Wehehehe.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk man die U2 top 30
30 kutnummers op een rij
quote:Geweldig nummer. Jammer dat 't niet meteen een hit is geworden en dat het nu wel weer op een rerelease uitdraait. Waarom heb je 'm zelf niet meer gedraaid toen ie voor 't eerst uitkwam? Als een plaat niet op de radio te horen is, is het natuurlijk niet raar dat het geen hit wordt. Draai dat dat ding vaker, laat je terechte enthousiasme horen en het luisterend publiek ontdekt vanzelf de kwaliteit van dit nummer! Alleen Corton heeft 'm relatief vaak gedraaid: zie http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4065 en http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5421
We zullen zien wat 't nu wordt...
OMGquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo een, voor als je airco in je wagen wil:
[ afbeelding ]
echo cho choquote:
Kan je mooi nog een kwartiertje genieten van Coen en Sanderquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben nu eerder dan gebruikelijk terug op 3FM, Radio 1 ligt er plotseling uit.
Coen nog wel, maar Sander komt er bij mij niet meer in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kan je mooi nog een kwartiertje genieten van Coen en Sander
quote:
quote:
Idd... wordt tijd voor een nieuwe minigig.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
goedenavond![]()
Marc zit je as vrijdag bij ekstraWeekend?
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.quote:
Mn reisleidster in Albufeira???quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
jamaar die ene troela is er die jij zo leuk vind
The world is getting too small for comfort.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.
Wordt een beetje creepy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |