Dit komt in dit topic dan goed van pas, sinds 8 juni loopt er een klacht en binnen 5 werkdagen zou ik dan een terugkoppeling (= antwoord) krijgen. Maar de mail die ik van de klantenservice kreeg is niks anders dan een standaard antwoord waar ik totaal niks wijzer van wordt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja weet ik zekerIk werk bij de TNT Post.
Adressen waar veel geklaagd wordt krijgen bij ons een attentiekaart waarop staat dat je extra aandacht moet schenken aan dat adres. In sommige gevallen worden enveloppen ingescand en door een postbode weggebracht, zodat zeker is dat ze bezorgd zijn. En nog zijn er dan mensen die zeggen dat ze geen post hebben ontvangenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Idd naam even weghalen, is wel zo netjes
Je wil niet weten hoeveel klachten de TNTpost krijgt. Meestal krijgt die wijk dan een klachtenbriefje op de post en dan moet je invullen hoe dat is gekomen. Geen idee wat er dan met dat briefje gebeurt.
Ik vermoed dat niemand dat briefje verder te zien krijgt, maar you never know. Misschien als de desbetreffende teamcoach het opvalt dat een wijk veel klachten krijgt, dat ze dan kijken wat die postbode verkeerd doet.
Bij ons was het in de stickerperiode het heel erg. Mensen die zeiden dat ze geen stickers van de supermarkt hadden gekregen, hadden het wel gewoon gekregen... Maar ze wilden nog meer stickersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:07 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Adressen waar veel geklaagd wordt krijgen bij ons een attentiekaart waarop staat dat je extra aandacht moet schenken aan dat adres. In sommige gevallen worden enveloppen ingescand en door een postbode weggebracht, zodat zeker is dat ze bezorgd zijn. En nog zijn er dan mensen die zeggen dat ze geen post hebben ontvangen
Maar goed, tegenwoordig vindt de leiding het normaal als er veel misgaat, terwijl je vroeger bij het minste of geringste al op het matje werd geroepen...
Maar dan weten ze dat bij TNT (als het goed is)quote:Op maandag 13 juli 2009 17:44 schreef weasel85 het volgende:
a. hond in de gang
b. brievenbus dat moeilijk opent
c. ondoorgaanbare tuin
in deze gevallen, en vaker voorkomend is het mogelijk dat de post gewoon retour gaat.
Is dit niet het geval, dan is er mogelijk iemand dat post achterhoudt ja, ruzietje geweest?
Dan nog. Voor het zelfde geldt is het wel een postbode die dit bewust doet. Die zal wel denken, ik gooi hier maar een C1000 folder in en de post houd ik achter. Die C1000 verschaft bewijs dat ik hier geweest ben.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat stemt mij al enigsinds gerust dat als je zeker weet dat die C1000 folders alleen door TNT worden bezorgt en niet door een of andere tiener die een folderwijk heeft.
Het is iig geen allochtoon, dus dat scheeld alweer. Maargoed ik heb vandaag wel post gekregen (heb de postbodde opgewacht) en daar zat 1 CD bij die vanuit de states op 6 juli jl verstuurd is geworden, maar geen gewone briefpost. Vreem ddie zendingen van 20 juni en 26 juni zijn niet aangekomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:45 schreef Salah-al-Din het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de postbode?
in het geval van een hond... maakt de postbode/bezorger dit eerst kenbaar bij de teamcoach, hij geeft dit door aan een hoger iemand, die gaat bellen naar de bewoners op het adres. > staande brievenbus buiten plaatsen of de hond in de woonkamer oid... 1x gehad dat zo'n kutbeest gewoon zat te happen naar mijn vingersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan weten ze dat bij TNT (als het goed is)
Lijkt me niet... Of die postbode (vermoed een postBEZORGER) moet maandag tm zaterdag werken en elke dag dezelfde wijk krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan nog. Voor het zelfde geldt is het wel een postbode die dit bewust doet. Die zal wel denken, ik gooi hier maar een C1000 folder in en de post houd ik achter. Die C1000 verschaft bewijs dat ik hier geweest ben.
Ik lees trouwens de laatste tijd op veel forums, dat er veel klachten zijn. Pakketjes die open gemaakt worden. Lege enveloppe met de inhoud los in de bus. Of een lege opengescheurde enveloppe zonder inhoud. Enzovoort.
Dat denk ik ook, maar kan mij niet voorstellen dat de postbode interesse heeft in vrij onbekende muziek van JOHANNES ZETTERBERG: of ZEROESQUE: als hij die pakjes achterhoudt en mee naar huis neemt. Ik heb net in mijn beste Engels met CDbaby gebeld en ze zeiden dat als de CD's na de 21 juli nog niet zijn aangekomen dat ik mijn geld terug krijg (via paypal) op die manier heb ik ook betaald.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef weasel85 het volgende:
Gevalletje achterhouding denk ik zo... ??
Dat is wel netjes. Ze kunnen ook zeggen van: Wij hebben het verzonden, dus wij kunnen er niets aan doen dat het niet is aangekomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar kan mij niet voorstellen dat de postbode interesse heeft in vrij onbekende muziek van JOHANNES ZETTERBERG: of ZEROESQUE: als hij die pakjes achterhoudt en mee naar huis neemt. Ik heb net in mijn beste Engels met CDbaby gebeld en ze zeiden dat als de CD's na de 21 juli nog niet zijn aangekomen dat ik mijn geld terug krijg (via paypal) op die manier heb ik ook betaald.
Contackt opnemen met het plaatselijke postkantoor lukt haast niet omdat he tegenwoordig TNT alleen via het landelijke nummer kunt bereiken.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar kan mij niet voorstellen dat de postbode interesse heeft in vrij onbekende muziek van JOHANNES ZETTERBERG: of ZEROESQUE: als hij die pakjes achterhoudt en mee naar huis neemt. Ik heb net in mijn beste Engels met CDbaby gebeld en ze zeiden dat als de CD's na de 21 juli nog niet zijn aangekomen dat ik mijn geld terug krijg (via paypal) op die manier heb ik ook betaald.
Contackt opnemen met het plaatselijke postkantoor lukt haast niet omdat he tegenwoordig TNT alleen via het landelijke nummer kunt bereiken.
Ik heb 1 keer gehad dat een (groene) bus IN een struik zat, want de bewoners vonden het lelijk als je zo'n bus kon zienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:11 schreef greatchampion het volgende:
Volgens mij kunnen meer mensen dit verwachten. Het is immer zomer en er lopen nu vakantiekrachten rond die de route / huizen / brievenbussen niet kunnen vinden.
Het heeft bij mij ook 3 zaterdagen gekost om alle brievenbussen van m'n nieuwe looproutes te vinden. Maar ja, sommige huizen zijn gewoon verstopt of de brievenbussen zijn zo ontiegelijk verborgen dat je ze niet 1 2 3 kunt vinden. Ja... dan ben ik pleite ik heb nog 300 huizen te gaan
. 1x keer gehad dat een huis een melkbus als brievenbus had. Uiteraard niet bezorgd omdat die huis geen brievenbus had. Klacht -> waar is m'n post -> ja doei moest je maar een fatsoenlijke brievenbus kopen. Wist ik veel dat dat een brievenbus was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |