De man is een stalker!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.
Wordt een beetje creepy...
I Kissed Charles toevalligerwijs niet in de buurt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Ohjeej we hebben weer een keyboard nodig
Is die frontvrouw overigens geslaagd voor haar eindexamen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
I Kissed Charles toevalligerwijs niet in de buurt?
Ontmaskering!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Hoor dus gisteren dat Diggy Dex de vriend is van een AFM-collega van me.
Ik blijf dat "fantastig toch" heul irritant vinden. Ik dacht dat Belgen altijd zo goed scoorden bij het Groot Dictee.
Vraag het haar!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is die frontvrouw overigens geslaagd voor haar eindexamen?
whyquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik tel nu hoevaak de zin 'I get knocked down' wordt gezongen.
26 maal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik tel nu hoevaak de zin 'I get knocked down' wordt gezongen.
Hij's raar.quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien moet je ook even "fascination" tellen in dat alfafriet lied
Ik heb hier meer vakantieherinneringen aan. Vooral ook omdat ik Bonkers geen enkele keer gehoord heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef Sersjee het volgende:
Hadden ze bij StuBru niet Bonkers tot zomerhit gebombardeerd? Kan dat hier ook? Fijn, dank u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |