abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70969233

Het vorige deel: Slank 808. Fuck Sonja!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:35:51 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70969281
Ja AKTS, nau wie must kill joe!

Tevens FIPO
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70969318
Ik heb 'm net een pm gestuurd. .

CF: wij gaan zo low budget dat ik me afvraag of je iets hebt aan m'n tips. . Voor een stedentrip vind ik het persoonlijk onzin om in een luxe hotel te gaan zitten, je bent ten slotte hele dagen op stap. Zo hebben we het in Berlijn ook gedaan. Voor ons romantische weekendje Antwerpen was het natuurlijk een ander verhaal. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:37:10 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70969333
dit is een leuke: de off soho suites

naja ik zou gewoon bij expedia zoeken op dingen, en bij de area midtown goed kijken wara het precies zit- midtown is sowieso meestal duurder!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:37:23 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70969344
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef ATKS het volgende:
@ lastpost

Ik word 7 uur wakker, dan ga ik een half uur joggen, kom ik thuis, doe ik mn buikspieren en opdrukken.
Daarnaast fiets ik letterlijk 16km per dag naar mijn werk (heen en terug).

Als ik thuis kom doe ik buikspieren en opdrukken.

Dan pak ik fiets naar fitness (ook 15 km heen en terug).
In de sportschool verblijf ik minimaal 1.5 uur cardio 1 uur half uur kracht.

Als ik thuis kom rond 21 h ga ik vaak nog buiten voetballen ongeveer 1 uur of 1.5 uur

als je zoveel sport moet je echt heel heel heel heel heel veel meer eten dan jij doet...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:37:52 #6
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_70969366
Sorry mensen ik zit op mn werk , kijk net in topic en ja hoor laatste post
Beste ,grootste, mooiste.
PARIS SAINT GERMAIN
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:38:28 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70969396
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit met smeerkaas
T: nectarine
T: tomaat
T: gekookt ei
S: 2 uur wandelen
L: boterham met lever, beschuit jam en een plakje mueslibrood
T: appel
T: kom magere yoghurt met mandarijn
D: 400 gr roergebakken witlof, 1 tartaar, 200 gram broccoli. Beetje mosterd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:38:49 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70969407
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:37 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als je zoveel sport moet je echt heel heel heel heel heel veel meer eten dan jij doet...
Ik vind het ook zoveel dat het bijna ongeloofwaardig wordt. Vind ik dan. Tenminste.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:39:42 #9
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_70969455
Het is echt zo , ben ik nu een freak?
Beste ,grootste, mooiste.
PARIS SAINT GERMAIN
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:41:03 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70969505
Ik vind het persoonlijk niet helemaal normaal nee. Tenzij je een sportopleiding volgt of een professionele carrière in die richting ambieert ofzo. En dit doe je dan elke dag? Je lijf heeft ook herstel en rust nodig he?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:41:31 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70969518
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet helemaal normaal nee. Tenzij je een sportopleiding volgt of een professionele carrière in die richting ambieert ofzo. En dit doe je dan elke dag? Je lijf heeft ook herstel en rust nodig he?
pi_70969649
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 'm net een pm gestuurd. .

CF: wij gaan zo low budget dat ik me afvraag of je iets hebt aan m'n tips. . Voor een stedentrip vind ik het persoonlijk onzin om in een luxe hotel te gaan zitten, je bent ten slotte hele dagen op stap. Zo hebben we het in Berlijn ook gedaan. Voor ons romantische weekendje Antwerpen was het natuurlijk een ander verhaal. .
Een luxe hotel in de leuke delen van NY kan ik toch helemaal niet betalen, man Ik heb alleen graag mijn eigen badkamer. Heb jij gekozen voor gedeeld?

Kwak, dank voor je tips! Ik sla 't even op; als ik terug ben uit Barcelona, gaan we boeken, is het plan
Ohhhhh, hoe decadent klinkt dit Maar verder heb ik geen zomervakantie, hoor
pi_70969753
quote:
Eensch. Ik heb ook de neiging om nogal uitbundig veel te sporten ( ), maar je hebt toch op z'n minst meer afwisseling nodig! Ik wissel hardlopen (vooral pittige belasting voor de benen) bijvoorbeeld af met zwemmen (waarbij ik vooral m'n armen/schouders train) en pilates voor de buikspieren.
En dan nog merk ik dat ik het soms rustiger aan moet doen!
pi_70969794
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een luxe hotel in de leuke delen van NY kan ik toch helemaal niet betalen, man Ik heb alleen graag mijn eigen badkamer. Heb jij gekozen voor gedeeld?

Kwak, dank voor je tips! Ik sla 't even op; als ik terug ben uit Barcelona, gaan we boeken, is het plan
Ohhhhh, hoe decadent klinkt dit Maar verder heb ik geen zomervakantie, hoor
Ja, we hebben wel gedeelde badkamer.

We zijn allebei echt belachelijk makkelijk met zulke dingen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:48:58 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70969827
Dat en volgens mijn mevroi:
quote:
Sporten wordt redelijk overschat in de mate waarin het bijdraagt aan
gewichtsverlies. Je kunt ook juist veel honger van sport krijgen. Het is
niet nodig om altijd drie keer te sporten. Je lijf is ook gebaat bij meer
beweging in de dag. Gewoon iets vaker van je plaats lopen. Of maak een
ommetje.
En dat gaat over mijn 3x per week spinning. Laat staan elke dag sporten!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:55:07 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70970071
hm.. ik ben t niet helemaal met de mevrouw eens: als je wilt afvallen en je sport meer, dan kun je wél meer eten. sporten heeft wat dat betreft wel eeen nuttig effect bij afvallen: als je veel sport hoef je jezelf minder te ontzeggen. omgekeerD: je móet ook meer eten (vandaar dat je meer honger hebt)

alleen is weinig mogen eten bij jou niet het probleem en is dus veel sporten niet aan te raden... want je eet al te weinig...
pi_70970074
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef ATKS het volgende:
Het is echt zo , ben ik nu een freak?
Kan je dit eens invullen? De eerste én de tweede invullen, allebei de uitslagen hier neerzetten.

http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:56:48 #18
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70970152
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind het ook zoveel dat het bijna ongeloofwaardig wordt. Vind ik dan. Tenminste.
Je hebt er genoeg bij hoor die zo doen.
* Lastpost steekt vingertje omhoog.

Een doorsnee dag als studentje voor mij was het volgende:

S: Wandelen met de hond een uurtje
O: Aantal boterhammen en wat yoghurt
Studie afgelopen, weer 25km terug
S: 2 keer in de week naar de fitness met vrienden, macho cultuurtje en dat ná het voetballen.
N: Nachtelijk maaltje, veelal frituur en wat drank erbij.

En dan wat variatie, soms nog stappen natuurlijk of concerten.
Kortom, er zijn er genoeg (die ik ken) die eigenlijk ieder uurtje vrije tijd wel opvullen met sport en het heerlijk vinden, zou er zelf ook zo weer voor tekenen als het kon.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:59:09 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70970264
@lastpost: ik krijg bij AKTS meer het idee dat hij het doet om af te vallen en niet zozeer omdat ie er nou zoveel plezier aan heeft. Dat vind ik nogal een verschil. Zeker als je dan kijkt naar zijn eetpatroon.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:03:14 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70970417
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
@lastpost: ik krijg bij AKTS meer het idee dat hij het doet om af te vallen en niet zozeer omdat ie er nou zoveel plezier aan heeft. Dat vind ik nogal een verschil. Zeker als je dan kijkt naar zijn eetpatroon.
Dat zou kunnen, heb de discussie omtrent die gozer niet helemaal meegekregen.
Sowieso is z'n eetpatroon beroerd voor iemand die beweegt, laat staan in die mate.
pi_70970472
Toen ik aan hardlopen deed (4x ) had ik echt razende honger als ik terugkwam. Dus dat schoot niet echt op.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70970516
Oh die 4x was 4 weken achter elkaar op zaterdagen. Niet dat jullie nu gaan denken dat ik 4 keer per week ging hardlopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70970697
quote:
QFT!

Als je zoveel sport verbrand je ongeveer alles wat je eet tijdens het sporten, en dan blijft er niks over om je organen de hele dag van te laten draaien. Bovendien lijkt het me sterk dat je zo spieren opbouwt, want die voedingsstoffen heb je gewoon niet.

Lastpost: voor de studenten die ik ken is zoveel sporten zeker niet gebruikelijk. Blijkbaar heb ik een andere vriendenkring dan jij. Come to think of it, ik ken ook bijna niemand die zo ver van de universiteit woont en met de fiets komt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mini_rulez op 14-07-2009 16:16:27 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70970719
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
Toen ik aan hardlopen deed (4x ) had ik echt razende honger als ik terugkwam. Dus dat schoot niet echt op.
Hoezo niet? Als ik >500 kcal heb verbrand, kan ik toch best wat extra's eten Als je maar niet een hele zak chips leegeet...

Ik ben 't wel wat met kwak eens. Daarnaast: sporten maakt het ook veel makkelijker om je gewicht stabiel te houden als je voldoende bent afgevallen. En het is bevorderlijk voor een gezonder lichaamsbeeld.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:13:13 #25
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70970773
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Syrena het volgende:
Ik heb juist helemaal geen honger meer als ik heb hardgelopen. Gedurende een uur ofzo. Daarna ook niet merkbaar meer honger.
Ik heb trouwens spierpijn van het hardlopen van gisteren

En krullen niet van het hardlopen... De kapster vroeg of ze het mocht stylen. Ja hoor Maar krullen?! Mijn haar is compleet stijl normaal en nu lijkt het extra kort. Maar wel eens grappig voor de verandering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal em zo wel weer weg denk ik.

BTW, XM, jouw mevrouw lijkt me best aardig/niet te streng
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')