Ik moet ff kijken of ik morgen überhaupt tijd heb. Ik laat het je nog wel weten. Via PM uiteraard, we doen die verrassingsaanval.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Zullen we een tijd afspreken om samen te trollen?. Een fokdate!
alsof ik depeche mode niet kenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb op youtube nu drie nummers geluisterd, en het irriteert me niet, omdat het geen geleende muziek is, maar ik heb wel de neiging om te dansen, en kan dit niet luisteren, gewoon voor de muziek, omdat het ritme heel erg herhalend is en er bijna geen accoorden inzitten, maar alleen een hele opzwepende drumbeat.
Nu jullie Depeche Mode proberen dan.
Depeche Mode heeft hele mooie muziek gemaakt, dat zeker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb op youtube nu drie nummers geluisterd, en het irriteert me niet, omdat het geen geleende muziek is, maar ik heb wel de neiging om te dansen, en kan dit niet luisteren, gewoon voor de muziek, omdat het ritme heel erg herhalend is en er bijna geen accoorden inzitten, maar alleen een hele opzwepende drumbeat.
Nu jullie Depeche Mode proberen dan.
Ik ben er alleen in de avond. Anders plannen we het over een week. KLB zal niet weten wat ze raakt. Niet één, maar twéé trolls met redenatievermogen en discussievaardighedenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken of ik morgen überhaupt tijd heb. Ik laat het je nog wel weten. Via PM uiteraard, we doen die verrassingsaanval.
Lotus, een live set op Electronic Circus, en een live set in Valencia.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Depeche Mode heeft hele mooie muziek gemaakt, dat zeker.
Maar ben nu wel benieuwd welke nummers jij hebt geluisterd.
En dan ook nog zo'n correcte OP maken dat de mods geen geldige reden kunnen vinden de topics te sluiten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben er alleen in de avond. Anders plannen we het over een week. KLB zal niet weten wat ze raakt. Niet één, maar twéé trolls met redenatievermogen en discussievaardigheden.
En dan in deel 2 opeens de heel andere kant kiezen. Verwarring alomquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n correcte OP maken dat de mods geen geldige reden kunnen vinden de topics te sluiten.
dat doe je snelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lotus, een live set op Electronic Circus, en een live set in Valencia.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan in deel 2 opeens de heel andere kant kiezen. Verwarring alom.
Ik was meteen begonnen toen je de naam noemde. Al heb ik uiteraard niet de complete live-sets gehoord, omdat die via youtube te snel afgebroken worden.quote:
Ga ik opeens christenbashen in deel 2!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan in deel 2 opeens de heel andere kant kiezen. Verwarring alom.
Dat heb ik dus niet, ik heb vaak geen zin om me te concentreren op teksten. Dat doe ik alleen als ik m'n iPod opheb en in de trein zit ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik was meteen begonnen toen je de naam noemde. Al heb ik uiteraard niet de complete live-sets gehoord, omdat die via youtube te snel afgebroken worden.
Maar zoals ik al zei, dansbaar, maar ik zou het thuis niet opzetten, om echt te luisteren.
Deels komt dat ook omdat ik heel tekstueel gericht ben, dus zonder tekst, verschiet mijn aandacht snel.
MBO en HBO zijn eigenlijk helemaal zo gek nog niet, bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga ik opeens christenbashen in deel 2!
Dan neem ik een brandende schedel als avatar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga ik opeens christenbashen in deel 2!
ik irriteer me dus juist vaak aan teksten, tenzij het een buitengewoon goede zanger(es) is. het zorgt er vaak voor dat er minder diepgang in de muziek zelf zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik was meteen begonnen toen je de naam noemde. Al heb ik uiteraard niet de complete live-sets gehoord, omdat die via youtube te snel afgebroken worden.
Maar zoals ik al zei, dansbaar, maar ik zou het thuis niet opzetten, om echt te luisteren.
Deels komt dat ook omdat ik heel tekstueel gericht ben, dus zonder tekst, verschiet mijn aandacht snel.
Hoelang?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan neem ik een brandende schedel als avatar.
goed dat je dat zelf al inzietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een complete faal voor smaak
Trance verhoudt zich dan ook tot elektronische muziek als emo tot gitaarmuziek.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zolang topic 2 loopt waarin ik die trensflikkers afzeik.
Altijd moeilijk te bepalen, waar de onverwachte topicwending plaatsvond, he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is dit voor tof genre-bashtopic geworden zeg.
Hé Lamon! Jij hier?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Altijd moeilijk te bepalen, waar de onverwachte topicwending plaatsvond, he?
Zit wat in. Ik moest lachen om die lange post van hem op pagina 3 ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
Overal waar hij zijn schrijnend gebrek aan kennis van de mensheid tentoon kan spreiden, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |