Baguette met pate en verschillende soorten worst en enkele glazen rosequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sandwich Caribische kip met een raketijsje als toetje.
Dan is het juist een geplande overstap. Als ze het goed hebben gedaan wachten die treinen zelfs nog een paar minuten op elkaar als er eentje wat later is (al is dat niet veel meer dan 2 minuten).quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar is wel weer overna gedacht het direct ernaast
Rose? Mooi op tijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Baguette met pate en verschillende soorten worst en enkele glazen rose
Je luistert toch Radio 1 vanwege de verslaggevers?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, die Jurgen van de Berg komt op Radio 1 ook niet verder dan het Nederlandse 'toptalent'. Gasten de komende dagen:Giovanca
,
Valerius
en die domme
Sanne Hans
wordt daar ook kapot gedraaid.
Wehehehe.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk man die U2 top 30
30 kutnummers op een rij
quote:Geweldig nummer. Jammer dat 't niet meteen een hit is geworden en dat het nu wel weer op een rerelease uitdraait. Waarom heb je 'm zelf niet meer gedraaid toen ie voor 't eerst uitkwam? Als een plaat niet op de radio te horen is, is het natuurlijk niet raar dat het geen hit wordt. Draai dat dat ding vaker, laat je terechte enthousiasme horen en het luisterend publiek ontdekt vanzelf de kwaliteit van dit nummer! Alleen Corton heeft 'm relatief vaak gedraaid: zie http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4065 en http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5421
We zullen zien wat 't nu wordt...
OMGquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo een, voor als je airco in je wagen wil:
[ afbeelding ]
echo cho choquote:
Kan je mooi nog een kwartiertje genieten van Coen en Sanderquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben nu eerder dan gebruikelijk terug op 3FM, Radio 1 ligt er plotseling uit.
Coen nog wel, maar Sander komt er bij mij niet meer in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kan je mooi nog een kwartiertje genieten van Coen en Sander
quote:
quote:
Idd... wordt tijd voor een nieuwe minigig.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
goedenavond![]()
Marc zit je as vrijdag bij ekstraWeekend?
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.quote:
Mn reisleidster in Albufeira???quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
jamaar die ene troela is er die jij zo leuk vind
The world is getting too small for comfort.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.
Wordt een beetje creepy...
De man is een stalker!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.
Wordt een beetje creepy...
I Kissed Charles toevalligerwijs niet in de buurt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Ohjeej we hebben weer een keyboard nodig
Is die frontvrouw overigens geslaagd voor haar eindexamen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
I Kissed Charles toevalligerwijs niet in de buurt?
Ontmaskering!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Hoor dus gisteren dat Diggy Dex de vriend is van een AFM-collega van me.
Ik blijf dat "fantastig toch" heul irritant vinden. Ik dacht dat Belgen altijd zo goed scoorden bij het Groot Dictee.
Vraag het haar!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is die frontvrouw overigens geslaagd voor haar eindexamen?
whyquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik tel nu hoevaak de zin 'I get knocked down' wordt gezongen.
26 maal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik tel nu hoevaak de zin 'I get knocked down' wordt gezongen.
Hij's raar.quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien moet je ook even "fascination" tellen in dat alfafriet lied
Ik heb hier meer vakantieherinneringen aan. Vooral ook omdat ik Bonkers geen enkele keer gehoord heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef Sersjee het volgende:
Hadden ze bij StuBru niet Bonkers tot zomerhit gebombardeerd? Kan dat hier ook? Fijn, dank u.
Ik vind dit zo'n boutplaat... Een beetje toffe zomerhit zou wel prettig zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb hier meer vakantieherinneringen aan. Vooral ook omdat ik Bonkers geen enkele keer gehoord heb.
Niet omdat Dizzee Rascal daar niet bekend was. Dance Wiv Me heb ik wel een paar keer gehoord.
Als je lekker in Portugal uit je plaat staat te gaan op een feestje, dan is het zeker wel een toffe zomerhit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n boutplaat... Een beetje toffe zomerhit zou wel prettig zijn.
ik denk die stalkerquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Goh... gisteren op de gang nog over deze plaat gehad. Stond er iemand mee te luisteren?
Ik gok dat er dan iets meer dan 25 inschrijvingen zijn...quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Goeie request!
Wanneer geeft hij een Minigig?
Desnoods schrijf ik me 26 keer in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok dat er dan iets meer dan 25 inschrijvingen zijn...
zou ik niet doen, vergroot je kansen niet....quote:
Marc63, Marc36, 6marc3, 3marc6, 63marc, 36marc...quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
zou ik niet doen, vergroot je kansen niet....
dan zal ik wel even meehelpen tegen die tijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Marc63, Marc36, 6marc3, 3marc6, 63marc, 36marc...
720 combinaties mogelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Marc63, Marc36, 6marc3, 3marc6, 63marc, 36marc...
De vraag is uiteraard... Wat vergroot mn kansen wel?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
zou ik niet doen, vergroot je kansen niet....
Vrij basic wiskunde... 6*5*4*3*2*1=720.quote:
Ik sta achter deze motie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef Sersjee het volgende:
Tja. Had ie niet met pensioen kunnen blijven?
voor mij niet...... 7+5 moet ik zelfs op mn vingers doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vrij basic wiskunde... 6*5*4*3*2*1=720.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Timo20 het volgende:
DAAR ZIJN WE WEER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeer bruin, zeer arm en met veel te veel alcohol de afgelopen 2 weken![]()
Komt me bekend voor. Het is voor mij alleen alweer bijna 2 weken geleden dat ik in die staat verkeerde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Timo20 het volgende:
DAAR ZIJN WE WEER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeer bruin, zeer arm en met veel te veel alcohol de afgelopen 2 weken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |