Op een roze paddestoel ?quote:
Hij geeft toch gewoon antwoord?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit bedeoel ik.
Dit antwoord gaf Rayman ook al eens namens mij out of the blue.
Hij citeerde mij. Als ik iets wil zeggen doe ik het liever persoonlijk.quote:
Mijn MSN en uitzendingen gemist doen het niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:40 schreef Prosac het volgende:
Doe het even via PM, MSN of e-mail. Maar begin nou niet opnieuw aub.
En ik moet nog 14 PM's beantwoorden. Wat doe je!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:40 schreef Prosac het volgende:
Doe het even via PM, MSN of e-mail. Maar begin nou niet opnieuw aub.
Hmm, toevallig. Echt zwaar irritant. Gelukkig komt mn maatje hem volgende week repareren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn MSN en uitzendingen gemist doen het niet.
Dan is er nog email en PM.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn MSN en uitzendingen gemist doen het niet.
Tussen die 1000 bagger topics 1 goeie, feli.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef tong80 het volgende:
Ging over prosac en hij had geeen weerwoord.
Trouwens Breach en Robinho open eens van dit soort briljante topics die binnen een half uur 300 views hebben.
Neuken met Pfeiffer.
11000quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Tussen die 1000 bagger topics 1 goeie, feli.
sorry ik ben analfabeetquote:
Trouwensquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Tussen die 1000 bagger topics 1 goeie, feli.
Houdoe op zijn Bosch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:54 schreef sjimz het volgende:
En de kinderen blijven maar bezig.
Weet je wat, zoek het lekker uit, ga lekker tegen elkaar trollen.
Maar hou het dan wel lekker in 1 topic.
Prettige avond nog.
Ik bedoel het niet lullig, maar je haalt ook post weg die geen troll zijn. Het blijft SC, dus hoogstaand is het niet en off topic is volgens mij niet mogelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:54 schreef sjimz het volgende:
En de kinderen blijven maar bezig.
Weet je wat, zoek het lekker uit, ga lekker tegen elkaar trollen.
Maar hou het dan wel lekker in 1 topic.
Prettige avond nog.
Dan komt een zin beter aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:55 schreef Grulez het volgende:
Maar dan doe ik het wel zonder quote.
@ tong: Waarom doe je vaak zoveel enters in je post. Dat heeft toch geen toegevoegde waarde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |