Kom nou maar mee naar bed schalkse schonequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Ik had er al wel om gelachen hoor maar ik kan in het openbaar echt niet tolereren dat je onze edele sport belachelijk maakt.
Hey rodelcoachquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:55 schreef popolon het volgende:
Wat een niveautje weer dames.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
Samenvatting: Breach lokt het uit en tong80 heeft het gedaan.
Jij kan het niet over je hart verkrijgen om te zeggen dat Breach echt de oorzaak is maar moet toch tong80 er weer in betrekken terwijl die er niets maar dan ook niets mee van doen had.quote:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kan het niet over je hart verkrijgen om te zeggen dat Breach echt de oorzaak is maar moet toch tong80 er weer in betrekken terwijl die er niets maar dan ook niets mee van doen had.
troll troll trollquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:05 schreef Suijk het volgende:
mag ik nog mee trollen of kan ik alleen nog maar een virtueel biertje bestellen?
Hij slaapt inderdaad meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Het ziet weer lekker blauw in HOOLS
Agossie Maril, MJtje het prikje, zal ie wel veel slapen
Dat hoopte ik alquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef maril het volgende:
Hij slaapt inderdaad meer.
ps ik begrijp na het terug lezen dat je een andere troll bedoelde
En dan mag ik niet meer reagerenquote:
Mijn MSN doet het niet. Net als uitzendinggemist trouwens..quote:
Witte puntmuts, roze balletschoentjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef RayMania het volgende:
Ben er, SCH. Hoe herken ik je?
Dit bedeoel ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Mijn MSN doet het niet. Net als uitzendinggemist trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |