abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70981268
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef Ritmo het volgende:
Jullie denken dat Armin hetzelfde soort publiek trekt als een hardstyle-DJ.
En nee, Nightmare is geen dance-feest maar een hardcore-feest. Daar zit een even groot verschil tussen als Coldplay en Slayer ofzo.

Of festivals als Dance Valley en Sensation gebeurd vrijwel niets, op wat standaard aanhoudingen die je op Lowlands ook wel hebt na.
Misschien zou je even moeten nalezen hoeveel mensen er bij Sensation weer gearresteerd zijn, en dat moeten vergelijken met Werchter...
pi_70981322
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef Lamon het volgende:

[..]

Misschien zou je even moeten nalezen hoeveel mensen er bij Sensation weer gearresteerd zijn, en dat moeten vergelijken met Werchter...
Op Sensation 50 mensen ofzo (van de 80.000) waarvan een groot deel zwarthandelaren. Op Dance Valley maar liefst 15 van de 40.000, poeh!

Op Rock Wechter is er ook dance en hip-hop trouwens, bad for you. In de media maken ze niet eens melding van het aantal aanhoudingen op RW, terwijl dat er toch wel 15 a 20 standaard zijn. Triest dat het bij dancefeesten wel nieuwswaardig is en daar niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ritmo op 14-07-2009 21:30:03 ]
-
pi_70981356
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef HiroYui het volgende:

[..]

Maar de kleding verwijsd naar muzieksmaak?
Het verwijst hoogstens.
pi_70981472
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Op Sensation 50 mensen ofzo (van de 80.000) waarvan een groot deel zwarthandelaren. Op Dance Valley maar liefst 15 van de 40.000, poeh!

Op Rock Wechter is er ook dance en hip-hop trouwens, bad for you.
Goh, het is een jaartje beter gegaan... (buiten het dealen van harddrugs om dan..)

2007
Arrestaties Sensation White
AMSTERDAM - De politie heeft zaterdagavond tijdens Sensation White ruim negentig arrestaties verricht. Toch zegt ze dat het dancefeest in de Amsterdam Arena, dat 40.000 in het wit geklede bezoekers trok, rustig is verlopen.

Sensation White is een jaarlijks dancefeest waarbij iedereen in het wit gekleed gaat.
De aanhoudingen hadden plaats wegens druggebruik, illegale kaartverkoop, het verstoren van de openbare orde en mishandeling. Er zaten zondagmorgen nog achttien arrestanten vast, meldde de politie. In totaal werd er voor een bedrag van ruim 12.000 euro aan geldboetes opgelegd.
Zeker drie personen raakten bij kleine vechtpartijen gewond. Verder kwamen circa 95 mensen op de EHBO-post terecht, van wie de meesten onwel waren geraakt door alcohol- of druggebruik. Twee feestgangers moesten naar het ziekenhuis worden overgebracht.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:28:39 #130
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_70981503
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:48 schreef error_404 het volgende:
Of t-shirts van bands die al meer dan een decennium niet meer bestaan
[ afbeelding ]
Ik heb een shirt van de beatles
Maar dat is ook gewoon een heel tof shirt.
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_70981530
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:27 schreef Lamon het volgende:

[..]

Goh, het is een jaartje beter gegaan... (buiten het dealen van harddrugs om dan..)

2007
Arrestaties Sensation White
AMSTERDAM - De politie heeft zaterdagavond tijdens Sensation White ruim negentig arrestaties verricht. Toch zegt ze dat het dancefeest in de Amsterdam Arena, dat 40.000 in het wit geklede bezoekers trok, rustig is verlopen.

Sensation White is een jaarlijks dancefeest waarbij iedereen in het wit gekleed gaat.
De aanhoudingen hadden plaats wegens druggebruik, illegale kaartverkoop, het verstoren van de openbare orde en mishandeling. Er zaten zondagmorgen nog achttien arrestanten vast, meldde de politie. In totaal werd er voor een bedrag van ruim 12.000 euro aan geldboetes opgelegd.
Zeker drie personen raakten bij kleine vechtpartijen gewond. Verder kwamen circa 95 mensen op de EHBO-post terecht, van wie de meesten onwel waren geraakt door alcohol- of druggebruik. Twee feestgangers moesten naar het ziekenhuis worden overgebracht.
Goh, en door die 90 mensen laat jij je hele mening van een feest afhangen?
-
pi_70981562
Rot toch op, wat willen jullie nu bewijzen met je aanhoudingen ??
Dat een bepaalde muziekstroming beter is dan de andere ??
Omdat er op feesten meer mensen worden aangehouden ??

Zeg maar de grote mainstream events waar iedereen heengaat die zich normaal niet met muziek bezighouden ?? Zeg maar de mensen die juist helemaal niet representatief zijn voor de 'scene' waar iedereen zo graag bij wil horen ??
Ga weg
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:31:11 #133
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_70981591
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:01 schreef Phones666 het volgende:
Samenvatting: mensen denken dat mensen die rock of iets in die richting luisteren, de duivel aanbidden.

Ja, slaat nergens op, Metalheads, dat zijn pas duivelsaanbidders
[KNE]-Mod
pi_70981621
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef Nikmans het volgende:
Rot toch op, wat willen jullie nu bewijzen met je aanhoudingen ??
Dat een bepaalde muziekstroming beter is dan de andere ??
Omdat er op feesten meer mensen worden aangehouden ??

Zeg maar de grote mainstream events waar iedereen heengaat die zich normaal niet met muziek bezighouden ?? Zeg maar de mensen die juist helemaal niet representatief zijn voor de 'scene' waar iedereen zo graag bij wil horen ??
Ik ben het met je eens hoor, ik haal die niet boeiende arrestaties er dan ook niet bij.
-
pi_70981625
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Op Rock Wechter is er ook dance en hip-hop trouwens, bad for you. In de media maken ze niet eens melding van het aantal aanhoudingen op RW, terwijl dat er toch wel 15 a 20 standaard zijn. Triest dat het bij dancefeesten wel nieuwswaardig is en daar niet.
Dance idd, maar niet de Armin van Buuren's en Tiesto's, en als je enigszins Werchter kent dan weet je dat zo'n beetje iedere rap-act daar standaard uitgelachen word, en ieder jaar wéér de bezoekers zich eraan ergeren dat vaak een prima plek in de programmering door zo'n debiel word ingenomen.

Kan me The Game @ Werchter herrineren, die beste man moet een van zn slechtse concerten ever hebben gehad daar...
pi_70981630
sensation gebruiken als voorbeeld voor dance feesten
pi_70981666
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dance idd, maar niet de Armin van Buuren's en Tiesto's, en als je enigszins Werchter kent dan weet je dat zo'n beetje iedere rap-act daar standaard uitgelachen word, en ieder jaar wéér de bezoekers zich eraan ergeren dat vaak een prima plek in de programmering door zo'n debiel word ingenomen.

Kan me The Game @ Werchter herrineren, die beste man moet een van zn slechtse concerten ever hebben gehad daar...
Andersom slaan ze bij Sensation Black zo'n tiefus-metalband gewoon van het podium af, nog beter.
-
pi_70981685
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Net op de dag dat ik zeg dat ik vind dat iemand lekker z'n bandshirt aan moet houden en dat Lowlands de goede kant op gaat, krijg je dit soort kankermongolen.
ach ja, laat iedereen toch lekker zijn zoals-ie wil
pi_70981740
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ach ja, laat iedereen toch lekker zijn zoals-ie wil
Idd, helaas zijn het altijd de rock-fans die uit moeten halen, waarop ik het weer niet kan laten om te reageren.
-
pi_70981794
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd, helaas zijn het altijd de rock-fans die uit moeten halen, waarop ik het weer niet kan laten om te reageren.
Ik haal niet uit, Innercity bv. was toendertijd (was nog ouwe stijl, dus de grote namen, niet de experimentele shit die het daarna is geworden) toch wel het toppunt, daar paar keer een halve zaal heen en weer zien vliegen doordat weer paar figuren op de vuist gingen, en toen we om 00:00 aankwamen lagen er her en der al wat figuren uitgeteld in een hoekje vanwege teveel geslikt
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:38:24 #141
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_70981832
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

niks mis met goeie hiphop, maar dat "goeie" is soms het probleem ja, maarja, dat is helaas bij elk genre
[KNE]-Mod
pi_70981836
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik haal niet uit, Innercity bv. was toendertijd (was nog ouwe stijl, dus de grote namen, niet de experimentele shit die het daarna is geworden) toch wel het toppunt, daar paar keer een halve zaal heen en weer zien vliegen doordat weer paar figuren op de vuist gingen, en toen we om 00:00 aankwamen lagen er her en der al wat figuren uitgeteld in een hoekje vanwege teveel geslikt
Klopt, helaas heb je er een aantal van dat soort mongolen bijlopen ja.
-
pi_70981888
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, helaas heb je er een aantal van dat soort mongolen bijlopen ja.
Ach ja, ik kan dus beide dingen wel prima waarderen, maar persoonlijk vind ik op alternatief / rock festival de sfeer wat beter.

Ik snap gewoon niet waarom mensen zoveel slikken of doen dat je om 00:00 al uitgeteld in een hoekje ligt, das toch gewoon zonde
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:40:59 #144
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70981894

Bandshirts !!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:41:00 #145
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_70981895
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:28 schreef maartenducrot het volgende:

[..]

Ik heb een shirt van de beatles
Maar dat is ook gewoon een heel tof shirt.
Sergeant Peppers?
Ik vind die van The Ramones ook wel cool, staat lekker casual altijd.

En om even ontopic te blijven, ik zet nog even de Rolling Stones op met Sympathy For The Devil.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_70981909
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:29 schreef Ritmo het volgende:
Goh, en door die 90 mensen laat jij je hele mening van een feest afhangen?
Nope, want dat is nog maar de top van de ijsberg.
Er is gewoon meer aggressiviteit te vinden op dance-party's dan op rockconcerten.
En het publiek is minder intelligent, en ontvankelijker voor invloeden van anderen om erbij te horen.
Jij vertaalt dat als "Alle mensen die van dance houden zijn dom en aggressief.."

Net als iemand dit topic vertaalt als, iedereen die van rock houdt heeft geen smaak, draagt paupereske kleding en zit zielig te kniezen op een zolderkamertje.

Geen van beiden waar.

Net als niet iedere voetballiefhebber een bierzuipende horkerige hooligan is ofzo.

En als je dan ook nog eens bedenkt dat driekwart van de dance feesten bestaan dankzij de muziek die ze lenen van rockbands, is het al helemaal een kromme discussie.
pi_70981945
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Pardonnez-moi?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_70981976
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach ja, ik kan dus beide dingen wel prima waarderen, maar persoonlijk vind ik op alternatief / rock festival de sfeer wat beter.
Op de dancefeesten is tegenwoordig ook een prima sfeer hoor. Die tijden van Innercity die jij mee hebt gemaakt zijn over. Al zul je het op Nightmare ofzo nog wel kunnen merken...
quote:
Ik snap gewoon niet waarom mensen zoveel slikken of doen dat je om 00:00 al uitgeteld in een hoekje ligt, das toch gewoon zonde
Idd. Maar sowieso vaag hoor, ik zie wel eens een enkeling liggen/zitten tegenwoordig maar die verhalen van jou komen me niet bekend voor.
-
pi_70982066
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:41 schreef Lamon het volgende:

[..]

Er is gewoon meer aggressiviteit te vinden op dance-party's dan op rockconcerten.
En het publiek is minder intelligent, en ontvankelijker voor invloeden van anderen om erbij te horen.
Jij vertaalt dat als "Alle mensen die van dance houden zijn dom en aggressief.."

Net als iemand dit topic vertaalt als, iedereen die van rock houdt heeft geen smaak, draagt paupereske kleding en zit zielig te kniezen op een zolderkamertje.

Geen van beiden waar.

Net als niet iedere voetballiefhebber een bierzuipende horkerige hooligan is ofzo.

En als je dan ook nog eens bedenkt dat driekwart van de dance feesten bestaan dankzij de muziek die ze lenen van rockbands, is het al helemaal een kromme discussie.
Als ik je een hint mag geven, 'gewoon' is geen steekhoudend argument, stromannen zijn geen steekhoudende argumenten en het is duidelijk dat je niet geheel neutraal bent.
Ga weg
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:46:41 #150
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70982073
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:41 schreef Lamon het volgende:

[..]

Geen van beiden waar.

Plz get ze cancer, sir.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')