quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm falling in love with your favorite song, I'm gonna sing it all night long,
I'm gonna dance with somebody, dance with somebody, dance, dance, daaaance!
Ik heb even geteld hoevaak het woord 'dance' valt in 'Dance With Somebody'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm falling in love with your favorite song, I'm gonna sing it all night long,
I'm gonna dance with somebody, dance with somebody, dance, dance, daaaance!
idiootquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb even geteld hoevaak het woord 'dance' valt in 'Dance With Somebody'.
71 stuks.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
71 stuks.
+1quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 mist het 3fm-topic van toen ze zich net had aangemeld... mist de gezellige blaatsfeer...
eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
+1
we hebben nieuwe aanwas nodig![]()
volgende topictitel moet maar een oproep zijn
Misschien heeft dat meer met Hans te maken, die wordt node gemist.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Het gaat niet eens zo zeer om nieuwe aanwas, maar wel om de manier waarop er gepost wordt. Niemand reageert meer op elkaar. Tis steeds maar en beetje over de liedjes op de radio en verder niks... eerst waren we zo leuk allemaal elkaar aant pesten enzo, veel gezelliger!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
71 stuks.
Ben ik niet leuk dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt he!
Maar ook anderen die destijds wel leuk reageerden, doen dat nu in mindere mate.... ik mis die leuke mensen![]()
Dat ook. Daarnaast hebben een hoop van de voormalige posters een drukker werk/privéleven gekregen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:42 schreef Susi het volgende:
Komt het niet door de zomer zegmaar ?
Hmm, 'k zie nog geen Marc, hoewel hij er volgens mij wel al is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
de mensen die nu bij Veenstra zijn zwaaien ff![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hmmzz, sorry..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt he!
Maar ook anderen die destijds wel leuk reageerden, doen dat nu in mindere mate.... ik mis die leuke mensen![]()
ik denk rechts helemaal achteraan..... naast WANTEDquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, 'k zie nog geen Marc, hoewel hij er volgens mij wel al is...
Ik ben dan ook geen cabaretier, hè?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt he!
Briljant programma was dat altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk rechts helemaal achteraan..... naast WANTED
Waar moet ik ze vandaan kennen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
de mensen die nu bij Veenstra zijn zwaaien ff![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier ben ik hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt he!
Wie is wie?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de mensen die naar hun minigig kijken.
Laatst zag ik dat stukje terug op Youtube. Ik snapte niet meer wat ik er destijds zo spannend aan vondquote:
Tatjana Simic misschien?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst zag ik dat stukje terug op Youtube. Ik snapte niet meer wat ik er destijds zo spannend aan vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |