Heb jij dat echt spannend gevonden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst zag ik dat stukje terug op Youtube. Ik snapte niet meer wat ik er destijds zo spannend aan vond
Ik heb ze mooier gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kan me toch niet indenken da je die spannend vindt...
Ze mocht er vroeger toch best wezen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kan me toch niet indenken da je die spannend vindt...
Ik ben een meisje. Vond dat al heel watquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij dat echt spannend gevonden?
Misschien iets tussen Susi en Tatjana, maar ik weet het niet zeker...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geen idee wat jij denkt schat.
Wat denk jij?
Denk dat mijn broertjes verder waren op die leeftijd dan ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken, dat je een meisje bent?
Soms moet ik mijn klep houden iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien iets tussen Susi en Tatjana, maar ik weet het niet zeker...
Ik vind vrouwen best mooi, maar niet om verliefd op te worden hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahaha, is dat nou een niet-ontkenning? Hebben we nog een bi-meid er tussen zitten?
Heb je wel en punt... maar ze zijn te onweerstaanbaar om 't niet te worden...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen best mooi, maar niet om verliefd op te worden hoorDaarvoor zijn ze veelste lastig
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb je wel en punt... maar ze zijn te onweerstaanbaar om 't niet te worden...
Jaaa, ik herkende ze!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Marc63 achteraan met het (groene) 1UP shirt, Sersjee daar (vanuit de kijker gezien) rechts naast.
On_air staat er ook op, naast Marc. O, en m'n broer ook, maar die kent verder niemand hierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Marc63 achteraan met het (groene) 1UP shirt, Sersjee daar (vanuit de kijker gezien) rechts naast.
Voor de rest herken ik niemand. Hoop dat ik daar niemand mee teleur stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |