Ik kan de foto niet meer zien...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
On_air staat er ook op, naast Marc. O, en m'n broer ook, maar die kent verder niemand hier
Hierbij de groeten vanuit een broeierige Herault (34) waar de kruiddampen van het vuurwerk zijn opgetrokken, en het hele dorp onder sfeervol weerlicht naar het dorpsplein trekt om feest te vieren.quote:
Was het ook. Beetje jammer dat het bier lauw wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
De MiniGig ziet er op de foto´s gezellig uit, en dat zal het ook best geweest zijn.
Gezellie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was het ook. Beetje jammer dat het bier lauw was![]()
Na afloop kwam de band nog even bij de groep zitten, even babbelen, wat krabbels zetten e.d. Uitermate sympathieke heren. Vervolgens liep het langzamerhand leeg, waarbij het me opviel dat niemand Michiel nog even ging bedanken (wellicht vanwege de dichte studiodeur). Dus toen he'k de deur opengedaan, ben met Marc en broer J. in het kielzog naar binnen gestiefeld en hebben we nog even met Michiel gebabbeld.
Owja, dieren hebben meds en vriendinnetje ligt bij vriendje in bed. Toch een beetje jammer...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga dieren meds geven en dan vriendinnetje versieren
2 nachten vrij en een uur eerder naar huis gemogenquote:
Je kan zeker wel raden wat ik zometeen ga doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:59 schreef themauster het volgende:
morgenik wil weer naar bed ipv in dit kantoor te zitten
Heb je een plaatsvervangende gekregenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owja, dieren hebben meds en vriendinnetje ligt bij vriendje in bed. Toch een beetje jammer...
wat ben je toch weer lief voor je bedrijfquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
2 nachten vrij en een uur eerder naar huis gemogen. Heb wel toegezegd op zaterdag middag te komen werken. Ze zaten in nood dus dan kom ik wel aangezien ik dan toch kan. Maandagmiddag 15 uur begint de week weer en dan ben ik 3 weken lang de baas
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |