Iemand op iets aanspreken is wat anders dan willen verbieden. Ik vind het wel tof dat ze dat doen. Ze proberen waarschijnlijk TS bewust te maken van wat hij nou eigenlijk draagt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
Overigens slaat het nergens op dat die oudjes je maat aanspreken op z'n kleding. Hoe lelijk ik het zelf ook vind, wie denk je wel dat je bent om iemand te verbieden iets te dragen? Klacht gedeeltelijk terecht.
Een shirt met een schedel of een guillotine, dat heeft ie zelf waarschijnlijk ook wel door.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Iemand op iets aanspreken is wat anders dan willen verbieden. Ik vind het wel tof dat ze dat doen. Ze proberen waarschijnlijk TS bewust te maken van wat hij nou eigenlijk draagt.
Die mensen bestaat niet!quote:Zo heb je ook van die figuren die met halsafsnijder Che op hun borst rondlopen en denken dat hij een popster was of zo. Een beetje bewustwording kan geen kwaad.
Ja, natuurlijk heeft hij dat door. Maar misschien moet hij eerst een naaste verliezen voordat tot 'm doordringt dat koketteren met een doodshoofd niet zo smaakvol is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een shirt met een schedel of een guillotine, dat heeft ie zelf waarschijnlijk ook wel door.![]()
[..]
Die mensen bestaat niet!
Ik vind het ook vreselijk hoor, maar het is niet per wet verboden ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft hij dat door. Maar misschien moet hij eerst een naaste verliezen voordat tot 'm doordringt dat koketteren met een doodshoofd niet zo smaakvol is.
Ind.. en zometeen gebeurd dan misschien nog wel et ergste wat er kan gebeuren... Dat er zo ehm hoe heet zo iets ook alweer.. ohja dat er een meisje/jongedame tegen je begint te pratenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man, straks lijk je nog op een mooiboy.
Wat is dat nou weer voor bullshitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Maar misschien moet hij eerst een naaste verliezen voordat tot 'm doordringt dat koketteren met een doodshoofd niet zo smaakvol is.
Tja, sommige mensen zijn hardleers en kunnen zich onvoldoende inleven. De enige manier waarop ze iets snappen is dan dat ze het zelf meemaken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit.
Misschien als een van z'n naasten omgelegd is door een stel piraten. Anders zie ik het verband niet zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft hij dat door. Maar misschien moet hij eerst een naaste verliezen voordat tot 'm doordringt dat koketteren met een doodshoofd niet zo smaakvol is.
*Ril*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind.. en zometeen gebeurd dan misschien nog wel et ergste wat er kan gebeuren... Dat er zo ehm hoe heet zo iets ook alweer.. ohja dat er een meisje/jongedame tegen je begint te praten![]()
![]()
Kom op zeg, dit is wel een beetje vergezocht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn hardleers en kunnen zich onvoldoende inleven. De enige manier waarop ze iets snappen is dan dat ze het zelf meemaken.
Tja, ik probeer ook maar een manier te bedenken waardoor TS in kan zien dat wellicht niet iedereen een doodshoofd op een t-shirt waardeert. Verbieden is onzin natuurlijk, maar getuige zijn OP snapt hij blijkbaar niet dat sommige mensen liever iets anders zien dan doodshoofden, guillotines of 'the number of the beast'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien als een van z'n naasten omgelegd is door een stel piraten. Anders zie ik het verband niet zo.
Ach dat gebeurt ook wel eens als je zo'n bandshirtje aan hebt, alleen is de kans dat ze dan boven de 80 kilo zijn, enigszins psychotisch, etcetera iets groter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind.. en zometeen gebeurd dan misschien nog wel et ergste wat er kan gebeuren... Dat er zo ehm hoe heet zo iets ook alweer.. ohja dat er een meisje/jongedame tegen je begint te praten![]()
![]()
Okee, dat is waarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is wel een beetje vergezocht.
Ik vind een doodshoofd gewoon kinderachtig, maar ik leg nergens de link met naasten die ik heb verloren ofzo hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn hardleers en kunnen zich onvoldoende inleven. De enige manier waarop ze iets snappen is dan dat ze het zelf meemaken.
Zie hierboven. Die vergelijking is misschien ook wat vergezochtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind een doodshoofd gewoon kinderachtig, maar ik leg nergens de link met naasten die ik heb verloren ofzo hoor.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zie hierboven. Die vergelijking is misschien ook wat vergezocht
Er is idd een link maar denk niet dat het de bedoeling van de makers of de drager is om op zo'n manier te kwetsen.quote:
Dat. Zonder de excuses.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:22 schreef Daniane het volgende:
Bandshirts zijn echt fucking lelijk.
excuseer mij![]()
Dank, dank.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef TC03 het volgende:
Terechte klacht, maar bandshirts van Iron Maiden en Metallica enzo zijn gewoon een brevet van wansmaak, zowel in kleding als in het gehele leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |