Ik zal de cd's nog wel teruggeven zo geweldig vond ik ze niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef DonJames het volgende:
Ik verdenk een Fok!kende postbode van de CD-diefstal. Niemand gelooft die gekke FF immers als hij zegt dat z'n post stelsmatig zoek raakt. En om het niet te laten opvallen bezorgt hij de rest van FF z'n post ook niet, dan gelooft helemaal niemand hem meer!
Waar haal je dit soort onzin toch vandaanquote:Op maandag 20 juli 2009 21:35 schreef evenietsbietssen het volgende:
Het verhaal van ts klopt wel, tnt heeft in verschillende regio`s al het 3 dagen post en 1 dag reclame(zaterdag) beleid in gevoerd en zal dit begin 2010 in heel nederland uitrollen.
Begin deze onzin toch echt te geloven. Heb vnadaag schriftelijk een klachtenbrief opgesteld en meteen opgestuurd, kijken wat ik als antwoord terug krijg. Intussen verwacht ik nog een aantal CD's waarvan ik hoop dat ze komende week aankomen. Die eerdere CD's heb ik de hoop van opgegeven dat ze nog gaan komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:43 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort onzin toch vandaan
ik werk in december al weer een kwart eeuw bij de post.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:43 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort onzin toch vandaan
....een antwoord verwachten via de post, als je klacht is dat je geen post krijgt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vnadaag schriftelijk een klachtenbrief opgesteld en meteen opgestuurd, kijken wat ik als antwoord terug krijg.
Oh ik dacht met de lokale krantjes, ik krijg sowieso niets want ik heb een NEE NEE sticker.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gamma, C1000, AH komen allemaal met de TNT.
Weet je het zeker? Ik weet wel dat er plannen zijn om de 48 uurs post te clusteren op dinsdag, donderdag en zaterdag. De 24 uurs-post, alsmede andere spoedeisende post, die niet een extra dag vertraagd mag worden, wordt tevens bezorgd op maandag, woensdag, en vrijdag. Je krijgt dan 3 drukke dagen, en 3 dagen met weinig post, beetje zoals nu de maandag. Voor zover ik als goed ingelichte postbode weet is er echter geen sprake van teruggaan naar 3 bezorgdagen per week, want dan handelt TNT in strijd met de postwet.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:35 schreef evenietsbietssen het volgende:
Het verhaal van ts klopt wel, tnt heeft in verschillende regio`s al het 3 dagen post en 1 dag reclame(zaterdag) beleid in gevoerd en zal dit begin 2010 in heel nederland uitrollen.
Dat komen ze ook ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht met de lokale krantjes, ik krijg sowieso niets want ik heb een NEE NEE sticker.
Maar OT: ik vind het maar raar, hoe kunnen al je bestellingen zomaar niet aankomen. Vul je je adres wel goed in als je iets besteld?
Verstuurd naar binnen of buitenland? Gaat het om brief off pakketpost?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:31 schreef RTB het volgende:
Ik heb het omgekeerde probleem nu, ik stuur van alles en nog wat en het komt niet aan
Die zullen je vast een brief gestuurd hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag weer geen post gekregen, en tnt laat ook al niks van zich horen.
Dus.. Geloof je nu misschien dat het inklaren door de douane/TNT wel eens even (en soms wel wéken) kan duren?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb tot mijn stomme verbazing 1 CD ontvangen uit de Sates die op 17 juli jl verstuurd is, maar de CD's die op op 19 juni, 26 juni en 30 juni zijn verstuurd heb ik tot op heden niet ontvangen, er loopt nu een geschil op ebay en paypal om de CD van 30 juni. Ik wil toch mijn 18 pond terug hebben omdat ik het object niet ontvangen heb.
Edit/aanvulling.
Heb net het geschil met een verkoper op ebay afgesloten, heb het bedrag van 18 pond teruggekregen via paypal. Maar hat is niet mijn bedoeling dat ik CD's bestel en dat de verkopers mij het geld moeten terug betalen en dat de CD niet aankomt.
CD was op 30 juni jl verstuurd vanuit de UK.
IK hoop dat het bij de douane ligt, maar ik ga er toch vanuit dat de eerste 3 zendingen niet meer gaan komen. Ik verwacht de komende dagen (of weken) nog een aantal CD's (enkele heb ik maar opnieuw besteld bij dezelfde verkopers)quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus.. Geloof je nu misschien dat het inklaren door de douane/TNT wel eens even (en soms wel wéken) kan duren?
Het is volgens mij heel simpel. Als het niet verzorgd wordt door een express koerierdienst (fed-ex, ems, ups, dhl etc.) valt het onder "standaard" air-mail. Dat handelt TNT altijd af.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK hoop dat het bij de douane ligt, maar ik ga er toch vanuit dat de eerste 3 zendingen niet meer gaan komen. Ik verwacht de komende dagen (of weken) nog een aantal CD's (enkele heb ik maar opnieuw besteld bij dezelfde verkopers)
TNT post kan voor mij niks meer betekenen (aldus TNT) zij beweren dat buitenlandse pist voor hun niet na te gaan is, maar hoe dat met de doaune afhandeling zit omtrent postzendingen , daar hoor en lees ik allerlij horror en broodje aap verhalen over.
spoed post kan tegen betaling voorzien worden van een spoed stempel die worden 6 dagen per week gebracht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik weet wel dat er plannen zijn om de 48 uurs post te clusteren op dinsdag, donderdag en zaterdag. De 24 uurs-post, alsmede andere spoedeisende post, die niet een extra dag vertraagd mag worden, wordt tevens bezorgd op maandag, woensdag, en vrijdag. Je krijgt dan 3 drukke dagen, en 3 dagen met weinig post, beetje zoals nu de maandag. Voor zover ik als goed ingelichte postbode weet is er echter geen sprake van teruggaan naar 3 bezorgdagen per week, want dan handelt TNT in strijd met de postwet.
Al het hah op 1 dag bezorgen, tw de zaterdag klinkt mij ook idioot in de oren. Mensen kiezen er nu voor om hun HAH door TNT te laten bezorgen ivm de hogere attentiewaarde: het HAH wordt tegelijk met de post bezorgd, het zijn er maximaal 3, en ze zijn niet ingevouwen of ingesealed maar gestapeld. Als je dat allemaal op zaterdag gaat doen kun je straks in theorie met 10 soorten hah lopen!
Ik begin er steeds minder van te geloven. Als ik vandaag een brief op de bus doe heeft TNT de inspanningsverplichting om deze binnen 24 uur te bezorgen, en dat kost gewoon 44 cent. En volgens jou moeten we dus nu reeds voor deze service extra betalen? Meer betalen voor een dienst die we nu reeds krijgen? En hoe komt het dan dat ik daar nooit van gehoord heb, en er op de TNT site of Intranet Mail niets staat? Een pilot zeg je, maar als dat stempelverhaal klopt, moeten de klanten toch ook op de hoogte zijn? Ik weet dat TNT tot vreemde dingen in staat is, maar gewoon open en bloot de wet overtreden hoort daar volgens mij niet bij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:34 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
spoed post kan tegen betaling voorzien worden van een spoed stempel die worden 6 dagen per week gebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |