Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je er daar op wordt aangesproken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Alsof daarbuiten t-shirts met doodskoppen of martelwerktuigen erop wel van goede smaak getuigen.
QFTquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef DrD00m het volgende:
Ik zou als ik jou was er ook niet openlijk voor uitkomen dat je naar Nightwish luisterd
In dorpjes wel denk ik. In de grote stad niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:03 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je er daar op wordt aangesproken.
Twee keer nog wel.
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:43 schreef afcajos het volgende:
Jezus TSword eens volwassen. Gooi die spuuglelijke bandshirts in de prullenbak en ga normale kleren dragen. Zo zul je altijd een faalhaas in de maatschappij blijven.
Je snapt het niet. TS luistert naar Nightwishquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef Schuifelaar het volgende:
60's 70's & 80's ROCKT !![]()
Dat is beter dan die bagger tiefus pauper lil wayne en zulks.
Liever iedereen die naar Nightwish luistertquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:42 schreef Hyman het volgende:
Daarom: alle oude wieven van 70+ een spuitje
Ach man, ga toch tennissen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef Revolutsia het volgende:
trouwens even voor de duidelijkheid ik luister geen rap/r&b of iets wat er op lijkt.. doe mij maar Tiesto/ Armin van Buuren
Nee man, straks lijk je nog op een mooiboy.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:42 schreef Merkie het volgende:
Sowieso, een t-shirt draag je toch niet vanwege het plaatje op de voorkant of achterkant? Een t-shirt draag je omdat de pasvorm goed is en omdat je het uiterlijk mooi vindt (dat laatste kan onmogelijk het geval zijn bij bandshirts).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |