SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmmm... lekker, niet?
Scheelt maar een paar eps.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
Die episode list is niet echt meer up to date volgens mij...
Awwww yeah! Die wordt zo gruwelijk vetquote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Next ep:
08x01 - Something, Something, Something, Dark Side
Geloof me, dan is het nog steeds vet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
Star Wars... Die andere Star Wars aflevering heb ik ook gewoon overgeslagen. Want ik heb de films niet gezien, dus dan is het niet zo leuk.
Ik heb ook een aantal keer een andere film achteraf gezien, dna moet ik oppeens lachen vanwege een referentie...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil de films idd nog een keer kijken. Maar de FG aflevering was niet vet als je niet eens de verhaallijk grof weet...
.
Ja okay, het is inderdaad wel handig als je het verhaal een beeetje kent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil de films idd nog een keer kijken. Maar de FG aflevering was niet vet als je niet eens de verhaallijk grof weet...
.
Ah joh, da's bijna!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:08 schreef slindenau het volgende:
Meh, eind september begint het pas weer
Dope!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:01 schreef Tweek het volgende:
Family Guy is genomineerd voor een Emmy in de catergorie beste comedy. Laatste keer dat een tekenfilm daarvoor genomineerd werd was in 1961 The Flintstones.
http://www.imdb.com/news/ni0880450/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |