Dat heeft weinig zin, jij zult mijn keuze afkraken en ik zal zeggen dat ik jouw keuze niets vind. Zo blijf je bezig. Ik geloof dat jij niet helemaal doorhebt hoe enorm groot de dance-genres zijn. Je ziet een keer DJ Jean op tv en denkt dat dat het is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's niet waar, ik maak er ontzettend veel woorden aan vuil.
Ik had ook gewoon kunnen zeggen "De club-scene bestaat uit randdebielen, en ze moeten allemaal dood!", ofzo...
Dat is een echte troll opmerking, ik discussier, maar ben wel bevooroordeeld.
Ik wil je zelfs tegemoed komen.
Geef me 1 dance-act/dj of wat dan ook, waarvan jij zegt dat is supergoede muziek, dan geef ik een rock of new wave band, en dan geven we daar een eerlijk oordeel over.
Religie ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef koningdavid het volgende:
Muziek is voor mietjes!
Morgen maken we een hiphoptopic.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef koningdavid het volgende:
Muziek is voor mietjes!
onur ozer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef Lamon het volgende:
Ik wil je zelfs tegemoed komen.
Geef me 1 dance-act/dj of wat dan ook, waarvan jij zegt dat is supergoede muziek, dan geef ik een rock of new wave band, en dan geven we daar een eerlijk oordeel over.
Niets, ik wil gewoon iets horen wat het beste is in dat genre en dan mijn mening kunnen herzien als ik het echt goed vind, maar dan omgekeerd dezelfde bereidheid zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom?
Wat wil je nou precies bewijzen?
Mee eens, maar moet dat dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef TC03 het volgende:
Toch maken DJ's over het algemeen veel anoniemere muziek dan 'normale' muzikanten. Om die reden zal Armin van Buuren ofzo nooit zo populair worden als Paul McCartney (oké, daar noem ik ook wel iemand, maar dan nog).
Kerel, het 'beste' is toch zo ontzettend subjectiefquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niets, ik wil gewoon iets horen wat het beste is in dat genre en dan mijn mening kunnen herzien als ik het echt goed vind, maar dan omgekeerd dezelfde bereidheid zien.
Dus muziek delen, maar dan terwijl het compleet uit elkaar ligt.
Ik heb mensen wel eens overtuigd van iets wat goed is, en ik ben wel eens overtuigd door iets wat goed is, dus laten we dan een eerlijke poging wagen.
Ik moet toch even echt tussendoor posten dat jij de meest idiote user ben die ik vandaag, misschien wel de afgelopen maand, of het afgelopen jaar hier heb gezien. Veel plezier.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zou nooit van mn leven DJ Jean opzettenjij kent duidelijk alleen dance uit de top40 en je hoort weleens iets op tv over een feest (ga je sensation als voorbeeld nemen
), oordeel er dan aub ook niet over want dan kom je nogal dom over. en ik luister thuis naar elektronische muziek ja, gaat veel dieper dan een gemiddeld rocknummer.
Trollen in KLB, het mag weer blijkbaar.quote:
Je quote de verkeerde.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet toch even echt tussendoor posten dat jij de meest idiote user ben die ik vandaag, misschien wel de afgelopen maand, of het afgelopen jaar hier heb gezien. Veel plezier.
QFT. Probeer je te discussiëren, komt dat soort malloten met non-argumenten mijn kamp belachelijk makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet toch even echt tussendoor posten dat jij de meest idiote user ben die ik vandaag, misschien wel de afgelopen maand, of het afgelopen jaar hier heb gezien. Veel plezier.
ja ik zou het ook vooral niet onderbouwenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Wou je nou echt zeggen dat je die posts van Lamon niet achterlijk vindt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:42 schreef Quir het volgende:
Biels snapt het in ieder geval. Volgens mij zegt jouw post genoeg, "Jimjim1983". Waarvoor is die onderbouwing nodig? En, Ritmo, ik quote wel degelijk de juiste post.
omdat ik anders alleen maar 'maar jij bent ook stom' terug kan zeggen. en dan verlaag ik me tot jouw niveau.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:42 schreef Quir het volgende:
Biels snapt het in ieder geval. Volgens mij zegt jouw post genoeg, "Jimjim1983". Waarvoor is die onderbouwing nodig? En, Ritmo, ik quote wel degelijk de juiste post.
Oeh, een athëistenbashtopic. Die noteer ik even.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Trollen in KLB, het mag weer blijkbaar.
Morgen ook nog ff een Apple- en atheïstenbashtopic. Dan maakt klaagbaak het hele internet kapot denk ik.
Nee moet niet, maar om die reden zal de dancemuziek van nu over 20 jaar nooit erg populair zijn, omdat er niks is wat bekend blijft. Ja, een vage artiest uit de 00's herken je als een vage artiest, maar in 2030 zijn er wel meer vage artiesten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, maar moet dat dan?Toch liever Armin dan die schreeuwlelijk bij de Partysquad die z'n bek geen 3 seconden kan houden en 20 keer met z'n kop voor de camera duikt in elke clip.
De producties zijn vaak niet eens zo slecht, maar ze verkrachten hun eigen beats.
Enige zelf-analyse is nooit weg, beste man.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat ik anders alleen maar 'maar jij bent ook stom' terug kan zeggen. en dan verlaag ik me tot jouw niveau.
Ik heb er ooit één geopend om eens een keer wat tegengeluid te laten horen. 3 Topics vol in één dag!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Oeh, een athëistenbashtopic. Die noteer ik even.
Underworld - Born slippy kent iedereen nog steeds over 20 jaar hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee moet niet, maar om die reden zal de dancemuziek van nu over 20 jaar nooit erg populair zijn, omdat er niks is wat bekend blijft. Ja, een vage artiest uit de 00's herken je als een vage artiest, maar in 2030 zijn er wel meer vage artiesten.
Vergelijk de posts inhoudelijk eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wou je nou echt zeggen dat je die posts van Lamon niet achterlijk vindt?
er zijn nu sowieso 1000x meer verschillende muziekstromingen en artiesten. in 2030 zal dat alleen maar erger zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee moet niet, maar om die reden zal de dancemuziek van nu over 20 jaar nooit erg populair zijn, omdat er niks is wat bekend blijft. Ja, een vage artiest uit de 00's herken je als een vage artiest, maar in 2030 zijn er wel meer vage artiesten.
Zullen we een tijd afspreken om samen te trollen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er ooit één geopend om eens een keer wat tegengeluid te laten horen. 3 Topics vol in één dag!
Ik heb op youtube nu drie nummers geluisterd, en het irriteert me niet, omdat het geen geleende muziek is, maar ik heb wel de neiging om te dansen, en kan dit niet luisteren, gewoon voor de muziek, omdat het ritme heel erg herhalend is en er bijna geen accoorden inzitten, maar alleen een hele opzwepende drumbeat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
onur ozer.
maar als je echt denkt dat jij, ik of wie dan ook 'daar' een eerlijk oordeel over kan geven...
Ik moet ff kijken of ik morgen überhaupt tijd heb. Ik laat het je nog wel weten. Via PM uiteraard, we doen die verrassingsaanval.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Zullen we een tijd afspreken om samen te trollen?. Een fokdate!
alsof ik depeche mode niet kenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb op youtube nu drie nummers geluisterd, en het irriteert me niet, omdat het geen geleende muziek is, maar ik heb wel de neiging om te dansen, en kan dit niet luisteren, gewoon voor de muziek, omdat het ritme heel erg herhalend is en er bijna geen accoorden inzitten, maar alleen een hele opzwepende drumbeat.
Nu jullie Depeche Mode proberen dan.
Depeche Mode heeft hele mooie muziek gemaakt, dat zeker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb op youtube nu drie nummers geluisterd, en het irriteert me niet, omdat het geen geleende muziek is, maar ik heb wel de neiging om te dansen, en kan dit niet luisteren, gewoon voor de muziek, omdat het ritme heel erg herhalend is en er bijna geen accoorden inzitten, maar alleen een hele opzwepende drumbeat.
Nu jullie Depeche Mode proberen dan.
Ik ben er alleen in de avond. Anders plannen we het over een week. KLB zal niet weten wat ze raakt. Niet één, maar twéé trolls met redenatievermogen en discussievaardighedenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken of ik morgen überhaupt tijd heb. Ik laat het je nog wel weten. Via PM uiteraard, we doen die verrassingsaanval.
Lotus, een live set op Electronic Circus, en een live set in Valencia.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Depeche Mode heeft hele mooie muziek gemaakt, dat zeker.
Maar ben nu wel benieuwd welke nummers jij hebt geluisterd.
En dan ook nog zo'n correcte OP maken dat de mods geen geldige reden kunnen vinden de topics te sluiten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben er alleen in de avond. Anders plannen we het over een week. KLB zal niet weten wat ze raakt. Niet één, maar twéé trolls met redenatievermogen en discussievaardigheden.
En dan in deel 2 opeens de heel andere kant kiezen. Verwarring alomquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n correcte OP maken dat de mods geen geldige reden kunnen vinden de topics te sluiten.
dat doe je snelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lotus, een live set op Electronic Circus, en een live set in Valencia.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan in deel 2 opeens de heel andere kant kiezen. Verwarring alom.
Ik was meteen begonnen toen je de naam noemde. Al heb ik uiteraard niet de complete live-sets gehoord, omdat die via youtube te snel afgebroken worden.quote:
Ga ik opeens christenbashen in deel 2!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan in deel 2 opeens de heel andere kant kiezen. Verwarring alom.
Dat heb ik dus niet, ik heb vaak geen zin om me te concentreren op teksten. Dat doe ik alleen als ik m'n iPod opheb en in de trein zit ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik was meteen begonnen toen je de naam noemde. Al heb ik uiteraard niet de complete live-sets gehoord, omdat die via youtube te snel afgebroken worden.
Maar zoals ik al zei, dansbaar, maar ik zou het thuis niet opzetten, om echt te luisteren.
Deels komt dat ook omdat ik heel tekstueel gericht ben, dus zonder tekst, verschiet mijn aandacht snel.
MBO en HBO zijn eigenlijk helemaal zo gek nog niet, bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga ik opeens christenbashen in deel 2!
Dan neem ik een brandende schedel als avatar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga ik opeens christenbashen in deel 2!
ik irriteer me dus juist vaak aan teksten, tenzij het een buitengewoon goede zanger(es) is. het zorgt er vaak voor dat er minder diepgang in de muziek zelf zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik was meteen begonnen toen je de naam noemde. Al heb ik uiteraard niet de complete live-sets gehoord, omdat die via youtube te snel afgebroken worden.
Maar zoals ik al zei, dansbaar, maar ik zou het thuis niet opzetten, om echt te luisteren.
Deels komt dat ook omdat ik heel tekstueel gericht ben, dus zonder tekst, verschiet mijn aandacht snel.
Hoelang?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan neem ik een brandende schedel als avatar.
goed dat je dat zelf al inzietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een complete faal voor smaak
Trance verhoudt zich dan ook tot elektronische muziek als emo tot gitaarmuziek.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zolang topic 2 loopt waarin ik die trensflikkers afzeik.
Altijd moeilijk te bepalen, waar de onverwachte topicwending plaatsvond, he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is dit voor tof genre-bashtopic geworden zeg.
Hé Lamon! Jij hier?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Altijd moeilijk te bepalen, waar de onverwachte topicwending plaatsvond, he?
Zit wat in. Ik moest lachen om die lange post van hem op pagina 3 ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
Overal waar hij zijn schrijnend gebrek aan kennis van de mensheid tentoon kan spreiden, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |