abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70939156
Sinds 3 juli jl ontvang ik geen enkele post meer van TNT meer, zelfs geen reclamefolders. Navraag bij TNT leert mij dat er geen verhuis of bewaarservice loopt op mijn adres. Daar ik de postbode iedere dag de post zie langsbrengen en hem over het probleem heb aangesproken is het onmogelijk dat iemand anders mijn post uit de brievebus kan halen. Er loopt een onderzoek, maar ben wel 5 CD's kwijt (verstuurd door 4 verschillende afzenders uit de States vanaf 20 juni jl) en diversie briefzendingen (oa van mijn advocaat)
Wat kan ik nu doen, en heeft iemand anders hier ook ervaringen meer van niet aangekomen post?
  maandag 13 juli 2009 @ 17:25:15 #2
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_70939236
Vage shit. Misschien werkt er een gefrustreerde ex-vriendin van je bij de TNT die al je post zoek maakt. Verder ook geen ervaring hier mee. Stuur voor de gein anders je zelf eens een brief.
pi_70939326
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:27 schreef Neleos het volgende:
Vage shit. Misschien werkt er een gefrustreerde ex-vriendin van je bij de TNT die al je post zoek maakt. Verder ook geen ervaring hier mee. Stuur voor de gein anders je zelf eens een brief.
Ik heb geen ex vriend(in) die mij op die manier zou kunnen naaien, maar ga na woensdag zeker eens een (oude CD) naar mijn eigen adres sturen, kijken of deze dan wel aankomt. Ik zou uiterlijk woensdag door TNT worden teruggebeld wat er aan de hand is, maar intussen lijkt het wel alsof niemand op mijn adres woont terwijl ik er al 12 jaar woon.
  maandag 13 juli 2009 @ 17:32:20 #5
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_70939367
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:30 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik heb geen ex vriend(in) die mij op die manier zou kunnen naaien, maar ga na woensdag zeker eens een (oude CD) naar mijn eigen adres sturen, kijken of deze dan wel aankomt. Ik zou uiterlijk woensdag door TNT worden teruggebeld wat er aan de hand is, maar intussen lijkt het wel alsof niemand op mijn adres woont terwijl ik er al 12 jaar woon.
vage sjit
  maandag 13 juli 2009 @ 17:33:15 #6
158452 IQM
I am the one
pi_70939391
Ik wacht ook al dagen op een pakketje!
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_70939393
Heb je een bijtgrage hond thuis en woon je in Hengelo? Want ik bezorg daar geen post meer
Noot noot.
pi_70939519
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:33 schreef IQM het volgende:
Ik wacht ook al dagen op een pakketje!
Uit het buitenland of uit Nederland zelf?

Ik heb wel net een mail gekregen van een verkoper uit de UK dat hij de CD aangetekend heet opgestuurd (shipping proof) maar ik heb 'm nog niet ontvangen. terwijl de CD al op 30 juni jl is verstuurd.

Verkopers ehbben allemaal een 99,5 of zelfs 100% positieve feedback op ebay en amazon.
  maandag 13 juli 2009 @ 17:40:31 #9
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70939561
Misschien zijn al die dingen die jij hier vermeldt nooit verstuurd en hebben ze je wijs gemaakt dat ze dat wel gedaan hebben?
Hallon!
  maandag 13 juli 2009 @ 17:40:53 #10
158452 IQM
I am the one
pi_70939571
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:38 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Uit het buitenland of uit Nederland zelf?
Nederland.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_70939635
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:40 schreef BlueMage het volgende:
Misschien zijn al die dingen die jij hier vermeldt nooit verstuurd en hebben ze je wijs gemaakt dat ze dat wel gedaan hebben?
Dan zouden ze voor het eerste een negatieve feedback krijgen op ebay voor CD's die tussen de 8 en 13 $ hebben gekost, en daar ga ik mijn 100& positieve feedback niet voor op het spel zetten. 99,7 % positieve feedback is voor een powerseller netjes.
pi_70939639
a. hond in de gang
b. brievenbus dat moeilijk opent
c. ondoorgaanbare tuin

in deze gevallen, en vaker voorkomend is het mogelijk dat de post gewoon retour gaat.

Is dit niet het geval, dan is er mogelijk iemand dat post achterhoudt ja, ruzietje geweest?
I pwn u!
pi_70939804
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:30 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

maar ga na woensdag zeker eens een (oude CD) naar mijn eigen adres sturen, kijken of deze dan wel aankomt.
stop er een gps tracker in
pi_70939805
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:44 schreef weasel85 het volgende:
a. hond in de gang
c. ondoorgaanbare tuin

in deze gevallen, en vaker voorkomend is het mogelijk dat de post gewoon retour gaat.

Is dit niet het geval, dan is er mogelijk iemand dat post achterhoudt ja, ruzietje geweest?
a geen hond oid in de gang of trappenhuis
b brievendus die gewoon opengaat, maar aan de sleufzijde krijg je je handen echt niet erin gestoken om er zomaar post uit de halen
c geen tuin of afgesloten doorgang, brievenbus is gewoon vanaf kleine (prive) oprit bereikbaar voor de postbode.

Vreemd ik zie de postbode dagelijks tussen 14 - 15 uur langskomen, en hem 'm zelf al vaker aangesproken of hij wat weet. Als antwoord kreeg ik dat hij alleen maar post bezorgt en niet weet wat er verder bij de verzending mis is gegaan. Bij TNT heb ik al meer dan 20 keer gebeld en gemaild en uiterlijk 15 juli (woensdag as) zouden zij mij terugbellen wat er volgens hun aan de hand is. Maar zij blijven volhouden dat er echt geen een of ander berwaar of doorzend service op mijn adres loopt (kunnen ze aan de hand van postcode en hisnummer controlleren).
Intussen blijft mijn brievenbus wel akelig leeg .
pi_70939854
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:51 schreef Rijpie het volgende:

[..]

stop er een gps tracker in
Zo'n (duur)ding heb ik niet en bovendien werkt dit soort tracking apparaten alleen onder gunstige ontvangst condities buiten (dus niet in afgesloten verpakkingen of binnenshuis)
  maandag 13 juli 2009 @ 18:41:55 #16
70361 Fries
Niet die van de Mac!
pi_70941002
Het beperkt zich blijkbaar niet alleen tot TNT... Ik verwacht ook een pakje, via UPS, en dat is OOK nog niet aangekomen!!!!
Mmmmm... lekker, niet?
pi_70946441
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:33 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je een bijtgrage hond thuis en woon je in Hengelo? Want ik bezorg daar geen post meer
Je was blijkbaar bijna je vingers kwijtgeraakt omdat ze een berenklauw brievenbus hebben die je met geen mogelijkheid open kan krijgen. En als je m open hebt worden je vingers afgebeten door de hond die tegen de deur staat te springen om de post te verscheuren ( en je vingers? )

Herkenbaar
pi_70946477
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:21 schreef greatchampion het volgende:

[..]

Je was blijkbaar bijna je vingers kwijtgeraakt omdat ze een berenklauw brievenbus hebben die je met geen mogelijkheid open kan krijgen. En als je m open hebt worden je vingers afgebeten door de hond die tegen de deur staat te springen om de post te verscheuren ( en je vingers? )

Herkenbaar
Zomfg, idd
Noot noot.
pi_70946675
Heb je de postbode al eens gevraagd waarom je ook geen reclamefolders krijgt dan? De logica ontgaat me volledig. Ik ga er dan natuurlijk van uit dat je niet zo'n mooie sticker op je brievenbus hebt hangen.

Wat ik wel als een mogelijkheid zie is dat er ergens eerder op de oprit een andere brievenbus staat die aangezien wordt als jouw brievenbus. Dat daar dus al de post netjes in verdwijnt.

Sommige mensen hebben naast een brievenbus in de deur ook ergens zo'n sleuf in de muur voor brieven. Het zou goed mogelijk zijn dat een vakantiekracht de post in die sleuf gooit waar jij hem niet verwacht en het dus ook niet opmerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karammel op 13-07-2009 21:40:45 ]
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_70946935
Wat Karammel zegt dus. Als je geen sticker op je bus hebt staan, hoor je gewoon huis aan huis folders te krijgen en dat moet je gewoon zeggen tegen die postbode. Anders nog maar een klacht indienen ofzo?
Noot noot.
pi_70949642
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef Karammel het volgende:
Heb je de postbode al eens gevraagd waarom je ook geen reclamefolders krijgt dan? De logica ontgaat me volledig. Ik ga er dan natuurlijk van uit dat je niet zo'n mooie sticker op je brievenbus hebt hangen.

Wat ik wel als een mogelijkheid zie is dat er ergens eerder op de oprit een andere brievenbus staat die aangezien wordt als jouw brievenbus. Dat daar dus al de post netjes in verdwijnt.

Sommige mensen hebben naast een brievenbus in de deur ook ergens zo'n sleuf in de muur voor brieven. Het zou goed mogelijk zijn dat een vakantiekracht de post in die sleuf gooit waar jij hem niet verwacht en het dus ook niet opmerkt.
Deze mogelijkhden heb ik onderzocht en zijn hier totaal niet van toepaasing. Afgelopen zaterdag zag ik een (andere) TNT postbode dan de vertrouwde TNT bezorger. Daar hij wegreed en ik even later geen post vond, had ik een half uur later wel 1 CD in mijn brievenbus gevonden en een C1000 folder. Nu weet ik niet of dat alsnog door die TNT postbode is bezorgt of door een andere postbedrijf, ik had even niet opgelet toen die CD wert gepost omdat geen postsempel op buitenlandse zendingen staat kan ik de bezorger niet achterhalen (alleen adres afzender uitt de states stond erop) .
Vandaag mijn buurvrouw gesproken en zij zei dat er vandaag geen post bij haar was gewesst wel een C1000 folder. Het kan zijn dat die C1000 folder bij haar al sinds zaterdag in haar brievenbus lag.
Morgen hou ik weer de postbode in de gaten tussen 14 en 15 uur.
pi_70949835
C1000 doet via de TNT Post en geen ander postbedrijf dus.
Noot noot.
pi_70949947
Ik kan je iig garanderen dat de TNTpost nu meer klachten krijgen dan ooit, vooral omdat er veel postbezorgers (en geen postbodes) op de wijk worden gegooid die de wijk ook niet kennen en veel adressen overslaan die ze niet kunnen vinden.
Noot noot.
pi_70950667
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
C1000 doet via de TNT Post en geen ander postbedrijf dus.
Dat stemt mij al enigsinds gerust dat als je zeker weet dat die C1000 folders alleen door TNT worden bezorgt en niet door een of andere tiener die een folderwijk heeft.
pi_70950699
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dat stemt mij al enigsinds gerust dat als je zeker weet dat die C1000 folders alleen door TNT worden bezorgt en niet door een of andere tiener die een folderwijk heeft.
Ja weet ik zeker Ik werk bij de TNT Post.
Noot noot.
pi_70951133
Stuur een aangetekende brief met handtekening retour naar jezelf.. eens kijken wiens handtekening je terugkrijgt
dag
pi_70951139
Bij ons is er de laatste 14 dagen ook post verkeerd bezorgd,1 maal zat er een brief van de SNS bank voor de buren bij me tussen de post,gelukkig zag ik het voordat ik de enveloppe openscheurde,die is door mij die avond alsnog in de juiste bus gedaan.

Verder bij mijn moeder de post voor haar buurvrouw bezorgd o.a. post van het u.v.w. die gewoon in de bus gestopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door geevee op 13-07-2009 23:42:53 ]
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_70951228
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja weet ik zeker Ik werk bij de TNT Post.
Dit komt in dit topic dan goed van pas, sinds 8 juni loopt er een klacht en binnen 5 werkdagen zou ik dan een terugkoppeling (= antwoord) krijgen. Maar de mail die ik van de klantenservice kreeg is niks anders dan een standaard antwoord waar ik totaal niks wijzer van wordt.

Hier de mail van TNT post.

Geachte heer

Bedankt voor uw reactie. U heeft een poststuk met hierin cd's niet ontvangen. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer uw post niet aankomt en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u hierover.

Brieven en wenskaarten vallen in de categorie ongeregistreerde poststukken.

TNT Post verwerkt dagelijks 16 miljoen poststukken in haar sorteercentra. Er is zonder registratiecode te weinig specifieke informatie om dit poststuk te kunnen achterhalen. De afzender kan eventueel een navraagprocedure starten. Dit kan uitsluitend wanneer dit een zending betreft met een inhoud die waardevol is of goed te omschrijven.

De afzender kan hiervoor contact opnemen met TNT Post en een navraagformulier aanvragen.

Dit formulier is op te vragen bij TNT Post Klantenservice via het reactieformulier op de website of op telefoonnummer (058) 233 33 33. TNT Post Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00-18.00 uur en op zaterdag van 09.00-16.00 uur.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

TNT Post Klantenservice

Trouwens hoe is het gesteld met de klachtenafhandeling bij TNT post? Komt dit vaker voor?

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 14-07-2009 01:47:40 ]
pi_70951358
Haal de naam vd medewerker even weg wilje?
dag
pi_70952663
Idd naam even weghalen, is wel zo netjes

Je wil niet weten hoeveel klachten de TNTpost krijgt. Meestal krijgt die wijk dan een klachtenbriefje op de post en dan moet je invullen hoe dat is gekomen. Geen idee wat er dan met dat briefje gebeurt.

Ik vermoed dat niemand dat briefje verder te zien krijgt, maar you never know. Misschien als de desbetreffende teamcoach het opvalt dat een wijk veel klachten krijgt, dat ze dan kijken wat die postbode verkeerd doet.
Noot noot.
pi_70953028
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Idd naam even weghalen, is wel zo netjes

Je wil niet weten hoeveel klachten de TNTpost krijgt. Meestal krijgt die wijk dan een klachtenbriefje op de post en dan moet je invullen hoe dat is gekomen. Geen idee wat er dan met dat briefje gebeurt.

Ik vermoed dat niemand dat briefje verder te zien krijgt, maar you never know. Misschien als de desbetreffende teamcoach het opvalt dat een wijk veel klachten krijgt, dat ze dan kijken wat die postbode verkeerd doet.
Adressen waar veel geklaagd wordt krijgen bij ons een attentiekaart waarop staat dat je extra aandacht moet schenken aan dat adres. In sommige gevallen worden enveloppen ingescand en door een postbode weggebracht, zodat zeker is dat ze bezorgd zijn. En nog zijn er dan mensen die zeggen dat ze geen post hebben ontvangen

Maar goed, tegenwoordig vindt de leiding het normaal als er veel misgaat, terwijl je vroeger bij het minste of geringste al op het matje werd geroepen...
pi_70953418
Vreemd verhaal.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70953598
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:07 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Adressen waar veel geklaagd wordt krijgen bij ons een attentiekaart waarop staat dat je extra aandacht moet schenken aan dat adres. In sommige gevallen worden enveloppen ingescand en door een postbode weggebracht, zodat zeker is dat ze bezorgd zijn. En nog zijn er dan mensen die zeggen dat ze geen post hebben ontvangen

Maar goed, tegenwoordig vindt de leiding het normaal als er veel misgaat, terwijl je vroeger bij het minste of geringste al op het matje werd geroepen...
Bij ons was het in de stickerperiode het heel erg. Mensen die zeiden dat ze geen stickers van de supermarkt hadden gekregen, hadden het wel gewoon gekregen... Maar ze wilden nog meer stickers Zo triest is dat. Ook onze leiding vindt het niet erg als er iets geregeld mis gaat. (Leidinggevende is er ook vaker niet dan wel!)

Er blijven ook gerust nabrengzakken met post bij een bedrijf staan een heel weekend Zitten ook vaak genoeg rouwkaarten in enzo.

Maar voor de TS blijft het natuurlijk erg verrot, al komt het helaas wel vaker voor.
Noot noot.
pi_70955365
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:24 schreef Peter het volgende:
Haal de naam vd medewerker even weg wilje?
Heb het even aangepast.
pi_70955373
Noot noot.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 02:20:12 #36
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70955582
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:44 schreef weasel85 het volgende:
a. hond in de gang
c. ondoorgaanbare tuin

Maar dan weten ze dat bij TNT (als het goed is)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 02:52:52 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70955761
Zullen we een kaartenactie voor TS starten, dan kunnen we het probleem misschien traceren!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:11:03 #38
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_70958708
Ik weet trouwens dat soms iig wel wat met een klacht gedaan wordt. Mijn ouders hadden binnen een paar maanden tijd twee rouwkaarten (van mijn opa en van een tante) veel te laat gekregen, zeg maar toen de begravenis al geweest was. Gelukkig wisten ze ook zonder deze kaart wel waneer de begravenis was maar het was wel slordig. Beide keren hebben ze een klacht ingedient en zijn er excuses gemaakt, bij de 2e keer kwam er ook een bos bloemen mee, dat vond ik wel netjes. Daarna is het zover ik weet niet meer mis gegaan met rouwkaarten.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_70964435
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dan nog. Voor het zelfde geldt is het wel een postbode die dit bewust doet. Die zal wel denken, ik gooi hier maar een C1000 folder in en de post houd ik achter. Die C1000 verschaft bewijs dat ik hier geweest ben.

Ik lees trouwens de laatste tijd op veel forums, dat er veel klachten zijn. Pakketjes die open gemaakt worden. Lege enveloppe met de inhoud los in de bus. Of een lege opengescheurde enveloppe zonder inhoud. Enzovoort.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:45:10 #40
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_70973884
Is er al iets bekend over de afkomst van de postbode?
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_70974621
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:45 schreef Salah-al-Din het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de postbode?
Het is iig geen allochtoon, dus dat scheeld alweer. Maargoed ik heb vandaag wel post gekregen (heb de postbodde opgewacht) en daar zat 1 CD bij die vanuit de states op 6 juli jl verstuurd is geworden, maar geen gewone briefpost. Vreem ddie zendingen van 20 juni en 26 juni zijn niet aangekomen.

2 CD's CDbaby.com verstuurd op...maar (nog) niet ontvangen

=== Shipped Items ===
** Shipped on 2009-06-19: **
1 of ZEROESQUE: Multipick Technique ($12.97 each)

Physical Items in this order:

=== Shipped Items ===
** Shipped on 2009-06-19: **
1 of JOHANNES ZETTERBERG: Luna Nueva ($16.00 each)

1 CD verstuurd vanaf ebay

Your item was shipped on: 6-26-2009

Please allow the shipping time outlined on the Auction Page for the Specific Shipping Method that you choose:

International Standard Shipping: 6-15 Business Days (this method has no Tracking info)
If you have any further questions or have not received your shipment by the end of your Shipment Waiting Period, please contact me.

We appreciate your purchase and THANK YOU for shopping with us!!!

Deze CD's heb ik nog niet ontvnagen en verwacht nog 3 andere CD's, maar die zijn pas vorige week verstuurd vanuit de states en UK.
pi_70976601
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 02:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Maar dan weten ze dat bij TNT (als het goed is)
in het geval van een hond... maakt de postbode/bezorger dit eerst kenbaar bij de teamcoach, hij geeft dit door aan een hoger iemand, die gaat bellen naar de bewoners op het adres. > staande brievenbus buiten plaatsen of de hond in de woonkamer oid... 1x gehad dat zo'n kutbeest gewoon zat te happen naar mijn vingers maar ik wist niet dat deze huis een buitenbrievenbus had (zo'n groene) en ik liep dat wijk ook voor 't eerst. Bij de 2de keer lopen zag ik het pas, maar heb er wel melding van gemaakt bij de 1ste x.

Gevalletje brievenbus dat WEL open kan, maar er vaak aan getrokken moet worden (waarbij je vaak je handen schaaft). Zo'n brievenbus heb ik nu in mijn huidige wijk. Vandaag was hij wel 'half open' maar zodra ik aan kom lopen en zie dat het dicht is, gaat het gewoon retour. Olie je brievenbus bij, simpel. Mijn teamcoach (sinds kort coach, maar voorheen postbode) die weet wel hoe wij ons voelen. Dus met hem kun je dan ook relaxt praten. (wij hebben 4-5 coaches versleten in jaar tijd oid?)

Maargoed... dat je geen reclame ontvangt is wel vreemd. (ook al geef ik iedereen weinig kans van slagen) klagen werkt vaak niet. Maar toch, dit is een beetje vreemd. In welk plaats is dit TS?
I pwn u!
pi_70976680
Fusion, neem even contact op met de desbetreffende postkantoor, vraag aan de teamcoach van jouw wijkcode, of hij even wilt kijken naar jouw post. En laat hem eens beoordelen hoe de postbezorger zijn wijk loopt (wel de post erin laten zitten, maar de teamcoach moet even noteren hoeveel post je daadwerkelijk hebt).

Gevalletje achterhouding denk ik zo... ??
I pwn u!
pi_70977873
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dan nog. Voor het zelfde geldt is het wel een postbode die dit bewust doet. Die zal wel denken, ik gooi hier maar een C1000 folder in en de post houd ik achter. Die C1000 verschaft bewijs dat ik hier geweest ben.

Ik lees trouwens de laatste tijd op veel forums, dat er veel klachten zijn. Pakketjes die open gemaakt worden. Lege enveloppe met de inhoud los in de bus. Of een lege opengescheurde enveloppe zonder inhoud. Enzovoort.
Lijkt me niet... Of die postbode (vermoed een postBEZORGER) moet maandag tm zaterdag werken en elke dag dezelfde wijk krijgen.
Noot noot.
pi_70977982
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef weasel85 het volgende:

Gevalletje achterhouding denk ik zo... ??
Dat denk ik ook, maar kan mij niet voorstellen dat de postbode interesse heeft in vrij onbekende muziek van JOHANNES ZETTERBERG: of ZEROESQUE: als hij die pakjes achterhoudt en mee naar huis neemt. Ik heb net in mijn beste Engels met CDbaby gebeld en ze zeiden dat als de CD's na de 21 juli nog niet zijn aangekomen dat ik mijn geld terug krijg (via paypal) op die manier heb ik ook betaald.

Contackt opnemen met het plaatselijke postkantoor lukt haast niet omdat he tegenwoordig TNT alleen via het landelijke nummer kunt bereiken.
pi_70978145
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar kan mij niet voorstellen dat de postbode interesse heeft in vrij onbekende muziek van JOHANNES ZETTERBERG: of ZEROESQUE: als hij die pakjes achterhoudt en mee naar huis neemt. Ik heb net in mijn beste Engels met CDbaby gebeld en ze zeiden dat als de CD's na de 21 juli nog niet zijn aangekomen dat ik mijn geld terug krijg (via paypal) op die manier heb ik ook betaald.

Contackt opnemen met het plaatselijke postkantoor lukt haast niet omdat he tegenwoordig TNT alleen via het landelijke nummer kunt bereiken.
Dat is wel netjes. Ze kunnen ook zeggen van: Wij hebben het verzonden, dus wij kunnen er niets aan doen dat het niet is aangekomen.

Geloof me, veel bedrijven zijn zo
Noot noot.
pi_70978212
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_70980958
Volgens mij kunnen meer mensen dit verwachten . Het is immers zomer en er lopen nu vakantiekrachten rond die de route / huizen / brievenbussen niet kunnen vinden.

Het heeft mij ook 3 zaterdagen gekost om alle brievenbussen van m'n nieuwe looproutes te vinden . Maar ja, sommige huizen zijn gewoon verstopt of de brievenbussen zijn zo ontiegelijk verborgen dat je ze niet 1 2 3 kunt vinden. Ja... dan ben ik pleite ik heb nog 300 huizen te gaan . 1x keer gehad dat een huis een melkbus als brievenbus had. Uiteraard niet bezorgd omdat die huis geen brievenbus had. Klacht -> waar is m'n post -> ja doei moest je maar een fatsoenlijke brievenbus kopen. Wist ik veel dat dat een brievenbus was

[ Bericht 0% gewijzigd door greatchampion op 14-07-2009 21:25:04 ]
pi_70981307
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef greatchampion het volgende:
Volgens mij kunnen meer mensen dit verwachten . Het is immer zomer en er lopen nu vakantiekrachten rond die de route / huizen / brievenbussen niet kunnen vinden.

Het heeft bij mij ook 3 zaterdagen gekost om alle brievenbussen van m'n nieuwe looproutes te vinden . Maar ja, sommige huizen zijn gewoon verstopt of de brievenbussen zijn zo ontiegelijk verborgen dat je ze niet 1 2 3 kunt vinden. Ja... dan ben ik pleite ik heb nog 300 huizen te gaan . 1x keer gehad dat een huis een melkbus als brievenbus had. Uiteraard niet bezorgd omdat die huis geen brievenbus had. Klacht -> waar is m'n post -> ja doei moest je maar een fatsoenlijke brievenbus kopen. Wist ik veel dat dat een brievenbus was
Ik heb 1 keer gehad dat een (groene) bus IN een struik zat, want de bewoners vonden het lelijk als je zo'n bus kon zien
Noot noot.
pi_71004650
Vandaag weer geen post gekregen, en tnt laat ook al niks van zich horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')