Is het een beetje leuk geschreven enzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:53 schreef theystolemyheroine het volgende:
ik heb dat ene blaadje gekocht waar hierboven over gesproken wordt.
Ik baal echt van zyn dood, wilde er nog met myn kinderen naar toe! D:
Die shirts heb ik op de memorial day in Harlem gekocht vorige week.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:16 schreef matthijst het volgende:
Die zwarte, nummer 3, vind ik het mooist...
Mooiste shirt tot nu toe vind ik die met die dansende voeten...
's ff een van oppikken bij FRS, voor de heb.
HIStory Tour in München.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:35 schreef Xaobotnik het volgende:
Weet iemand nu wat er zondag op RTL8 te zien was? Kennelijk is er een concert voorbij gekomen?
Ik heb Thriller nog op LP, heb zelfs de originele poster nog die erbij zat. En Bad op picture disc (ook LP)...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral mijn Bad cassette heeft gigantisch veel nostalgische waarde. Was namelijk mijn eerste cassette bandje ooit die ik als 5 jarige van mijn ouders had gekregen
Heb zelfs nog een foto liggen dat ik als 5 jarige tijdens een festival het podium op kroop en ging dansen op de muziek van MJ![]()
Ga eens kijken of ik hem kan vinden, dan zal ik hem inscannen en uploaden.![]()
Hee bedankt Robijn..ben aan het kijken!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:55 schreef Robijn1961 het volgende:
Nu op TMZ livebeelden. Inval bij dr. Klein's office door de lijkschouwer op jacht naar medical records. Dr. Klein wil nl.
niet meewerken.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:12 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Hee bedankt Robijn..ben aan het kijken!
Dat is blijkbaar het kantoor van dr. Klein.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef mmetje41 het volgende:
Niet reageren hé Matthijst.....maar maakt niet uit hoor...haha, ik weet hoe het zit
maar daar hebben wel meer mensen last van....
Robijn
Wat zijn nou die bruine deuren, het lijkt wel een restaurant!?
Ach, ik vond het wel geinig, kan met voorstellen dat je er als ouder wild van wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef mmetje41 het volgende:
Niet reageren hé Matthijst.....maar maakt niet uit hoor...haha, ik weet hoe het zit
maar daar hebben wel meer mensen last van....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |