abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71276025
ik ben ook 2weken bezig geweest met de voegen, die waren ook zwarte en wit en weet ik veel wat voor kleuren allemaal...

eerst goed schoonmaken met bleek en onvetter en badkamer reinigeren,

daarna bij de gamma geweest, albalstine voegfris gekocht en alle voegen gedaan

heel makkelijk opsmeren, uurtje laten drogen en met een nat schuursponsje kun je heel makkelijk de resten van de tegels afhalen!!

echt waar, de badkamer is weer als nieuw!!
pi_71800506
TVP! De voegen in mijn nieuwe huisje zijn niet om aan te zien.
pi_71845293
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef diginoob het volgende:
TVP! De voegen in mijn nieuwe huisje zijn niet om aan te zien.
Ik heb de voegenreiniger van HG gekocht.

HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger

HG schimmel-, vocht- en weerplekken reiniger vernietigt direct alle schimmels, waardoor de vieze zwarte plekken verdwijnen. Deze lelijke zwarte schimmel-, vocht- of weerplekken komen veel voor in siliconenvoegen tussen badkuip en tegelwand, in de douchecabine en in het stucwerk. De ondergrond vanaf 3 tot 5 cm met HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger besproeien. Bij sterk vervuilde oppervlakken de behandeling na 10 minuten herhalen. Het middel 30 minuten laten inwerken en daarna schoonmaken met water en spons.

Bron
pi_71845384
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:30 schreef Neptune het volgende:

[..]

Ik heb de voegenreiniger van HG gekocht.
[afbeelding]
HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger

HG schimmel-, vocht- en weerplekken reiniger vernietigt direct alle schimmels, waardoor de vieze zwarte plekken verdwijnen. Deze lelijke zwarte schimmel-, vocht- of weerplekken komen veel voor in siliconenvoegen tussen badkuip en tegelwand, in de douchecabine en in het stucwerk. De ondergrond vanaf 3 tot 5 cm met HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger besproeien. Bij sterk vervuilde oppervlakken de behandeling na 10 minuten herhalen. Het middel 30 minuten laten inwerken en daarna schoonmaken met water en spons.

Bron
Deze gebruiken wij ook.
Wel goed ventileren. Maar 't helpt goed.
(Un)masking for the greater good.
pi_86975979
Iemand enig idee wat dit is (schimmel? :{) en hoe ik het schoon krijg? ;(

pi_86977747
wat dat is? ranzig :P
maar schimmel ja, wsl van zeepresten ofzo.

bleek erop, niet te zuunig, uurtje in laten werken daarna uitspoelen, al dan niet met heet water en de massagestraal van de douche voor het hogedrukspuit-effect.

Werkt als een trein, kun je daarna altijd nog kijken of je moet schrobben enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86977808
Oke, thanks! Ga het proberen :D
Heb een nieuw apparatementje, maar de oude bewoners hebben het echt verschrikkelijk ranzig achter gelaten, niet normaal :')
pi_86977861
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef Fee01 het volgende:
Oke, thanks! Ga het proberen :D
Heb een nieuw apparatementje, maar de oude bewoners hebben het echt verschrikkelijk ranzig achter gelaten, niet normaal :')
ah ok. getver. Andermans schimmel ook nog :D

neem van die dikke bleek, met zo'n tuitje aan de fles, dat werkt makkelijk in de voegen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86977931
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah ok. getver. Andermans schimmel ook nog :D

neem van die dikke bleek, met zo'n tuitje aan de fles, dat werkt makkelijk in de voegen.
Oh ja das een goeie tip! Kan ik eventueel ook nog lekker schrobben met zo'n handborstel :P
Was al aan de gang gegaan met Dasty, dat hielp ook al wel een beetje :')
En het idd enorm getver, ik maak normaal nooit schoon met handschoentjes, maar nu dus echt wel :+
pi_87001759
Bij de Gamma zeiden ze een keer tegen me: hete soda werkt net zo goed als speciaal voegenreinigingsspul van alabastine. Geen idee of het waar is, maar je zou het kunnen proberen... Succes!
pi_87028756
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Was al aan de gang gegaan met Dasty, dat hielp ook al wel een beetje :')
Daar moet je echt mee uitkijken! Binnen no time brand dat door je huid heen!! Goor spul! :r
pi_87029790
dasty dat door je huid heen brand??
ik maak er bijna alles mee schoon. het droogt je huid wat uit(net als bijna alle schoonmaak middelen) maar ik kan me niet voorstellen dat dat door je huid heen brand.
pi_87029921
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:01 schreef loecje het volgende:
dasty dat door je huid heen brand??
ik maak er bijna alles mee schoon. ik kan me niet voorstellen dat dat door je huid heen brand.
Dat spul van de Wibra, Dasty ja. Maar misschien dat je twee verschillende soorten hebt. Ik heb het toen gebruikt voor m'n velgen met handschoenen en toch overal blaren en brandwonden. Dat spul is echt zwaar bijtend! Nooit meer voor mij!
pi_87031138
Ik heb zonder handschoentjes in de keuken grondig met Dasty schoongemaakt en m'n handen zien er nog prima uit :P
pi_87031166
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dat spul van de Wibra, Dasty ja. Maar misschien dat je twee verschillende soorten hebt. Ik heb het toen gebruikt voor m'n velgen met handschoenen en toch overal blaren en brandwonden. Dat spul is echt zwaar bijtend! Nooit meer voor mij!
Ik neem aan dat je de ontvetter bedoelt? Gele fles?
pi_87035246
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de ontvetter bedoelt? Gele fles?
Ik denk dat die het is ja! Was geel spul ja. Daar moet je echt mee uitkijken. :X Die andere Dasty zou ik na deze ervaring ook maar een beetje mee uit kijken, ik koop het niet meer iig. ;)
  Moderator donderdag 30 september 2010 @ 20:30:45 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_87035891
Dat bruine kan kalk zijn, ik heb laatst ook mijn badkamertegels heel goed schoongemaakt met Antikal, ziet er nu echt een stuk beter uit. Dit spul:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87036392
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:17 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ik denk dat die het is ja! Was geel spul ja. Daar moet je echt mee uitkijken. :X Die andere Dasty zou ik na deze ervaring ook maar een beetje mee uit kijken, ik koop het niet meer iig. ;)
precies die gebruik ik ook, gewoon onverdund in de spraybus. ik heb er nog nooit enige reactie van gehad. je moet dan wel een hele gevoelige huid hebben.
pi_87036724
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef loecje het volgende:
[..]
precies die gebruik ik ook, gewoon onverdund in de spraybus. ik heb er nog nooit enige reactie van gehad. je moet dan wel een hele gevoelige huid hebben.
Nou, als ik blaren ervan krijg, dan heeft dat weinig meer met gevoelige huid te maken. Dan krijgt iedereen dat.
/offtopic
pi_87036986
Ik krijg er geen blaren van en ik heb 't echt wel aangeraakt!
pi_87077072
Heb vandaag een halve fles chloor erover heen gegooid, in laten trekken en daarna met een borstel geschrobt.. (op een gegeven moment werden de voegen wit i.p.v. grijs :') ) Het ziet er echt al veeeel beter uit! Morgen nog even met de HG erover en dan vind ik het wel goed! Ik zal wel ff foto's maken ;)
pi_87109028
Resultaat:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')