mooie strakke kontjestopic van maken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Allemaal kontjes in een mooie strakke buikjes topic.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, zijn DAT kontjes, ik dacht dat dat buikjes waren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Allemaal kontjes in een mooie strakke buikjes topic.
Hahaha, ik ben echt aan het schuddekonten van het lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, zijn DAT kontjes, ik dacht dat dat buikjes waren.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ben altijd een beetje schijnzwanger als ik met Bobby in hetzelfde topic zit. [ afbeelding ]
Nee, je bent een vent kom op zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie mij uitleggen waarom het "O+" is als iemand zwanger is?
Zwangere vrouwen zijn prachtigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie mij uitleggen waarom het "O+" is als iemand zwanger is?
Ik vond zwanger zijn heel leukquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn prachtig. Bovendien wil ik ook zwanger zijn gewoon om het zwanger zijn
. En om te kijken of ik een mooie buik krijg dan [ afbeelding ].
Dat. * Smelt. *quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn prachtig. Bovendien wil ik ook zwanger zijn gewoon om het zwanger zijn
. En om te kijken of ik een mooie buik krijg dan [ afbeelding ].
Wanneer mag ik je komen bezwangeren dan?quote:
En in het vorige deel vroeg je nog om MILFS.quote:
zal ik hem makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben helemaal uit m'n ritme. Ik zit maar te wachten tot 8 uur zodat ik van Gtst kan genieten, maar dat komt heul niet
. En er is ook geen waardig plaatsvervangend programma waar ik van kan genieten. Rtl
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Jij bezwangert mij al genoeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je komen bezwangeren dan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef gers het volgende:
[..]
zal ik hem makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTSTquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben helemaal uit m'n ritme. Ik zit maar te wachten tot 8 uur zodat ik van Gtst kan genieten, maar dat komt heul niet
. En er is ook geen waardig plaatsvervangend programma waar ik van kan genieten. Rtl
.
Die zijn toch niet meer zwangerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En in het vorige deel vroeg je nog om MILFS.
Jij bent ergquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
GTST
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How I Met Your Mother.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
.
quote:
Hoezoquote:
Dan had er wel een andere vrouw in gestaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Zonder GTST waren deze uitgaven redelijk saai geweest
D'r zat gewoon bilvet in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
Die tieten van Georgina zijn nep, das dan weer jammer.
Hoi trouwens.
Jij volgde zeker de ondertiteling.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken. Ik moest niet 1x lachen.
Het eindigde rot. Niet met die geit bedoel ikquote:
ej rosendahl moet terugquote:
Gelukkig heb je mij nog.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het eindigde rot. Niet met die geit bedoel ik.
En ik volg nooit de ondertiteling. Het was alsnog niet grappig.
ja bedoelde ikquote:
quote:
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
HIMYM werd ook belachelijk gemaakt in Family Guy!![]()
Hihi Alluur!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken. Ik moest niet 1x lachen.
Oh, oké. Dan neem ik maar genoegen met het eerste.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een geile indo zijn maakt je nog niet per definitie grappig.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja miste de sc met uitzondering krentenbol
Juistem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi Alluur!Ik heb het ook een keer gezien, 15 minuten ofzo. Mijn gezichtsuitdrukking was van begin tot eind
een poster van camillaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet iemand misschien iet moois wat ik aan mijn muur kan hangen.. poster, schilderij of vlag mits betaalbaar.
quote:HitFix: And how much is the "How I Met Your Mother" cast in the May 10 episode of "Family Guy"?
Seth MacFarlane: It's a cameo, but they were really cool. There are shows like "How I Met Your Mother" and "Two and a Half Men," both of whom are very sportsmanlike about being party to making fun of themselves.
HitFix: Y'all have certainly taken the piss out of both shows in the past...
Seth MacFarlane: They're cool. Those are two shows that deserve all of the success that they have. Certainly, "Two and Half Men," that's the top-rated show and TV and they're cool folks, so you like to see that.
Ja so,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
En het lijkt me geen belachelijk maken. Ik bedoel, de acteurs hebben zelf de stemmen ingesproken.
En besides:
[..]
Tubgirl, zoals ik al zei..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet iemand misschien iet moois wat ik aan mijn muur kan hangen.. poster, schilderij of vlag mits betaalbaar.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://www.bestel.nl/catalog/kauwgomballen-schilderij-p-366.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
2,5 meneer is wel leuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
En het lijkt me geen belachelijk maken. Ik bedoel, de acteurs hebben zelf de stemmen ingesproken.
En besides:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.bestel.nl/catalog/kauwgomballen-schilderij-p-366.html
Oh, die! S07E16, Peter's Progress.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, die kon ik niet die kende ik niet, maar ook een keer in een recente aflevering waar Stewie king is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heeft geen zi.. moest gister vis van broer voeren maar vergat
http://www.scribbleonwalls.com/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, van 15 m2 terwijl ze zeiden dat ie 25 m2 was.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, jammer. Nog wel kamers bezichtigd?
Ik ga even douchen.
Ik dacht dat je iets origineels wildequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kunstZoek iets mooiers..
canvas dekje met fiat 500 of amsterdam erop
Wat Ado postte:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
oh.. en de muu is aan de kant waar ik slaap dus uitsteeksels en alles lijken me geen pretje :'0
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
oh.. en de muu is aan de kant waar ik slaap dus uitsteeksels en alles lijken me geen pretje :'0
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
Jullie komen niet met iets met klasse aanzetten.. of denken dat ik ¤¤¤ hebquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kurkdroog zoekt iets voor aan de muur, maar vindt niks goed
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jullie komen niet met iets met klasse aanzetten.. of denken dat ik ¤¤¤ heb
Haha oke, bummerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, van 15 m2 terwijl ze zeiden dat ie 25 m2 was.!
Succes!
Doe dan ook niet zoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef Smart_ass het volgende:
Geen zin in. Zal vast niet interessant zijn.
Ik denk niet dat ie ineens gekrompen zal zijn ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het mooiste schilderij op aarde.
[..]
Haha oke, bummer. Ik ga donderdag eindelijk m'n sleutel ophalen, dus ik ben benieuwd hoe gehavend de kamer nu is
.
Wat is datquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie ineens gekrompen zal zijn ofzo.![]()
Wel leuk. Ik zag super leuk pip-behang.Maar echt reteduur.
Vroeg je om loonsverhoging?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben ontslagen als crew yo. Nu hoeven jullie niet meer m'n welgevormde kontje te kussen voor credits.
Ach en wee. Trek het je niet aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mopper niet. Het zijn juist de mensen die constant zo-erig doen die mopperen.
Da's wel gaafquote:
Zoals wat bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach en wee. Trek het je niet aan.
[..]
Da's wel gaaf.
Maar ik hou meer van strakke kleuren.
wat zijn strakke kleuren?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach en wee. Trek het je niet aan.
[..]
Da's wel gaaf.
Maar ik hou meer van strakke kleuren.
Je kan toch ook van die losse 'plakfotolijstjes' kopen en op je muur plakken? zijn volgens mij wel zwart en weet niet of je dat wat vindt... Maar is wel leuk en niet zo duur gok ik zoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Dat behang kost trouwens ¤285!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt wtf.
Nou, mijn muren worden nu gewoon witquote:
Wat een STRAKKE KLEUREN, gek.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, mijn muren worden nu gewoon wit. Maar ik vind de combinatie zwart of grijs met een fellere kleur ook wel gaaf
.
Ik wil ook gewoon witte muren, maar dan één muur met dat behang. Of ander leuk behang. Maargoed, eerst maar een kamer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, mijn muren worden nu gewoon wit. Maar ik vind de combinatie zwart of grijs met een fellere kleur ook wel gaaf
.
Het design niet, nee.quote:
Je kan het op een plaat MDF doen en die meenemenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon witte muren, maar dan één muur met dat behang. Of ander leuk behang. Maargoed, eerst maar een kamer.Ik ga trouwens geen behang van ¤285 kopen, als je die kamer uitgaat kun je het toch niet meer meenemen.
quote:
Zwart, wit, grijs en rood zijn strakke kleuren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Het design niet, nee.
Strakke kleuren bestaan gewoon niet.Echt zo'n geforceerde wannabe-hipster-term. Tfoe.
Lul toch niet zo slap.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zwart, wit, grijs en rood zijn strakke kleuren.
De vraag is eigenlijk waarmeequote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef gers het volgende:
owja ik ben van plan witte stof te te kopen en er dan iets op spuiten maor wat
hehequote:
Licht is een belangrijk element in een designinterieur. Vanzelfsprekend bevat elke ruimte dan veel ramen die groot en hoog zijn. Zo kan het licht maximaal binnenvallen. Dit creëert een sfeer van openheid en rust. Licht kan je ook optisch versterken door het gebruik van lichte strakke kleuren voor de muren, zo lijken de ruimtes in je huis groter.quote:
Oh ja, fuck, die wilde ik weer zien. Kutpiemel, had dat eerder gezegd, nu is het alweer bijna afgelopen.quote:
Nog 3 kwartier aan film ong.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, die wilde ik weer zien. Kutpiemel, had dat eerder gezegd, nu is het alweer bijna afgelopen.
Ja.... SO???quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Licht is een belangrijk element in een designinterieur. Vanzelfsprekend bevat elke ruimte dan veel ramen die groot en hoog zijn. Zo kan het licht maximaal binnenvallen. Dit creëert een sfeer van openheid en rust. Licht kan je ook optisch versterken door het gebruik van lichte strakke kleuren voor de muren, zo lijken de ruimtes in je huis groter..
Ik heb 'm op DVD.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, die wilde ik weer zien. Kutpiemel, had dat eerder gezegd, nu is het alweer bijna afgelopen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb bijna hetzelfde haar als Johnny in die film.
Me too.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen we die volgend jaar november samen kijken?
Nu het gezicht nog.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik mis nog een leuke PI.quote:
Een èchte plannerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen we die volgend jaar november samen kijken?
a plainquote:
Ja echt he.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat een match zouden wij zijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Say I'm a bird, say it [ afbeelding ].
O...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan gaan we zo veulste klef doen onze haren samen vlechten.
You're a bird.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O...
Ik zag iets heel anders voor me
Hele gevechten om wie het beste haar heft enzo en dat de een dan de ander in zn slaap half kaal scheert en dat er tijdens het knippen van de kip per ongeluk happen haar meegeknipt worden enzo WAAA (Das een van mn veelgebruikte smileys op MSN, die rent rond en zwaait met zn armen)quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Dudette.......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hele gevechten om wie het beste haar heft enzo en dat de een dan de ander in zn slaap half kaal scheert en dat er tijdens het knippen van de kip per ongeluk happen haar meegeknipt worden enzo WAAA (Das een van mn veelgebruikte smileys op MSN, die rent rond en zwaait met zn armen)
Niets sexueels iig, wat denken jullie wel niet van mij
Echt zo romantisch, ik moet nu al bijna huilen. Ik zit nu in dubio of ik 'm zal gaan kijken of nietquote:
quote:
Duidelijk welke jongens er hier vrijgezel zijn. Stelletje a-romantische sukkels.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hele gevechten om wie het beste haar heft enzo en dat de een dan de ander in zn slaap half kaal scheert en dat er tijdens het knippen van de kip per ongeluk happen haar meegeknipt worden enzo WAAA (Das een van mn veelgebruikte smileys op MSN, die rent rond en zwaait met zn armen)
Niets sexueels iig, wat denken jullie wel niet van mij
Ik had eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik zit nu in dubio of ik 'm zal gaan kijken of niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt zo romantisch, ik moet nu al bijna huilen. Ik zit nu in dubio of ik 'm zal gaan kijken of niet.
[..]
[..]
Duidelijk welke jongens er hier vrijgezel zijn. Stelletje a-romantische sukkels.
Ja, sorryquote:
Dat vindt mn vriend niet goedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat een feest zou het zijn om met jou getrouwd te zijn....... hihi let's date
De eerste keer vond ik 'm echt belachelijk saaiquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk precies hetzelfde.
Overigens had ik in den beginne een hekel aan The Notebook. Maar ik begon 'm gaandeweg steeds meer te waarderen.![]()
Wie het is, weet ik niet, maar lekker is ie welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las Allure.
Wie is trouwens Frikadel_speciaal?
Drogerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
handdoeken die net gewassen zijn. moeten die in droger of beter ophangen om te drogen?
True that.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie het is, weet ik niet, maar lekker is ie wel![]()
En ow... ik weet jouw prijs toch niet
Gewoon in de droger, zachtheid gaat boven alles!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
handdoeken die net gewassen zijn. moeten die in droger of beter ophangen om te drogen?
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las Allure.
Als je zachte wil in de droger, als je ruwere wil ophangenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
een faalhaas, iedereen weet dat het FrikaNdel isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las Allure.
mag je wel van jd naar andere dames kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie het is, weet ik niet, maar lekker is ie wel![]()
En ow... ik weet jouw prijs toch niet
Als je er kritisch naar kijkt, is het geen pareltje. Zo'n "ik heb je geschreven, maar de brieven kwamen niet aan"-verhaallijn heb ik bijvoorbeeld al vaker gezien in films. En die grote groep zwanen + die regenbui die opeens tevoorschijn komt, tsja, cliché na cliché .quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De eerste keer vond ik 'm echt belachelijk saai. Maar als je 'm vaker ziet ontdek je steeds weer scenes en stukjes die geweldig zijn
.
Wie wil er nou ruwe handdoeken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je zachte wil in de droger, als je ruwere wil ophangen
is ideaal voor kontkorstquote:
True that!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True that.
Some things are just priceless.
Mijn moeder vindt het bv fijner om zich mee af te drogen, lekkerder voelenquote:
Het is gewoon zo makkelijk en duidelijk, en dat kijkt ook wel fijn. Pride & Prejudice is toch wel mijn nummer 1quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je er kritisch naar kijkt, is het geen pareltje. Zo'n "ik heb je geschreven, maar de brieven kwamen niet aan"-verhaallijn heb ik bijvoorbeeld al vaker gezien in films. En die grote groep zwanen + die regenbui die opeens tevoorschijn komt, tsja, cliché na cliché .Maar in het genre romantische films is het toch wel een van de beste. (Eternal Sunshine of the Spotless Mind reken ik meer tot een mix van drama + romantiek
).
Daar wordt je veel sneller mee droog dan die überzachte dingenquote:
Geen idee, ken geen jdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
mag je wel van jd naar andere dames kijken
Gastquote:
jb natuurlijkquote:
Ja dat ligt aan de handdoek..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar wordt je veel sneller mee droog dan die überzachte dingen
je hebt je vrouwtje goed opgevoedquote:
En dáárom vind ik Eternal Sunshine of the Spotless Mind zo mooi. Die is niet makkelijk en duidelijk, maar als je er moeite voor doet, als je er goed voor gaat zitten, als je goed oplet, als je alles tot je neemt, dan krijg je er heel veel voor terug.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is gewoon zo makkelijk en duidelijk, en dat kijkt ook wel fijn.
Staat genoteerd.quote:Pride & Prejudice is toch wel mijn nummer 1.
Maar wel eerst een paar seconden stilte, hè.quote:Ik vind dat stukje ook zo dom waarin hij zegt dat ie haar 365 brieven heeft geschreven. En dan zegt ie erachter aan nog 'ja, dat is dus iedere dag een brief voor een jaar lang'. Lekker over-obvious.
Ze was al opgevoedquote:
Hmm ja, ik moet 'm toch echt nog eens een keer kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
En dáárom vind ik Eternal Sunshine of the Spotless Mind zo mooi. Die is niet makkelijk en duidelijk, maar als je er moeite voor doet, als je er goed voor gaat zitten, als je goed oplet, als je alles tot je neemt, dan krijg je er heel veel voor terug.Dan zie je opeens hoe slim het script in elkaar zit, hoe mooi de decors en de special effects zijn (die veelal níét met de computer gemaakt zijn!), hoe goed de chemie is tussen Kate en Joel, hoe goed Jim Carrey en Kate Winslet spelen, etc...
De film laat ware, voorbestemde liefde hartstikke goed zien, alleen op een realistische manier en niet op de standaard Hollywood-manier.
[..]
Staat genoteerd.
[..]
Maar wel eerst een paar seconden stilte, hè.
Ik ben gewoon zeker genoeg van ons om me niet bedreigd te voelen door vrouwen met perfecte lichamenquote:
Nooit gezien, toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm ja, ik moet 'm toch echt nog eens een keer kijken.
Ah, die heb ik al gedownload op m'n pc staan. Kijk ik wel een keer als ze uit Lloslet de Mar terug is.quote:P&P is gewoon mooi door de manier van filmen. Heel lieflijk allemaal. Maar dan moet je eigenlijk ook Atonement kijken
.
Jawel. Maar nooit echt gekeken, daarom vond ik 'm niet leuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Nooit gezien, toch?
[..]
Ah, die heb ik al gedownload op m'n pc staan. Kijk ik wel een keer als ze uit Lloslet de Mar terug is.
quote:
Oh. Tsja. Het begin nodigt ook niet gelijk uit tot meer; je moet 'm gewoon blijven kijken, er goed voor gaan zitten (je niet laten afleiden) en ervoor in de mood zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar nooit echt gekeken, daarom vond ik 'm niet leuk.
Nouhou.quote:Tegen die tijd is het toch wel uit omdat zij een Spaanse Pablo heeft ontmoet. Dan kijken wij 'm samen.
Als ie weer eens op tv komt let me know. Dan ga ik er eens goed voor zittenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh. Tsja. Het begin nodigt ook niet gelijk uit tot meer; je moet 'm gewoon blijven kijken, er goed voor gaan zitten (je niet laten afleiden) en ervoor in de mood zijn.
[..]
Nouhou.
Maar deal.IQMinnetje, als je dit leest; ga naar je hotel met die Pablo, ik wil film kijken met All.
Yvonnequote:
ze haat mequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Duurde lang.. je twijfelde dus toch over yvonne.. Hoorde laatst dat ze jou wel zag zitten
quote:
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik me altijd afvraag bij dit soort foto's. Wie maakt ze en waarom? En is het zijn (of haar?) dochter? Buurmeisje? Nichtje?
spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
"Hey, lieverd, papa wil z'n nieuwe camera 's uitproberen. Zou je willen poseren?"
- "Jaaaa!Mag ik dan gekke bekken trekken?
"
"Nah, papa wil wat anders proberen. Maar dan hebben we wel je twee grote knuffelberen nodig!"
- "Aaah, Poeh en Beertje? Mag ik met ze knuffelen?"
"Nee, ga maar op bed liggen. Ja, gewoon in je hempje en onderbroekje.Ja, zo. En dan legt papa de beren zo en dan moet jij heel bang kijken, oké. Alsof mama je betrapt met de snoeppot. Ja, goed zo.
*klik*"
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik me altijd afvraag bij dit soort foto's. Wie maakt ze en waarom? En is het zijn (of haar?) dochter? Buurmeisje? Nichtje?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Net als bij deze foto. Zowel de fotograaf als de juf(!) erachter. Like wtf. Waarom?
ervaring mee ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
"Hey, lieverd, papa wil z'n nieuwe camera 's uitproberen. Zou je willen poseren?"
"
"Nah, papa wil wat anders proberen. Maar dan hebben we wel je twee grote knuffelberen nodig!"
"Nee, ga maar op bed liggen. Ja, gewoon in je hempje en onderbroekje.Ja, zo. En dan legt papa de beren zo en dan moet jij heel bang kijken, oké. Alsof mama je betrapt met de snoeppot. Ja, goed zo.
*klik*"
quote:
Voorspelbaar, guys.quote:
Ja omdat het dinsdag isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: ?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sick mindquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
"
*klik*"
Want? Hoe en met welke beweegredenen zou zo'n foto anders genomen zijn?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbaar, guys.![]()
Nee, maar soms is het gewoon leuk of interessant om even stil te staan bij dingen die je ergens tegenkomt.
gewoon, misschien is dat kind wel heel stom aan het doen en met die beren aan het gooien enzo...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Hoe en met welke beweegredenen zou zo'n foto anders genomen zijn?
Dat ik mij tracht in te leven in zo'n persoon - en dat blijkbaar goed doe - maakt me nog geen sick mind.
Ja, maar dat is wat makkelijk voor te stellen. Gewoon twee geile pubertjes waarvan de hormonen door het lijf gieren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is waar, er zwerven een hoop vreemde fotos rond waarbij je denkt van WTF ?!?!?
Maaar vooral ook altijd die plaatjes van geile jailbait-sletjes... ik vraag me altijd af welke eikel het geluk heeft om de camera op die naakte mokkels te richten
Nou ja, je maakt het verhaal van het plaatje nog completer en hou er niet vanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Hoe en met welke beweegredenen zou zo'n foto anders genomen zijn?
Dat ik mij tracht in te leven in zo'n persoon - en dat blijkbaar goed doe - maakt me nog geen sick mind.
Ach, kom, de hele foto straalt iets geënsceneerds uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, misschien is dat kind wel heel stom aan het doen en met die beren aan het gooien enzo...
Ik heb mn kinderen ook wel op stomme manieren op de foto staan
die wis ik meestal, maar toch
Da's beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, je maakt het verhaal van het plaatje nog completer en hou er niet van![]()
No offense naar jou dus
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wat makkelijk voor te stellen. Gewoon twee geile pubertjes waarvan de hormonen door het lijf gieren.
want anders krijg je pikstraf van JBquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben de enige die NEE gestemd heeft geloof ik
Kan, maar je wil ook niet weten hoe kinderen elkaar soms op de foto zetten, echt, kan vanalles zijn...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, kom, de hele foto straalt iets geënsceneerds uit.
En daarbij moet er altijd nog iemand zijn die zo'n foto (mocht het 'per ongeluk' genomen zijn) én niet wist én het wereldwijde web opknalt.
Nee, dan vind ik mijn scenario toch wat geloofwaardiger...
Nee hoor, dat zou ik nooit doen.quote:
Heb je ook een meisje van een jaar of 6?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, misschien is dat kind wel heel stom aan het doen en met die beren aan het gooien enzo...
Ik heb mn kinderen ook wel op stomme manieren op de foto staan
die wis ik meestal, maar toch
boehoeeequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, je maakt het verhaal van het plaatje nog completer en hou er niet van![]()
No offense naar jou dus
Geen humor, jij hebt het.quote:
quote:
Ik heb er twee van 7 en 8quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb je ook een meisje van een jaar of 6?![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boehoeee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe, nee dat nietquote:
Ja, ik denk het dus steeds andersomquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik dacht steeds dat je met JB Jailbait bedoelde...
ze gaat alleen maar kreunen als ze mij ontmoetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehehe, nee dat nietDaar heeft ze haar zelf meer mee, dan ik
![]()
Ik vind d'r heupen te breed en te grote tieten en een te klein koppie. En als ze gaat praten is het helemaal erg!
pedobear heeft zijn handjes volquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jammer dat Pedobear op die onderste zijn camera niet bij had
Die laatste!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boehoeee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |