wat?quote:Toen het groen was en we haar inhielden,
Je weet wel, verleden tijd van inhouden.quote:
Als dat niet in scène is gezet is het echt geniaal.quote:
Aha, ik wist niet wat het inhield.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet wel, verleden tijd van inhouden.
Een airbag klapt er écht niet op die manier uit. Dus het is toch in scene gezetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als dat niet in scène is gezet is het echt geniaal.
Als het nep is, wil ik het niet weten. Ik heb al 100 keer slap gelegen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:07 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Een airbag klapt er écht niet op die manier uit. Dus het is toch in scene gezet
Maar wel steeds weer leuk om te zien!
Bij welke sport gebruiken ze kniebeschermers? Ik kan alleen iets verzinnen als laag bij de grond pijpen....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:11 schreef Phones666 het volgende:
Ik kwam net terug van een sportzaak, aangezien ik nieuwe kniebeschermers nodig had, en NATUURLIJK springt het licht weer op rood.
Ik vond het wel komisch. Dan vraag je toch eigenlijk om aangereden te worden?
dan is het inhaalden tochquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet wel, verleden tijd van inhouden.
Lache joh.. skaten/skateboarden? Ooit van gehoord?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:55 schreef psv het volgende:
[..]
Bij welke sport gebruiken ze kniebeschermers? Ik kan alleen iets verzinnen als laag bij de grond pijpen....
En anders volleybal, icehockey, er zijn meer sporten op de wereld dan voetbal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:55 schreef psv het volgende:
[..]
Bij welke sport gebruiken ze kniebeschermers? Ik kan alleen iets verzinnen als laag bij de grond pijpen....
Ja, typfail van mij, ik wilde inhaalden typen maar typte dus iets verkeerds xD Het is gewijzigdquote:
Handbal, jongen, daar heb ik kniebeschermers voor nodig. Als je eens een keer op je knieen valt, en je schuurt over de grond, dan ligt je hele knie open, dat weet ik uit ervaring, aangezien de oude kniebeschermers afzakten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:55 schreef psv het volgende:
[..]
TS kan een beetje skaten jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:45 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
En anders volleybal, icehockey, er zijn meer sporten op de wereld dan voetbal.
Offtopic: kan ts een beetje skaten?
Edit: had niet gezien dat ts dat niet zei.
Daar moest je lang over nadenkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |