ze beoordelen je niet op de muziek die je luistert, maar aan de hand van de kleding die je draagt, da's wat andersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:01 schreef Phones666 het volgende:
Een vriend van mij ging eens een keer krantjes rondbrengen, en hij had zijn Disturbed t-shirt aan, waar een schedel opstond. Opeens werd hij aangehouden door 2 oude vrouwtjes, en die zeiden:
"Als je Satan aanbidt, dan moet je er niet zo openlijk voor uitkomen."
En toen ik eens een keertje de mijn Nightwish t-shirt aanhad waar een guillotine opstond, vond een vrouw dat ik er niet zo voor moest uitkomen dat ik voor de guillotine was :S
Samenvatting: mensen denken dat mensen die rock of iets in die richting luisteren, de duivel aanbidden.
Klacht: mensen moeten je niet beoordelen op welke muziek je luistert.
Maar de kleding verwijsd naar muzieksmaak?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze beoordelen je niet op de muziek die je luistert, maar aan de hand van de kleding die je draagt, da's wat anders
Die hoop heb ik nou telkens bij U2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef Revolutsia het volgende:
Mensen die rock luisteren.. die tijd is nu wel voorbij hoop ik zo
kneus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef Revolutsia het volgende:
Rock wil live foreverquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef Revolutsia het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef Revolutsia het volgende:
Dit dus, rock/metal is prima, maar die hele lifestyle eromheen van shirts, lang haar, ongewassen uiterlijk, dat kon misschien nog in de 80s, maar anno 2009quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:17 schreef Desunoto het volgende:
Niks mis metNightwish
of Disturbed hoor maar om er nou shirts van te gaan dragen...
Ok.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef Revolutsia het volgende:
trouwens even voor de duidelijkheid ik luister geen rap/r&b of iets wat er op lijkt.. doe mij maar Tiesto/ Armin van Buuren
Godver je geeft jezelf nog een tip en nog kan je de naam niet goed gebruikenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
Laten we onze band "Metellica" noemen vanwege de ijzercrisis die er heerst, stoer hoor....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
Pfff zo gaar altijd die lelijke shirts van rockbands he.
Wow een guillotine, wat stoer zeg, laten we die afbeelding op een vormloos zwart t-shirt plakken zodat mensen met vettige haren ze gaan dragen.
Laten we onze band "Metellica" noemen vanwege de ijzercrisis die er heerst, stoer hoor....
Om nog maar te zwijgen over shirts met zogenaamd enge monsters / draken / schedels.
Schedels ... wtf is daar nou leuk aan, je bent toch heul geen 10 meer ofwel ?
Alsof het mij wat boeit dat je naar een gare band luisterd
Ik pwn momenteel mensen bij een uitzendbureau, en int weekend callcenteren bij Ziggo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver je geeft jezelf nog een tip en nog kan je de naam niet goed gebruiken![]()
Nog steeds komkommers aan t lollerpwnen bij de C1000 neem ik aan?
Ik vind het op zich altijd wel handig die shirts, want dan word ik op tijd gewaarschuwd mijn neus even dicht te knijpen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof het mij wat boeit dat je naar een gare band luisterd
Dat heb ik echt nooit gesnapt.quote:
Omdat dat soort mensen hun uitgelubberde wietbody niet willen showen misschien ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit gesnapt.![]()
Waarom zijn die shirts altijd zo vormloos? Gewoon een lap stof met een print erop en klaar. Stumpers.
Dat is zo ongeveer het ergste shirt dat ik ooit gezien hebquote:
Ik had zo iemand op mn werk, altijd in het zwart (wel kort haar), maar ook de meeste debiele muziek, ik hou van rock en metal, maar wat hij draaide vond zelfs ik teringherrie. Hij was dan ook nog eens 200kg ofzo, fanatiek WoW en andere MMORPG-speler. Hij heeft half jaartje uitgehouden, bij iedere klant waar hij een intake gesprek had werd hij afgewezen, dus na half jaar vond onze baas het welletjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik me ook afvraag, hoe gaan die mensen op sollicitatiegesprek als ze ergers stage moeten lopen / moeten gaan werken ? Dragen zij dan dezelfde kleding of bedenken ze zich "hmmm zo kan ik me toch niet presenteren, laat ik eens een overhemd aandoen of tenminste een shirt waar geen band op staat."
Als ik een werkgever zou zijn zou ik hem hard uitlachen, de radio keihard aandraaien en lekker een liveset van Armin opzetten en beginnen te dansen ! zodat hij uit pure wanhoop zjin lange vettige haren uittrekthmmmm
In zo'n shirt loopt tong80 nog denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:48 schreef error_404 het volgende:
Of t-shirts van bands die al meer dan een decennium niet meer bestaan![]()
[ afbeelding ]
Ik zou er ook in lopen als ik 'm had.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In zo'n shirt loopt tong80 nog denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
Ik zie het probleem niet zo. Als je wilt uitdragen dat je een band goed vindt, dan lijkt het mij niet zo relevant of die band nog steeds bestaat of niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:48 schreef error_404 het volgende:
Of t-shirts van bands die al meer dan een decennium niet meer bestaan![]()
[ afbeelding ]
Alsof daarbuiten t-shirts met doodskoppen of martelwerktuigen erop wel van goede smaak getuigen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:10 schreef nerd4sale het volgende:
TS woont in de bible-belt?
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je er daar op wordt aangesproken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Alsof daarbuiten t-shirts met doodskoppen of martelwerktuigen erop wel van goede smaak getuigen.
QFTquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef DrD00m het volgende:
Ik zou als ik jou was er ook niet openlijk voor uitkomen dat je naar Nightwish luisterd
In dorpjes wel denk ik. In de grote stad niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je er daar op wordt aangesproken.
Twee keer nog wel.
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:43 schreef afcajos het volgende:
Jezus TSword eens volwassen. Gooi die spuuglelijke bandshirts in de prullenbak en ga normale kleren dragen. Zo zul je altijd een faalhaas in de maatschappij blijven.
Je snapt het niet. TS luistert naar Nightwishquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef Schuifelaar het volgende:
60's 70's & 80's ROCKT !![]()
Dat is beter dan die bagger tiefus pauper lil wayne en zulks.
Liever iedereen die naar Nightwish luistertquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:42 schreef Hyman het volgende:
Daarom: alle oude wieven van 70+ een spuitje
Ach man, ga toch tennissen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef Revolutsia het volgende:
trouwens even voor de duidelijkheid ik luister geen rap/r&b of iets wat er op lijkt.. doe mij maar Tiesto/ Armin van Buuren
Nee man, straks lijk je nog op een mooiboy.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:42 schreef Merkie het volgende:
Sowieso, een t-shirt draag je toch niet vanwege het plaatje op de voorkant of achterkant? Een t-shirt draag je omdat de pasvorm goed is en omdat je het uiterlijk mooi vindt (dat laatste kan onmogelijk het geval zijn bij bandshirts).
Iemand op iets aanspreken is wat anders dan willen verbieden. Ik vind het wel tof dat ze dat doen. Ze proberen waarschijnlijk TS bewust te maken van wat hij nou eigenlijk draagt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
Overigens slaat het nergens op dat die oudjes je maat aanspreken op z'n kleding. Hoe lelijk ik het zelf ook vind, wie denk je wel dat je bent om iemand te verbieden iets te dragen? Klacht gedeeltelijk terecht.
Een shirt met een schedel of een guillotine, dat heeft ie zelf waarschijnlijk ook wel door.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Iemand op iets aanspreken is wat anders dan willen verbieden. Ik vind het wel tof dat ze dat doen. Ze proberen waarschijnlijk TS bewust te maken van wat hij nou eigenlijk draagt.
Die mensen bestaat niet!quote:Zo heb je ook van die figuren die met halsafsnijder Che op hun borst rondlopen en denken dat hij een popster was of zo. Een beetje bewustwording kan geen kwaad.
Ja, natuurlijk heeft hij dat door. Maar misschien moet hij eerst een naaste verliezen voordat tot 'm doordringt dat koketteren met een doodshoofd niet zo smaakvol is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een shirt met een schedel of een guillotine, dat heeft ie zelf waarschijnlijk ook wel door.![]()
[..]
Die mensen bestaat niet!
Ik vind het ook vreselijk hoor, maar het is niet per wet verboden ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft hij dat door. Maar misschien moet hij eerst een naaste verliezen voordat tot 'm doordringt dat koketteren met een doodshoofd niet zo smaakvol is.
Ind.. en zometeen gebeurd dan misschien nog wel et ergste wat er kan gebeuren... Dat er zo ehm hoe heet zo iets ook alweer.. ohja dat er een meisje/jongedame tegen je begint te pratenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man, straks lijk je nog op een mooiboy.
Wat is dat nou weer voor bullshitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Maar misschien moet hij eerst een naaste verliezen voordat tot 'm doordringt dat koketteren met een doodshoofd niet zo smaakvol is.
Tja, sommige mensen zijn hardleers en kunnen zich onvoldoende inleven. De enige manier waarop ze iets snappen is dan dat ze het zelf meemaken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit.
Misschien als een van z'n naasten omgelegd is door een stel piraten. Anders zie ik het verband niet zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft hij dat door. Maar misschien moet hij eerst een naaste verliezen voordat tot 'm doordringt dat koketteren met een doodshoofd niet zo smaakvol is.
*Ril*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind.. en zometeen gebeurd dan misschien nog wel et ergste wat er kan gebeuren... Dat er zo ehm hoe heet zo iets ook alweer.. ohja dat er een meisje/jongedame tegen je begint te praten![]()
![]()
Kom op zeg, dit is wel een beetje vergezocht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn hardleers en kunnen zich onvoldoende inleven. De enige manier waarop ze iets snappen is dan dat ze het zelf meemaken.
Tja, ik probeer ook maar een manier te bedenken waardoor TS in kan zien dat wellicht niet iedereen een doodshoofd op een t-shirt waardeert. Verbieden is onzin natuurlijk, maar getuige zijn OP snapt hij blijkbaar niet dat sommige mensen liever iets anders zien dan doodshoofden, guillotines of 'the number of the beast'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien als een van z'n naasten omgelegd is door een stel piraten. Anders zie ik het verband niet zo.
Ach dat gebeurt ook wel eens als je zo'n bandshirtje aan hebt, alleen is de kans dat ze dan boven de 80 kilo zijn, enigszins psychotisch, etcetera iets groter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind.. en zometeen gebeurd dan misschien nog wel et ergste wat er kan gebeuren... Dat er zo ehm hoe heet zo iets ook alweer.. ohja dat er een meisje/jongedame tegen je begint te praten![]()
![]()
Okee, dat is waarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is wel een beetje vergezocht.
Ik vind een doodshoofd gewoon kinderachtig, maar ik leg nergens de link met naasten die ik heb verloren ofzo hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn hardleers en kunnen zich onvoldoende inleven. De enige manier waarop ze iets snappen is dan dat ze het zelf meemaken.
Zie hierboven. Die vergelijking is misschien ook wat vergezochtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind een doodshoofd gewoon kinderachtig, maar ik leg nergens de link met naasten die ik heb verloren ofzo hoor.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zie hierboven. Die vergelijking is misschien ook wat vergezocht
Er is idd een link maar denk niet dat het de bedoeling van de makers of de drager is om op zo'n manier te kwetsen.quote:
Dat. Zonder de excuses.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:22 schreef Daniane het volgende:
Bandshirts zijn echt fucking lelijk.
excuseer mij![]()
Dank, dank.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef TC03 het volgende:
Terechte klacht, maar bandshirts van Iron Maiden en Metallica enzo zijn gewoon een brevet van wansmaak, zowel in kleding als in het gehele leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |