als je zoveel sport moet je echt heel heel heel heel heel veel meer eten dan jij doet...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef ATKS het volgende:
@ lastpost
Ik word 7 uur wakker, dan ga ik een half uur joggen, kom ik thuis, doe ik mn buikspieren en opdrukken.
Daarnaast fiets ik letterlijk 16km per dag naar mijn werk (heen en terug).
Als ik thuis kom doe ik buikspieren en opdrukken.
Dan pak ik fiets naar fitness (ook 15 km heen en terug).
In de sportschool verblijf ik minimaal 1.5 uur cardio 1 uur half uur kracht.
Als ik thuis kom rond 21 h ga ik vaak nog buiten voetballen ongeveer 1 uur of 1.5 uur
Ik vind het ook zoveel dat het bijna ongeloofwaardig wordt. Vind ik dan. Tenminste.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je zoveel sport moet je echt heel heel heel heel heel veel meer eten dan jij doet...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet helemaal normaal nee. Tenzij je een sportopleiding volgt of een professionele carrière in die richting ambieert ofzo. En dit doe je dan elke dag? Je lijf heeft ook herstel en rust nodig he?
Een luxe hotel in de leuke delen van NY kan ik toch helemaal niet betalen, manquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 'm net een pm gestuurd..
CF: wij gaan zo low budget dat ik me afvraag of je iets hebt aan m'n tips.. Voor een stedentrip vind ik het persoonlijk onzin om in een luxe hotel te gaan zitten, je bent ten slotte hele dagen op stap. Zo hebben we het in Berlijn ook gedaan. Voor ons romantische weekendje Antwerpen was het natuurlijk een ander verhaal.
.
Eensch. Ik heb ook de neiging om nogal uitbundig veel te sporten (quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet helemaal normaal nee. Tenzij je een sportopleiding volgt of een professionele carrière in die richting ambieert ofzo. En dit doe je dan elke dag? Je lijf heeft ook herstel en rust nodig he?
Ja, we hebben wel gedeelde badkamer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een luxe hotel in de leuke delen van NY kan ik toch helemaal niet betalen, manIk heb alleen graag mijn eigen badkamer. Heb jij gekozen voor gedeeld?
Kwak, dank voor je tips! Ik sla 't even op; als ik terug ben uit Barcelona, gaan we boeken, is het plan![]()
Ohhhhh, hoe decadent klinkt ditMaar verder heb ik geen zomervakantie, hoor
En dat gaat over mijn 3x per week spinning. Laat staan elke dag sporten!quote:Sporten wordt redelijk overschat in de mate waarin het bijdraagt aan
gewichtsverlies. Je kunt ook juist veel honger van sport krijgen. Het is
niet nodig om altijd drie keer te sporten. Je lijf is ook gebaat bij meer
beweging in de dag. Gewoon iets vaker van je plaats lopen. Of maak een
ommetje.
Kan je dit eens invullen? De eerste én de tweede invullen, allebei de uitslagen hier neerzetten.quote:
Je hebt er genoeg bij hoor die zo doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het ook zoveel dat het bijna ongeloofwaardig wordt. Vind ik dan. Tenminste.
Dat zou kunnen, heb de discussie omtrent die gozer niet helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
@lastpost: ik krijg bij AKTS meer het idee dat hij het doet om af te vallen en niet zozeer omdat ie er nou zoveel plezier aan heeft. Dat vind ik nogal een verschil. Zeker als je dan kijkt naar zijn eetpatroon.
QFT!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoezo niet? Als ik >500 kcal heb verbrand, kan ik toch best wat extra's etenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
Toen ik aan hardlopen deed (4x) had ik echt razende honger als ik terugkwam. Dus dat schoot niet echt op.
Ik heb juist helemaal geen honger meer als ik heb hardgelopen. Gedurende een uur ofzo. Daarna ook niet merkbaar meer honger.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
Toen ik aan hardlopen deed (4x) had ik echt razende honger als ik terugkwam. Dus dat schoot niet echt op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal em zo wel weer weg denk ik.
BTW, XM, jouw mevrouw lijkt me best aardig/niet te streng![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |