Waar is hij geplaatst?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef zovty het volgende:
Ah, is dit het bejaardentopic van vandaag?
Wat moet ik doen als de geraniums blad verliezen?
Heel veel water geven!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef zovty het volgende:
Wat moet ik doen als de geraniums blad verliezen?
Shredder was wel vet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk topic
Ik was altijd bang voor ShredderNachtmerries enzo
dat kwam waarschijnlijk omdat je het sub-plot niet snapte...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef Chai het volgende:
Ninja turtles ken ik nog wel, maar dat vond ik stom.
KLB Baas ben je echt nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rot maar op elk topic te verzieken, dat doe ik al. Dat kan ik trouwens beter als jou.
Skeletor was anders een stuk enger!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk topic
Ik was altijd bang voor ShredderNachtmerries enzo
C.O.P.Squote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:31 schreef Timmor het volgende:
[..]
dat kwam waarschijnlijk omdat je het sub-plot niet snapte...
Ik roep trouwens nu nog wel eens tegen een vriend van me die de bijnaam "Turbo" heeft:"Mmwhaaa Turbo" (Big Boss van C.O.P.S.)
Deze zin alleen al maakt dit een goed topicquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Timmor het volgende:
want als Optimus Prime of Master Splinter zei:"Don't trow garbage on the street" dan deed je dat ook niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Skeletor was anders een stuk enger!
[ afbeelding ]
Ik verziek het niet. Maar godverdomme als je het leuk vind om met je neefje met poppetjes te spelen ben je gewoon homo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rot maar op elk topic te verzieken, dat doe ik al. Dat kan ik trouwens beter als jou.
Dan jijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
heh, dat Font is van GTAquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Timmor het volgende:want als Optimus Prime of Master Splinter zei:"Don't trow garbage on the street" dan deed je dat ook niet.
Dat is gewoon een typefoutje. Dat je eenquote:
haha precies!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:36 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Deze zin alleen al maakt dit een goed topic
Fuck Bebop, T-bop!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:39 schreef DrDentz het volgende:
Laatst veel te maken gehad met de Wet BIBOB op m'n opleiding. Ik zat steeds aan Bebop en Rocksteady te denken.
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dat is gewoon een typefoutje. Dat je eenplaatst bij grove dt fouten kan ik begrijpen, maar als je ook zo op typefoutjes gaat reageren ben je echt een grondige aarshomo.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
Vroeger had je nog gewoon de Fabeltjes Krant. Nu heet dat De Telegraaf. Die goede ouwe tijd...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
Vroeger had je nog gewoon de Fabeltjes Krant. Nu heet dat De Telegraaf. Die goede ouwe tijd...
quote:
Niet iedereen hè. Buddy Holly niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:57 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Here's one for ya. Iedereen wordt oud!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |