Ik ookkkkkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:09 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog een dikke poster hebben, het liefst zwart/wit.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef Rnnz het volgende:
http://www.allposters.com(...)osters_i4833166_.htm
Dit is wel een vette.![]()
[ afbeelding ]
En voor de Madonna fans onder ons (Hapertje, waar ben je?):
[ afbeelding ]
Allemaal te vinden op de site.
Iedereen probeert een slaatje uit deze hype te slaan. Vindt het ronduit schandalig wat voor prijzen ze vragen voor een simpel T-shirt. Ook Jamba komt nu met een "Michael Jackson Tribute" (SMS King onquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
124 euro
En deze is mij wel een beetje te groot, iets bescheidener is ook goed
Jaa, maar als je goed zoekt kan je ze goedkoper krijgen. Echtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen probeert een slaatje uit deze hype te slaan. Vindt het ronduit schandalig wat voor prijzen ze vragen voor een simpel T-shirt. Ook Jamba komt nu met een "Michael Jackson Tribute" (SMS King on)
Komt misschien ook dat ik niet van memorials spullen hou. Ik ben blij genoeg met mijn CD's, cassettebandjes, LP's en DVD's van MJquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jaa, maar als je goed zoekt kan je ze goedkoper krijgen. Echt
Dat heb ik normaal ook, dat ik daar niet van hou. Maar dit heeft zoveel indruk gemaakt dat ik uit eerbetoon een paar spulletjes heb gekocht. En tuurlijk, de muziek is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komt misschien ook dat ik niet van memorials spullen hou. Ik ben blij genoeg met mijn CD's, cassettebandjes, LP's en DVD's van MJ
Vooral mijn Bad cassette heeft gigantisch veel nostalgische waarde. Was namelijk mijn eerste cassette bandje ooit die ik als 5 jarige van mijn ouders had gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook, dat ik daar niet van hou. Maar dit heeft zoveel indruk gemaakt dat ik uit eerbetoon een paar spulletjes heb gekocht. En tuurlijk, de muziek is het belangrijkst.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral mijn Bad cassette heeft gigantisch veel nostalgische waarde. Was namelijk mijn eerste cassette bandje ooit die ik als 5 jarige van mijn ouders had gekregen
Heb zelfs nog een foto liggen dat ik als 5 jarige tijdens een festival het podium op kroop en ging dansen op de muziek van MJ![]()
Ga eens kijken of ik hem kan vinden, dan zal ik hem inscannen en uploaden.![]()
Thanks a lot.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef DrDentz het volgende:
Dit is de nieuwste
Michael Jackson: The Magic, The Madness, The Whole Story, 1958-2009
http://www.amazon.com/Mic(...)8-2009/dp/0446564745
Dit snap ik niet...er zijn er nog maar een paar. Stond eerst op de site:6 stuks. Nu nog 3, heb net gekeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:01 schreef DrDentz het volgende:
Ff wachten tot de laatste verkrijgbaar is, anders blijf ik kopen.
In de winkels zijn ze niet meer te verkrijgen. Zelf weten tuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:01 schreef DrDentz het volgende:
Ff wachten tot de laatste verkrijgbaar is, anders blijf ik kopen.
hahaha, ik snap het nu. Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Rnnz het volgende:
DrDentz bedoelt dat de nieuwste nog niet uit is. Oftewel, die kun je nog niet krijgen. De nieuwste is tot en met z'n dood.
Nee ik dacht dat je wilde wachten tot het allerlaatste exemplaar op de site en daar snapte ik niks vanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef DrDentz het volgende:
Robijntje denkt dat ik wacht tot het allerlaatste exemplaar van de 2005-update verkrijgbaar is. Anders blijf ik ze opkopen.
Bad was niet mijn echte eerste casettebandje (ik had al kinderliedjes, Herman van Veen en Golden Oldies van m'n moeder, jaren 60 enzo en Cliff Richardsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral mijn Bad cassette heeft gigantisch veel nostalgische waarde. Was namelijk mijn eerste cassette bandje ooit die ik als 5 jarige van mijn ouders had gekregen![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Bevin het volgende:
Willen die mongolen nog geld hebben? Releasen die muziek dan
Interesting, misschien dat ik die wel bestelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:24 schreef matthijst het volgende:
Billboard Special:
https://www.orderbillboard.com/ProductDetails.aspx?ID=74298
Is het een beetje leuk geschreven enzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:53 schreef theystolemyheroine het volgende:
ik heb dat ene blaadje gekocht waar hierboven over gesproken wordt.
Ik baal echt van zyn dood, wilde er nog met myn kinderen naar toe! D:
Die shirts heb ik op de memorial day in Harlem gekocht vorige week.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:16 schreef matthijst het volgende:
Die zwarte, nummer 3, vind ik het mooist...
Mooiste shirt tot nu toe vind ik die met die dansende voeten...
's ff een van oppikken bij FRS, voor de heb.
HIStory Tour in München.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:35 schreef Xaobotnik het volgende:
Weet iemand nu wat er zondag op RTL8 te zien was? Kennelijk is er een concert voorbij gekomen?
Ik heb Thriller nog op LP, heb zelfs de originele poster nog die erbij zat. En Bad op picture disc (ook LP)...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral mijn Bad cassette heeft gigantisch veel nostalgische waarde. Was namelijk mijn eerste cassette bandje ooit die ik als 5 jarige van mijn ouders had gekregen
Heb zelfs nog een foto liggen dat ik als 5 jarige tijdens een festival het podium op kroop en ging dansen op de muziek van MJ![]()
Ga eens kijken of ik hem kan vinden, dan zal ik hem inscannen en uploaden.![]()
Hee bedankt Robijn..ben aan het kijken!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:55 schreef Robijn1961 het volgende:
Nu op TMZ livebeelden. Inval bij dr. Klein's office door de lijkschouwer op jacht naar medical records. Dr. Klein wil nl.
niet meewerken.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:12 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Hee bedankt Robijn..ben aan het kijken!
Dat is blijkbaar het kantoor van dr. Klein.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef mmetje41 het volgende:
Niet reageren hé Matthijst.....maar maakt niet uit hoor...haha, ik weet hoe het zit
maar daar hebben wel meer mensen last van....
Robijn
Wat zijn nou die bruine deuren, het lijkt wel een restaurant!?
Ach, ik vond het wel geinig, kan met voorstellen dat je er als ouder wild van wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef mmetje41 het volgende:
Niet reageren hé Matthijst.....maar maakt niet uit hoor...haha, ik weet hoe het zit
maar daar hebben wel meer mensen last van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |