 ]
pi_70998757
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef Barca het volgende:

Elia moest in 2 tot 4 termijnen betaald worden. Waarom? Ik kan niet anders denken dan geen geld. Dan zou er wel geld zijn voor een Berg?
Misschien vanwege de liquiditeitspositie, in deze maanden komt er weinig geld binnen.
pi_70998901
quote:

Huntelaar wordt eens dezer dagen verkocht. Er wordt dus sowieso op korte termijn 7 miljoen bijgeschreven op de balans. Daarnaast is er reeds 10 miljoen ontvangen voor Vermaelen, hetgeen betekent dat er in ieder geval ongeveer 17 miljoen te besteden is. Tot nu toe zijn er alleen nog transfervrije spelers gehaald.

Er komen nog wel versterkingen denk ik zo. Misschien een van de volgenden: Elm/Honda, De Zeeuw/Prediger, Berg, Obradovic? Daarnaast zijn ze vast en zeker bezig met namen waar wij nog geen besef van hebben.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:35:57 #165
30220 Barca
pi_70998910
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Misschien vanwege de liquiditeitspositie, in deze maanden komt er weinig geld binnen.
En al dat geld dan van die verkopen?

Maar goed ... als er geen geld is, dan is er geen geld. Jammer, want versterkingen zijn hard nodig! (2 centrale verdedigers, 1 linksback, 2 verdedigende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders en 1 centrumspits. Of 2 als Cvitanich vertrekt. En een rechterspits. Misschien wel 2 met het oog op een eventueel vertrek van Suarez.)
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:36:53 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70998939
quote:

Er zal best geld zijn, maar er moet met een bepaalde prioriteit gewerkt worden. Ajax heeft geprobeerd Elia te halen van (een groot deel van) het geld wat men van Real in termijnen zou krijgen. Waarschijnlijk omdat hij geen noodzaak was. Persoonlijk vind ik Berg ook geen noodzaak, dus het lijkt me niet dat Ajax 12 miljoen voor hem neer gaat leggen.

Ik zie met de komst van Atouba daarnaast eigenlijk geen enkele echte noodzaak meer. Alle posities zijn dubbel bezet. Misschien niet in de praktijk, maar met het schuiven van een aantal posities is er op elke plek wel een speler die op eredivisieniveau meer dan mee kan. Dus ik denk niet dat er nog een grote transfer zal volgen. Of het moet De Zeeuw zijn, maar ik zou niet begrijpen waarom Ajax meer dan pakweg 7 miljoen voor hem zou besteden.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:37:09 #167
30220 Barca
pi_70998953
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Huntelaar wordt eens dezer dagen verkocht. Er wordt dus sowieso op korte termijn 7 miljoen bijgeschreven op de balans. Daarnaast is er reeds 10 miljoen ontvangen voor Vermaelen, hetgeen betekent dat er in ieder geval ongeveer 17 miljoen te besteden is. Tot nu toe zijn er alleen nog transfervrije spelers gehaald.

Er komen nog wel versterkingen denk ik zo. Misschien een van de volgenden: Elm/Honda, De Zeeuw/Prediger, Berg, Obradovic? Daarnaast zijn ze vast en zeker bezig met namen waar wij nog geen besef van hebben.
En dan was er geen geld voor Elia (en Braafheid)?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:38:34 #168
30220 Barca
pi_70998993
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef twi het volgende:

[..]

Er zal best geld zijn, maar er moet met een bepaalde prioriteit gewerkt worden. Ajax heeft geprobeerd Elia te halen van (een groot deel van) het geld wat men van Real in termijnen zou krijgen. Waarschijnlijk omdat hij geen noodzaak was. Persoonlijk vind ik Berg ook geen noodzaak, dus het lijkt me niet dat Ajax 12 miljoen voor hem neer gaat leggen.

Ik zie met de komst van Atouba daarnaast eigenlijk geen enkele echte noodzaak meer. Alle posities zijn dubbel bezet. Misschien niet in de praktijk, maar met het schuiven van een aantal posities is er op elke plek wel een speler die op eredivisieniveau meer dan mee kan. Dus ik denk niet dat er nog een grote transfer zal volgen. Of het moet De Zeeuw zijn, maar ik zou niet begrijpen waarom Ajax meer dan pakweg 7 miljoen voor hem zou besteden.
Ja, al 5 jaar geen kampioen. Dan is versterking niet noodzakelijk.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:43:13 #169
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_70999136
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens op tv/stream?
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_70999419
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Barca het volgende:
Maar goed ... als er geen geld is, dan is er geen geld. Jammer, want versterkingen zijn hard nodig! (2 centrale verdedigers, 1 linksback, 2 verdedigende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders en 1 centrumspits. Of 2 als Cvitanich vertrekt. En een rechterspits. Misschien wel 2 met het oog op een eventueel vertrek van Suarez.)
Leuk, Barca is er ook weer! De_Kromme was ook alweer een tijdje stil en al die zinloze opmerkingen begin je toch wel te missen.
:')
pi_70999450
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Barca het volgende:

[..]

En al dat geld dan van die verkopen?

Die inkomsten komen vaak ook in delen binnen, schijnt nogal een modegril te zijn op moment.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:52:25 #172
30220 Barca
pi_70999463
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef DemonDEFO het volgende:

[..]

Leuk, Barca is er ook weer! De_Kromme was ook alweer een tijdje stil en al die zinloze opmerkingen begin je toch wel te missen.
Hoeveel landstitels hebben we de voorbije 5 seizoenen behaald?
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die inkomsten komen vaak ook in delen binnen, schijnt nogal een modegril te zijn op moment.
Maar clubs als HSV (Elia) en Bayern (Braafheid) kunnen spelers blijkbaar wel in 1 termijn voldoen.
pi_70999525
Laat dit maar het jaar worden waarin Alderweireld en Van der Heijden doorbreken.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:54:29 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70999527
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, al 5 jaar geen kampioen. Dan is versterking niet noodzakelijk.
Waarvan twee keer op 1 doelpunt/punt na. De selectie is echt niet zo bar slecht, met uitzondering van het middenveld is er op elke positie naar mijn mening een net zo goede danwel betere speler dan de concurrentie.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
Laat dit maar het jaar worden waarin Alderweireld en Van der Heijden doorbreken.
Exact, liever dat dan kopuh kopuh kopuh.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:56:43 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70999584
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef Barca het volgende:

Maar clubs als HSV (Elia) en Bayern (Braafheid) kunnen spelers blijkbaar wel in 1 termijn voldoen.
Ik weet dat jij Barca heet, en dat de volgende vraag dus een vergeefse is. Maar ik probeer het toch:

Lees jij wel eens posts van andere users?
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:02:09 #176
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70999772
quote:

[..]

[..]

Braafheid was natuurlijk ook een eitje om in 1 keer te voldoen. Verder vraag ik me af of het 100% zeker is dat HSV in 1 termijn betaalt.
pi_70999803
quote:
Dat hoop ik ook, ik vind beiden geweldige talenten. Desondanks kun je er niet op bouwen. Een Prediger is daarom altijd welkom.
pi_70999841
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:03 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, ik vind beiden geweldige talenten. Desondanks kun je er niet op bouwen. Een Prediger is daarom altijd welkom.
Waarom zou je op Prediger wel kunnen bouwen dan?
pi_70999891
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat hij in zijn huidige team een van de draagkrachten is en Van der Heijden niet. Daarnaast is Van der Heijden meer dan een jaar geblesseerd geweest. Rustig brengen dus.
pi_70999959
Waarom denkt iedereen dat inkomsten uit transfers meteen weer aan nieuwe spelers uitgegeven kunnen worden ? Alsof Ajax geen andere kosten heeft...

De financiele kant is echt niet zo simpel zoals sommigen hier stellen hoor. De financien van een voetbalclub bestaan uit meer dan alleen spelers kopen.
pi_71000014
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Omdat hij in zijn huidige team een van de draagkrachten is en Van der Heijden niet. Daarnaast is Van der Heijden meer dan een jaar geblesseerd geweest. Rustig brengen dus.
Maar in Nederland komt je met een andere cultuur, taal en speelwijze in aanraking.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:08 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat inkomsten uit transfers meteen weer aan nieuwe spelers uitgegeven kunnen worden ? Alsof Ajax geen andere kosten heeft...

De financiele kant is echt niet zo simpel zoals sommigen hier stellen hoor. De financien van een voetbalclub bestaan uit meer dan alleen spelers kopen.
Volgens de papieren VI is Ajax nog steeds crisisproof.
pi_71000053
quote:
Dat zou betekenen dat Oleguer of Wielaert volledig door de mand zakken; Alderweireld is nog niet zo ver om een heel seizoen in de basis staan.

Net als voor Van der Heijden trouwens; laat hem speelminuten maken en soms van waarde zijn, maar die jongens moeten - hoe graag ik het ook zou zien of gun - de gezichten worden van Ajax van komend seizoen; des te harder gaan ze namelijk vallen wanneer het weer even tegenzit.

Laten we maar kampioen worden met Wielaert, Vertonghen, Van Der Wiel, Aissati, Enoh, Suarez en Sulejmani; de kansen van jongens als Van der Heijden, Alderweireld, Zeegelaar, etc zullen echt nog wel komen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:12:16 #183
30220 Barca
pi_71000115
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef twi het volgende:

[..]

Ik weet dat jij Barca heet, en dat de volgende vraag dus een vergeefse is. Maar ik probeer het toch:

Lees jij wel eens posts van andere users?
Ja!
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:

[..]

Braafheid was natuurlijk ook een eitje om in 1 keer te voldoen. Verder vraag ik me af of het 100% zeker is dat HSV in 1 termijn betaalt.
Zou een spel kunnen zijn als er daarna geen water bij de wijn gedaan was. Nu vermoed ik geen gespreide betaling meer.
pi_71000120
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat zegt toch ook helemaal niets. Meest recente voorbeeld dat het mislukt is Sulejmani. Meest recente voorbeeld dat het wel kan Suarez. Zo zijn er nog wel tientallen namen op te noemen die mega goed bij hun eigen club waren en zwaar tegenvallen bij de volgende club.

Niveau van Colon ligt vele malen lager dan het niveau wat in Europa wordt verwacht. Het is leuk hoor, talentvolle jongens en dat ie een keer opgeroepen wordt door Maradona, maar dat zegt uiteindelijk echt helemaal niets.
pi_71000216
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat Oleguer of Wielaert volledig door de mand zakken; Alderweireld is nog niet zo ver om een heel seizoen in de basis staan.
De kans dat Oleguer en/of Wielaert weer door het ijs zullen zakken lijkt me zeer wel aanwezig. En hoe weet je nou vantevoren of Alderweireld dat niet kan? Alderweireld is nog jong genoeg om van z'n fouten te leren, fouten maken moet zelfs om beter te worden als voetballer, kijk maar naar Chivu.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:15:22 #186
30220 Barca
pi_71000226
Natuurlijk heeft de club meer kosten dan alleen nieuwe aankopen maar de club heeft ook andere inkomsten dan alleen transfers.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:17:04 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71000280
Doorbreken is naar mijn idee ook een dozijn serieuze invalbeurten en een handjevol basisplaatsen. Meer verwacht ik echt niet van die gasten. Maar we hebben Oleguer, Wielaert, Silva, Gabri, Lindgren en Enoh ook nog. Allen zeker goed genoeg voor Eredivisie- en EL-niveau. En aangezien we geen CL spelen, hebben we op dit moment ook gewoon niet meer nodig.

Gun de jongens met groeipotentie, waaronder ook Cvitanich, Sulejmani, Van der Wiel, Aissati en Vertonghen gewoon de tijd om wel naar dat CL niveau te groeien komend seizoen. Dan heb je volgend jaar een blik spelers wat een hoog niveau aankan, en een handjevol eigen jeugd die prima aan kan pikken.
pi_71000345
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een rukkers bij Partizan. Boehoe, Obradovic moet blijven, met hem de CL voorronde spelen etc. Heeft ie gisteren niet eens gespeeld !
Was hij niet gewoon geblesseerd?
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Niveau van Colon ligt vele malen lager dan het niveau wat in Europa wordt verwacht. Het is leuk hoor, talentvolle jongens en dat ie een keer opgeroepen wordt door Maradona, maar dat zegt uiteindelijk echt helemaal niets.
Jij ziet weleens wedstrijden van Colon?
pi_71000442
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

De kans dat Oleguer en/of Wielaert weer door het ijs zullen zakken lijkt me zeer wel aanwezig. En hoe weet je nou vantevoren of Alderweireld dat niet kan? Alderweireld is nog jong genoeg om van z'n fouten te leren, fouten maken moet zelfs om beter te worden als voetballer, kijk maar naar Chivu.
Waarom denk je dat Wielaert door de mand zou zakken? Ik denk dat Wielaert in dit team onder Jol meer kan brengen dan afgelopen seizoen. Dat team draaide al voor geen meter, nu leidt hij echt zijn verdediging; dat is compleet wat anders.

Natuurlijk wordt hij beter van fouten maken, maar die fouten kosten je momenteel meer dan dat het je oplevert, Vermaelen in de CL, Vertonghen tegen PSV, Van der Wiel in de competitie een paar keer. En zulke fouten worden keihard afgemaakt door het publiek, dat komt hem niet ten goede.

Er is toch niks mis met tweede helften spelen wanneer het kan, wedstrijden pakken in het tweede en wanneer nodig in de basis. Wielaert - Vertonghen wordt het defensieve duo, Alderweireld kan mooi in die rol groeien - pushen is de foute strategie.
pi_71000605
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Was hij niet gewoon geblesseerd?
Volgens mij is ie blessurevrij.
quote:
[..]

Jij ziet weleens wedstrijden van Colon?
Vorige Apertura heb ik genoeg van het voetbal gezien in Argentinië, waaronder Colon nog live en ik vond het niveau echt zwaar tegenvallen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:33:35 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71000842
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
door de mand zakken

Mijn mening is trouwens dat veel van onze spelers van hoger niveau zouden kunnen zijn, maar dat ze eerst maar eens verkocht moeten worden, voordat we spelers van een hoger niveau aankopen. Verdediger erbij? Dan eerst maar zorgen dat Oleguer vertrekt. Prediguer/De Zeeuw erbij? Laat Gabri dan een mooie club in Spanje zoeken, Lindgren verkassen of verhuur jongens als Donald en Anita. Nieuwe spits? Hoewel ik het in Cvitanich best zie zitten, moet 'ie eerst maar verkocht worden wanneer men Berg wil halen.
pi_71000878
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Wielaert door de mand zou zakken? Ik denk dat Wielaert in dit team onder Jol meer kan brengen dan afgelopen seizoen. Dat team draaide al voor geen meter, nu leidt hij echt zijn verdediging; dat is compleet wat anders.
Ik heb het nooit zo zien zitten in Wielaert, heeft niet de kwaliteiten die ik verwacht van een Ajaxspeler.
Ik zie er ook geen leidersfiguur in, en ik verwacht dan ook niet dat hij beter zal gaan presteren dan in z'n eerste halfjaar bij Ajax.

Dat Ajax een poging waagde om Onyewu te halen geeft dan ook te denken, die was echt niet voor de bank gekomen.
pi_71000981
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef twi het volgende:

[..]

Ik haal twee dingen door elkaar of niet? . Iets te veel in het engels bezig.

Rest van het verhaal ook compleet mee eens inderdaad; maar goed, ik verwacht dat wanneer Huntelaar definitief weg is, Ajax pas echt concreet zal handelen en ik zou er niet van op kijken als pas na Groningen - Ajax de selectie compleet is, wellicht pas net voor PSV - Ajax.
pi_71001092
Jammer voor Huntelaar natuurlijk. Jammer voor ons dat hij in de winterstop wegging. Hij had gewoon even rustig het jaar af moeten maken. Ik hoop dat hij komend seizoen gaat vlammen.
pi_71001137
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef Skiet het volgende:
Jammer voor Huntelaar natuurlijk. Jammer voor ons dat hij in de winterstop wegging. Hij had gewoon even rustig het jaar af moeten maken. Ik hoop dat hij komend seizoen gaat vlammen.
Maar niet jammer voor Ajax.
Ajax had dit jaar nooit meer 27 miljoen kunnen vangen voor Huntelaar.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:41:46 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71001194
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik haal twee dingen door elkaar of niet? . Iets te veel in het engels bezig.
Door de mand vallen, en door het ijs zakken
quote:
Rest van het verhaal ook compleet mee eens inderdaad; maar goed, ik verwacht dat wanneer Huntelaar definitief weg is, Ajax pas echt concreet zal handelen en ik zou er niet van op kijken als pas na Groningen - Ajax de selectie compleet is, wellicht pas net voor PSV - Ajax.
Ik vermoed zelf dat er gewoon weinig tot niks meer gaat gebeuren. Elke naam die circuleert, daar is eigenlijk geen ruimte voor. De selectie is door de koopwoede van de afgelopen jaren gewoon veel te groot, met een aantal spelers die overduidelijk niets toevoegen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:43:13 #197
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71001254
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als het waar is dat Ajax nu die 7 miljoen aan bonussen krijgt, dan is dat trouwens ook contractueel fantastisch vastgesteld door onze financiele mannen. Ik zou ze haast "baas" noemen...
pi_71001288
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tsja, misschien was je met KJH wel kampioen geworden. Dan had je CL gespeeld en hoogstwaarschijnlijk als enige NL club de tv-gelden opgestreken zoals PSV dat de laatste paar jaar heeft gedaan. Dan kom je een eind richting de helft van die 27 en in de verkoop had je nog wel 10 gekregen deze zomer.
pi_71001356
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:44 schreef rompompom het volgende:

[..]

Tsja, misschien was je met KJH wel kampioen geworden. Dan had je CL gespeeld en hoogstwaarschijnlijk als enige NL club de tv-gelden opgestreken zoals PSV dat de laatste paar jaar heeft gedaan. Dan kom je een eind richting de helft van die 27 en in de verkoop had je nog wel 10 gekregen deze zomer.
Nope, niet meer. NOS betaalt aanzienlijk minder voor de TV rechten sinds dit seizoen, dus die 20 miljoen kan je vergeten, wellicht niet eens de helft. Nog steeds meer dan prima, maar niet meer zoals PSV eerst had.
pi_71001383
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:44 schreef rompompom het volgende:

[..]

Als als als.
Nu is het zeker.
En ook met Huntelaar zijn we nog nooit kampioen geworden.
pi_71001384
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:43 schreef twi het volgende:

[..]

Als het waar is dat Ajax nu die 7 miljoen aan bonussen krijgt, dan is dat trouwens ook contractueel fantastisch vastgesteld door onze financiele mannen. Ik zou ze haast "baas" noemen...
Ze zijn niet heel erg blij met de erfenis van Calderon in Madrid; die betaalde schijnbaar ook tot 20% aan commissies bij transfers aan zaakwaarnemers .
pi_71001504
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom probeer jij een mening over Prediger te vormen als je hem nog (bijna) nooit heb zien voetballen? Hij is jong, talentvol en een sterke verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteiten, wat wij dus missen.

Hiernaast hoeft hij niet veel te kosten, en met hem hoeft er imo niet perse een CV bij.
pi_71001543
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nope, niet meer. NOS betaalt aanzienlijk minder voor de TV rechten sinds dit seizoen, dus die 20 miljoen kan je vergeten, wellicht niet eens de helft. Nog steeds meer dan prima, maar niet meer zoals PSV eerst had.
Dat is waar ook, dat was ik vergeten. Wat ze daar in Eindhoven met dat geld hebben gedaan mag Joost weten, ongelooflijk dat ze daar nog zo krom moeten liggen. Nou ja, ze zoeken het maar uit.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als als als.
Nu is het zeker.
En ook met Huntelaar zijn we nog nooit kampioen geworden.
Is ook zo. Maar juist hij had de leider kunnen zijn die we nodig hadden in die tweede helft. Enniewee, koffiedik kijken enzo.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:53:48 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71001658
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom probeer jij een mening over Prediger te vormen als je hem nog (bijna) nooit heb zien voetballen? Hij is jong, talentvol en een sterke verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteiten, wat wij dus missen.

Hiernaast hoeft hij niet veel te kosten, en met hem hoeft er imo niet perse een CV bij.
Wij hebben genoeg jonge talentvolle spelers met verdedigende en opbouwende kwaliteiten. Van der Heijden, Blind, Anita, Donald. Dat zijn al drie spelers uit de eigen jeugd die daar kunnen spelen. Als we iets niet nodig hebben op die positie is het wel een onervaren talent.
pi_71001708
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik geef geen mening over hem want ik ken hem niet.
Ik stel hem alleen een vraag.
pi_71001933
quote:

[..]

Laten we inderdaad als een idioot alles gaan kopen wanneer we de landstitel niet binnenslepen.

Hoe onnozel wil je het hebben.. weet je tenminste zeker dat de club binnen 5 jaar naar de klote is!

De huidige selectie is prima! Hier lopen er teveel rond die de spelers beoordelen op oefenpotjes en trainingen)
Emmanuelson heeft in een dipje gezeten en kan het vervolgens nooit meer goed doen hier. Cvitanich heeft niet veel gespeeld, en mag van velen alweer weg.
Aissatti had wat pech qua blessures en er moet een vervanger voor. Wielaerd speelde slecht onder van Basten en mag opkrassen...
Flikker toch eens op.
pi_71002087
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef twi het volgende:

[..]

Wij hebben genoeg jonge talentvolle spelers met verdedigende en opbouwende kwaliteiten. Van der Heijden, Blind, Anita, Donald. Dat zijn al drie spelers uit de eigen jeugd die daar kunnen spelen. Als we iets niet nodig hebben op die positie is het wel een onervaren talent.
Ja, en hoeveel ervaring hebben deze jongens? Van der Heijden kan je niks van verwachten na een jaar blessureleed, Anita is te licht bevonden dit seizoen. Donald nog steeds geblesseerd? En Blind is er ook nog niet, dus een versterking zou echt zeer welkom zijn imo.

En onervaren talent, ik neem dus aan dat jij wel een paar wedstrijden van hem hebt gezien, want onervaren is hij zeker niet?
pi_71002157
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ja, en hoeveel ervaring hebben deze jongens? Van der Heijden kan je niks van verwachten na een jaar blessureleed, Anita is te licht bevonden dit seizoen. Donald nog steeds geblesseerd? En Blind is er ook nog niet, dus een versterking zou echt zeer welkom zijn imo.

En onervaren talent, ik neem dus aan dat jij wel een paar wedstrijden van hem hebt gezien, want onervaren is hij zeker niet?
Je doet net alsof we CL spelen... In de eredivisie kunnen die jongens best mee hoor.
pi_71002283
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Je doet net alsof we CL spelen... In de eredivisie kunnen die jongens best mee hoor.
Ik geef alleen aan dat als we de UEFA Cup verwachtingen willen waarmaken, we met een zwak verdedigend middenveld + een zwak centrum niet ver zullen komen.
pi_71002746
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan dat als we de UEFA Cup verwachtingen willen waarmaken, we met een zwak verdedigend middenveld + een zwak centrum niet ver zullen komen.
Welke verwachtingen zijn dat?
pi_71002828
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef rompompom het volgende:

[..]

Welke verwachtingen zijn dat?
Staat toch in een rapport ofzo, dat ze willen gaan voor UEFA cup, en een finale/winst niet uitsluiten. Dan mogen er ook wel eens aardige aankopen gedaan worden, geld zat man.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:36:13 #212
30220 Barca
pi_71003146
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Laten we inderdaad als een idioot alles gaan kopen wanneer we de landstitel niet binnenslepen.

Hoe onnozel wil je het hebben.. weet je tenminste zeker dat de club binnen 5 jaar naar de klote is!

De huidige selectie is prima! Hier lopen er teveel rond die de spelers beoordelen op oefenpotjes en trainingen)
Emmanuelson heeft in een dipje gezeten en kan het vervolgens nooit meer goed doen hier. Cvitanich heeft niet veel gespeeld, en mag van velen alweer weg.
Aissatti had wat pech qua blessures en er moet een vervanger voor. Wielaerd speelde slecht onder van Basten en mag opkrassen...
Flikker toch eens op.
Maar al minstens 5 jaar kopen we niet gericht in!
pi_71003208
Het is natuurlijk bullshit om de hele selectie overhoop te gaan halen met in elke linie 3 nieuwe aankopen, nergens voor nodig. We zijn Florentino Perez niet
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_71003334
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef duguid het volgende:
Het is natuurlijk bullshit om de hele selectie overhoop te gaan halen met in elke linie 3 nieuwe aankopen, nergens voor nodig. We zijn Florentino Perez niet
Wie heeft het over elke linie 3 nieuwe aankopen.

Honda, Prediger en Berg is genoeg.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:42:25 #215
165624 Jodelaar
pi_71003375
Is de wedstrijd van vanavond nog ergens op tv/stream?
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_71003574
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wie heeft het over elke linie 3 nieuwe aankopen.

Honda, Prediger en Berg is genoeg.
Die 3 zijn (behalve Berg misschien) al onnodig, omdat er nu al jongens mij die kwaliteiten rondlopen. Zonde om daar broodnodige miljoenen in te investeren. De selectie is kwalitatief sterk en breed, nu komt het gewoon aan op goed spelen. Het is helaas niet zo simpel als bij Football Manager, waar je met lukrake aankopen ook kampioen wordt. Ik ben er van overtuigd dat deze selectie, als ze een beetje ingespeeld raken, gewoon heel lang mee kan doen om het kampioenschap. En daar komt het dus aan op het vakmanschap van de trainer.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_71003622
Meedoen om het kampioenschap moesten we ook al twee seizoenen geleden, we hebben altijd de beste selectie gehad op papier. Gaat er dan niet toevallig een belletje bij je rinkelen?

Heb wel vertrouwen in Jol, maar laat hem in ieder geval nog een goede aankoop doen.
pi_71003711
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef De_kromme het volgende:
Meedoen om het kampioenschap moesten we ook al twee seizoenen geleden, we hebben altijd de beste selectie gehad op papier. Gaat er dan niet toevallig een belletje bij je rinkelen?

Heb wel vertrouwen in Jol, maar laat hem in ieder geval nog een goede aankoop doen.
Ja, de beste selectie op papier. Maar de beste individuele voetballers maakt nog niet het beste team, daar komt dus de trainer kijken.
pi_71003755
Weinig schot in de zaak Luque als ik hem zo naar zijn mobiel zie kijke:

pi_71004154
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef duguid het volgende:

[..]

Ja, de beste selectie op papier. Maar de beste individuele voetballers maakt nog niet het beste team, daar komt dus de trainer kijken.
Ik bedoel dus aan te geven dat dit team niet gekneed kan worden tot één geheel, wat we de laatste jaren hebben gezien. Ik heb wel vertrouwen in Jol, maar of hij nou zoveel te weeg gaat brengen binnen de groep, ik vraag het me af. En hoop het natuurlijk van harte.
pi_71004188
De onderste foto op die pagina de linkse persoon. Moest echt even 2x kjiken of het Jeroen of Miralem was..

Link: http://www.ajax.nl/Nieuws(...)elkom-in-Bristol.htm
pi_71004252
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef Felon het volgende:
De onderste foto op die pagina de linkse persoon. Moest echt even 2x kjiken of het Jeroen of Miralem was..

Link: http://www.ajax.nl/Nieuws(...)elkom-in-Bristol.htm
Waarom post je hem niet gewoon?

Dikke tyfus papzak.
pi_71004380
Geprobeerd, maar lukte niet..Erg belabberde internetverbinding ook, dus was even makkelijker zo!
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:14:22 #224
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71004507
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dikke tyfus papzak.
Die is inderdaad een dikkerdje gebleven zeg!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_71004612
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dikke tyfus papzak.
Een poffertje
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:20:03 #226
165624 Jodelaar
pi_71004708
ik zou zijn salaris stilzetten tot hij weer op normaal gewicht is, de tering.
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_71004826
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dikke tyfus papzak.
Ongelooflijk..

Een paar weken geleden werd hier nog een foto geplaatst (van het EK-21) speelde en afgetraind/fit oogde?
pi_71004847
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Jodelaar het volgende:
ik zou zijn salaris stilzetten tot hij weer op normaal gewicht is, de tering.
Wat dacht je van die kneus gewoon verkopen voor 12-14 miljoen? Als hij al niet eens op gewicht kan blijven als prof en dan ook nog zo zwak presteren?

Mooi bod zou ik zeker weten niet afslaan voor die papzak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')