quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope, want dat is nog maar de top van de ijsberg.
Er is gewoon meer aggressiviteit te vinden op dance-party's dan op rockconcerten.
En het publiek is minder intelligent, en ontvankelijker voor invloeden van anderen om erbij te horen.
quote:hoeveel en welke feesten heb jij bezocht?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:41 schreef Lamon het volgende:
En als je dan ook nog eens bedenkt dat driekwart van de dance feesten bestaan dankzij de muziek die ze lenen van rockbands, is het al helemaal een kromme discussie.
quote:hoeveel en welke feesten heb jij bezocht?
A Hard Day's Night,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Sergeant Peppers?
Ik vind die van The Ramones ook wel cool, staat lekker casual altijd.
[ afbeelding ]
En om even ontopic te blijven, ik zet nog even de Rolling Stones op met Sympathy For The Devil.
Onder elk bericht over een dancefestival staan standaard 5 reacties als: "DJ'squote:
Ben ik ook niet, ik kan tig jaren rock niet zomaar gelijk stellen aan die luttele jaren dat dance zich ontwikkeld heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef Nikmans het volgende:
Als ik je een hint mag geven, 'gewoon' is geen steekhoudend argument, stromannen zijn geen steekhoudende argumenten en het is duidelijk dat je niet geheel neutraal bent.
Ach ja, het is dus al minstens zo'n 4/5 jaar terug, en m'n beeld is ook deels wel gevormd door 3x Nightmare, dat was echt bizar wat je daar soms zagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op de dancefeesten is tegenwoordig ook een prima sfeer hoor. Die tijden van Innercity die jij mee hebt gemaakt zijn over. Al zul je het op Nightmare ofzo nog wel kunnen merken...
[..]
Idd. Maar sowieso vaag hoor, ik zie wel eens een enkeling liggen/zitten tegenwoordig maar die verhalen van jou komen me niet bekend voor.
LOL.Als je heel je beeld over dancefeesten op Nightmare basseert, moet je maar eens naar een ander (iets minder extreem) feest gaan dit jaar. Veel lomper dan op Nightmare krijg je het niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, het is dus al minstens zo'n 4/5 jaar terug, en m'n beeld is ook deels wel gevormd door 3x Nightmare, dat was echt bizar wat je daar soms zag![]()
maar goed, ik ben idd de laatste jaren niet geweest, en sowieso niet de wat softere feesten, was meestal dan wel bij bv Innercity bij de Q-dance area te vinden, dus daar heb je volgens mij toch wat sneller de wauze figuren
Maar wat wil dat nou zeggen? Inspiratie moet ergens vandaan komen en er zal altijd vooruitgang blijven, ook in muziek. Zoals een wijs man ooit zei: 'Al sla je met lepels en vorken op potten en pannen, als het maar lekker klinkt' en daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, ik kan tig jaren rock niet zomaar gelijk stellen aan die luttele jaren dat dance zich ontwikkeld heeft.
Als iemand tegen mij zegt dat klassieke muziek boven rock staat qua ontwikkeling omdat rock daar vanaf stamt zal ik hem toch ook gelijk moeten geven.
En ik heb nog het allereerste house-nummer meegemaakt, waarbij de underground club-scene langzaam verplaatst werd naar een commercieel succes.
Dat was treurig genoeg voor de hedendaagse clubgangers het nummer "Pump up the jam".
exact, het getuigt juist van inspiratie als je met lepels en vorken nog mooie muziek weet te makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar wat wil dat nou zeggen? Inspiratie moet ergens vandaan komen en er zal altijd vooruitgang blijven, ook in muziek. Zoals een wijs man ooit zei: 'Al sla je met lepels en vorken op potten en pannen, als het maar lekker klinkt' en daar sluit ik me volledig bij aan.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar wat wil dat nou zeggen? Inspiratie moet ergens vandaan komen en er zal altijd vooruitgang blijven, ook in muziek. Zoals een wijs man ooit zei: 'Al sla je met lepels en vorken op potten en pannen, als het maar lekker klinkt' en daar sluit ik me volledig bij aan.
Sommige van die oude wijven hebben de bestorming van de bastille nog persoonlijk mee gemaakt. Dus kan je het ze kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:01 schreef Phones666 het volgende:
En toen ik eens een keertje de mijn Nightwish t-shirt aanhad waar een guillotine opstond, vond een vrouw dat ik er niet zo voor moest uitkomen dat ik voor de guillotine was :S
Ik offer elke nieuwe maan een schaap aan Satan mijn meester.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, slaat nergens op, Metalheads, dat zijn pas duivelsaanbidders
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sommige van die oude wijven hebben de bestorming van de bastille nog persoonlijk mee gemaakt. Dus kan je het ze kwalijk nemen?
Mmmm ... touché...quote:
Ik ga binnenkort ook stiekem mijn geboortejaar veranderen in mijn profiel, want dat nekt me iedere keer weer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:55 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht, die lamon is 16 ofzo. komt ie uit '75![]()
ik zou nooit van mn leven DJ Jean opzettenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook stiekem mijn geboortejaar veranderen in mijn profiel, want dat nekt me iedere keer weer.
Ik ben overigens enkel bij Armin van Buuren en een aantal dance-acts op Beach-rock geweest, dus de echte underground-scene van dance ken ik niet, maar het is gewoon teveel subcultuur, en dat trek ik slecht.
Ik kan een metalhead wel een voor mij goed nummer laten horen, en dat boeit hem of haar soms wel of niet, maar bij teveel echte freaks in de clubscene, is die bereidheid veel minder aanwezig, omdat de ervaring van het dansen en de scene boven de muziek staat.
Op rock kun je ook dansen en de muziek thuis waarderen...
Zet jij DJ Jean wel eens thuis op om rustig van de muziek te genieten? Ik kan me daar niets bij voorstellen...
Goed idee maar dan past het niet echt meer in KLB....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef ThE_ED het volgende:
Hey, nee, maar serieus, misschien moeten we een topic maken waar mensen van de verschillende muzieksoorten waar ze iets tof van vinden een tof nummer posten van de jijtube af.
Ga nou niet op hem in, hij wil toch geen moeite doen om zich een klein beetje te verdiepen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zou nooit van mn leven DJ Jean opzettenjij kent duidelijk alleen dance uit de top40 en je hoort weleens iets op tv over een feest (ga je sensation als voorbeeld nemen
), oordeel er dan aub ook niet over want dan kom je nogal dom over. en ik luister thuis naar elektronische muziek ja, gaat veel dieper dan een gemiddeld rocknummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |