quote:Het was echt vakantie, totdat de Los Angeles Times de primeur had dat Michael Jackson was overleden. Ik zag het live op Fox News in Washington D.C. Vanaf dat moment werd Amerika volledig geterroriseerd door een hysterische Jackson-hype. Het drong niet echt tot me door. Ik had dat wél toen Mickey Newbury, Eddy Hinton, James Carr, John Lennon en Stephen Bruton overleden, maar de muziek en levenswandel van Jackson spraken me niet zo aan. De dood van Wacko Jacko sloeg in Amerika in als een bom. Van het ene op het andere moment verhuisden zijn albums in de cd-winkels vanuit de uitverkoopbakken naar de bak met bestsellers. En op de beschaafde terrassen in het deftige en neogotische Georgetown werd het elitaire publiek getrakteerd op oude Jackson-hits die uit passerende auto’s schalden. Snel naar huis, want ik weet niet wat me méér stoort: dat gejengel van Michael Jackson of een dagelijkse confrontatie met Wilfred Genee.
Ouwe zeiksnor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen's vakantie is zelfs verstoord door de dood van MJ
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:27 schreef vosss het volgende:
Ik breng het alleen even onder de aandacht. Ik zag hem toevallig staan, zodoende.
En idd, een echte fan heeft het allemaal origineel
Dat is me een beetje te groenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:10 schreef matthijst het volgende:
O2, tweede show memorial shirt:
[ afbeelding ]
Da's op zich wel weer geinig om te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |