Jij vindt dat het veel dieper gaat dan een gemiddeld rocknummer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:18 schreef jimjim1983 het volgende:
...gaat veel dieper dan een gemiddeld rocknummer.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij vindt dat het veel dieper gaat dan een gemiddeld rocknummer.
Iedereen zijn ding, maar het feit is wel dat die muziek over 40 jaar vergeten is, en iedereen dan nog steeds weet wie de Beatles waren, en dat valt niet te ontkennen.
Nee idd, maar dan in MUZ, natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:18 schreef R4ven het volgende:
[..]
Goed idee maar dan past het niet echt meer in KLB....
De laatste weken is er toch maar een uurtje per dag een moderator aanwezig hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht trouwens dat muziek topics in KLB uit den boze waren?
het gaat al bijna 5 pagina's goed
dat komt omdat het vooral over dance gaat, dat is geen muziekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht trouwens dat muziek topics in KLB uit den boze waren?
het gaat al bijna 5 pagina's goed
Wat zijn de Beatles?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Iedereen zijn ding, maar het feit is wel dat die muziek over 40 jaar vergeten is, en iedereen dan nog steeds weet wie de Beatles waren, en dat valt niet te ontkennen.
Bullshit. Namen als Kraftwerk zijn ook al 30 jaar aan de weg aan het timmeren, die hebben net zo'n impact op de hedendaagse muziek achtergelaten als de beatles.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
kijk, en daarom ben jij nou zo dom en denken zoals je zelf zegt wel meer mensen dat je jonger bent. het is geen feit. muziek van the beatles wordt nu gedraaid omdat de fans van toen de mensen zijn die nu alles bepalen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Laten we het wel even duidelijk maken dat een DJ niet altijd muziek maakt. Een DJ kan natuurlijk ook produceren, maar een DJ op zichzelf is niet per definitie een artiest.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Bullshit. Namen als Kraftwerk zijn ook al 30 jaar aan de weg aan het timmeren, die hebben net zo'n impact op de hedendaagse muziek achtergelaten als de beatles.
Jij bent gewoon een van de vele "rock is tenminste echte muziek gespeeld met echte instrumenten gemaakt door echte artiesten" fanboys. Face it, een DJ is ook een artiest, en jij zal nooit een succesvolle worden, hoe weinig talent je er volgens jou ook voor nodig hebt.
Slotje.
Da's niet waar, ik maak er ontzettend veel woorden aan vuil.quote:
Je hebt inderdaad muzikanten en artiesten. Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Laten we het wel even duidelijk maken dat een DJ niet altijd muziek maakt. Een DJ kan natuurlijk ook produceren, maar een DJ op zichzelf is niet per definitie een artiest.
een dj is sowieso een artiest, want hij vermaakt mensen. een dj is niet per definitie een muzikant.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Laten we het wel even duidelijk maken dat een DJ niet altijd muziek maakt. Een DJ kan natuurlijk ook produceren, maar een DJ op zichzelf is niet per definitie een artiest.
LETS TRASH THE PLACEquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De laatste weken is er toch maar een uurtje per dag een moderator aanwezig hier.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef Lamon het volgende:
Geef me 1 dance-act/dj of wat dan ook, waarvan jij zegt dat is supergoede muziek, dan geef ik een rock of new wave band, en dan geven we daar een eerlijk oordeel over.
Dat klopt. Maar het valt niet te ontkennen dat de ontwikkeling van house in de jaren 80 net zo'n grote impact op de huidige muziek heeft als de ontwikkeling van pop door de beatles en rock door de who.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef TC03 het volgende:
Toch maken DJ's over het algemeen veel anoniemere muziek dan 'normale' muzikanten. Om die reden zal Armin van Buuren ofzo nooit zo populair worden als Paul McCartney (oké, daar noem ik ook wel iemand, maar dan nog).
Met Armin van Buuren noem je ook een naam hoor, die man is ook wereldwijd bekend. Miljoenen mensen luisteren elke week zijn radioshow en als dat zo doorgaat...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef TC03 het volgende:
Toch maken DJ's over het algemeen veel anoniemere muziek dan 'normale' muzikanten. Om die reden zal Armin van Buuren ofzo nooit zo populair worden als Paul McCartney (oké, daar noem ik ook wel iemand, maar dan nog).
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een dj is sowieso een artiest, want hij vermaakt mensen. een dj is niet per definitie een muzikant.
waarom niet? iemand als richie hawtin trekt meerdere keren per week zalen met meer dan 1000 man vol en in de weekenden staat ie voor 3000 man te draaien op een festival. jarenlang. hij is niet zo bekend als paul mc cartney omdat al die oudjes, en de jonkies die zich dom houden, geen idee hebben wie hij is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef TC03 het volgende:
En dan? Dan zeg jij "buuh dit is slecht, kijk dit is veel beterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geef me 1 dance-act/dj of wat dan ook, waarvan jij zegt dat is supergoede muziek, dan geef ik een rock of new wave band, en dan geven we daar een eerlijk oordeel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |