Ik heb de voegenreiniger van HG gekocht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef diginoob het volgende:
TVP! De voegen in mijn nieuwe huisje zijn niet om aan te zien.
Deze gebruiken wij ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:30 schreef Neptune het volgende:
[..]
Ik heb de voegenreiniger van HG gekocht.
[afbeelding]
HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger
HG schimmel-, vocht- en weerplekken reiniger vernietigt direct alle schimmels, waardoor de vieze zwarte plekken verdwijnen. Deze lelijke zwarte schimmel-, vocht- of weerplekken komen veel voor in siliconenvoegen tussen badkuip en tegelwand, in de douchecabine en in het stucwerk. De ondergrond vanaf 3 tot 5 cm met HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger besproeien. Bij sterk vervuilde oppervlakken de behandeling na 10 minuten herhalen. Het middel 30 minuten laten inwerken en daarna schoonmaken met water en spons.
Bron
ah ok. getver. Andermans schimmel ook nogquote:Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef Fee01 het volgende:
Oke, thanks! Ga het proberen
Heb een nieuw apparatementje, maar de oude bewoners hebben het echt verschrikkelijk ranzig achter gelaten, niet normaal
Oh ja das een goeie tip! Kan ik eventueel ook nog lekker schrobben met zo'n handborstelquote:Op woensdag 29 september 2010 13:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah ok. getver. Andermans schimmel ook nog
neem van die dikke bleek, met zo'n tuitje aan de fles, dat werkt makkelijk in de voegen.
Daar moet je echt mee uitkijken! Binnen no time brand dat door je huid heen!! Goor spul!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Was al aan de gang gegaan met Dasty, dat hielp ook al wel een beetje
Dat spul van de Wibra, Dasty ja. Maar misschien dat je twee verschillende soorten hebt. Ik heb het toen gebruikt voor m'n velgen met handschoenen en toch overal blaren en brandwonden. Dat spul is echt zwaar bijtend! Nooit meer voor mij!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:01 schreef loecje het volgende:
dasty dat door je huid heen brand??
ik maak er bijna alles mee schoon. ik kan me niet voorstellen dat dat door je huid heen brand.
Ik neem aan dat je de ontvetter bedoelt? Gele fles?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat spul van de Wibra, Dasty ja. Maar misschien dat je twee verschillende soorten hebt. Ik heb het toen gebruikt voor m'n velgen met handschoenen en toch overal blaren en brandwonden. Dat spul is echt zwaar bijtend! Nooit meer voor mij!
Ik denk dat die het is ja! Was geel spul ja. Daar moet je echt mee uitkijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de ontvetter bedoelt? Gele fles?
precies die gebruik ik ook, gewoon onverdund in de spraybus. ik heb er nog nooit enige reactie van gehad. je moet dan wel een hele gevoelige huid hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik denk dat die het is ja! Was geel spul ja. Daar moet je echt mee uitkijken.Die andere Dasty zou ik na deze ervaring ook maar een beetje mee uit kijken, ik koop het niet meer iig.
Nou, als ik blaren ervan krijg, dan heeft dat weinig meer met gevoelige huid te maken. Dan krijgt iedereen dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef loecje het volgende:
[..]
precies die gebruik ik ook, gewoon onverdund in de spraybus. ik heb er nog nooit enige reactie van gehad. je moet dan wel een hele gevoelige huid hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |