mooie strakke kontjestopic van maken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Allemaal kontjes in een mooie strakke buikjes topic.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:36 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, zijn DAT kontjes, ik dacht dat dat buikjes waren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Allemaal kontjes in een mooie strakke buikjes topic.
Hahaha, ik ben echt aan het schuddekonten van het lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, zijn DAT kontjes, ik dacht dat dat buikjes waren.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ben altijd een beetje schijnzwanger als ik met Bobby in hetzelfde topic zit. [ afbeelding ]
Nee, je bent een vent kom op zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie mij uitleggen waarom het "O+" is als iemand zwanger is?
Zwangere vrouwen zijn prachtigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie mij uitleggen waarom het "O+" is als iemand zwanger is?
Ik vond zwanger zijn heel leukquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn prachtig. Bovendien wil ik ook zwanger zijn gewoon om het zwanger zijn
. En om te kijken of ik een mooie buik krijg dan [ afbeelding ].
Dat. * Smelt. *quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn prachtig. Bovendien wil ik ook zwanger zijn gewoon om het zwanger zijn
. En om te kijken of ik een mooie buik krijg dan [ afbeelding ].
Wanneer mag ik je komen bezwangeren dan?quote:
En in het vorige deel vroeg je nog om MILFS.quote:
zal ik hem makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben helemaal uit m'n ritme. Ik zit maar te wachten tot 8 uur zodat ik van Gtst kan genieten, maar dat komt heul niet
. En er is ook geen waardig plaatsvervangend programma waar ik van kan genieten. Rtl
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Jij bezwangert mij al genoeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je komen bezwangeren dan?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef gers het volgende:
[..]
zal ik hem makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTSTquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben helemaal uit m'n ritme. Ik zit maar te wachten tot 8 uur zodat ik van Gtst kan genieten, maar dat komt heul niet
. En er is ook geen waardig plaatsvervangend programma waar ik van kan genieten. Rtl
.
Die zijn toch niet meer zwangerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En in het vorige deel vroeg je nog om MILFS.
Jij bent ergquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
GTST
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How I Met Your Mother.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
.
quote:
Hoezoquote:
Dan had er wel een andere vrouw in gestaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Zonder GTST waren deze uitgaven redelijk saai geweest
D'r zat gewoon bilvet in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
Die tieten van Georgina zijn nep, das dan weer jammer.
Hoi trouwens.
Jij volgde zeker de ondertiteling.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken. Ik moest niet 1x lachen.
Het eindigde rot. Niet met die geit bedoel ikquote:
ej rosendahl moet terugquote:
Gelukkig heb je mij nog.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het eindigde rot. Niet met die geit bedoel ik.
En ik volg nooit de ondertiteling. Het was alsnog niet grappig.
ja bedoelde ikquote:
quote:
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
HIMYM werd ook belachelijk gemaakt in Family Guy!![]()
Hihi Alluur!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken. Ik moest niet 1x lachen.
Oh, oké. Dan neem ik maar genoegen met het eerste.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een geile indo zijn maakt je nog niet per definitie grappig.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja miste de sc met uitzondering krentenbol
Juistem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi Alluur!Ik heb het ook een keer gezien, 15 minuten ofzo. Mijn gezichtsuitdrukking was van begin tot eind
een poster van camillaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet iemand misschien iet moois wat ik aan mijn muur kan hangen.. poster, schilderij of vlag mits betaalbaar.
quote:HitFix: And how much is the "How I Met Your Mother" cast in the May 10 episode of "Family Guy"?
Seth MacFarlane: It's a cameo, but they were really cool. There are shows like "How I Met Your Mother" and "Two and a Half Men," both of whom are very sportsmanlike about being party to making fun of themselves.
HitFix: Y'all have certainly taken the piss out of both shows in the past...
Seth MacFarlane: They're cool. Those are two shows that deserve all of the success that they have. Certainly, "Two and Half Men," that's the top-rated show and TV and they're cool folks, so you like to see that.
Ja so,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
En het lijkt me geen belachelijk maken. Ik bedoel, de acteurs hebben zelf de stemmen ingesproken.
En besides:
[..]
Tubgirl, zoals ik al zei..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet iemand misschien iet moois wat ik aan mijn muur kan hangen.. poster, schilderij of vlag mits betaalbaar.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://www.bestel.nl/catalog/kauwgomballen-schilderij-p-366.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
2,5 meneer is wel leuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
En het lijkt me geen belachelijk maken. Ik bedoel, de acteurs hebben zelf de stemmen ingesproken.
En besides:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.bestel.nl/catalog/kauwgomballen-schilderij-p-366.html
Oh, die! S07E16, Peter's Progress.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, die kon ik niet die kende ik niet, maar ook een keer in een recente aflevering waar Stewie king is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heeft geen zi.. moest gister vis van broer voeren maar vergat
http://www.scribbleonwalls.com/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, van 15 m2 terwijl ze zeiden dat ie 25 m2 was.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, jammer. Nog wel kamers bezichtigd?
Ik ga even douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |