quote:Op maandag 13 juli 2009 20:52 schreef lily het volgende:
Even wat liefs; mijn jongste kruipt altijd lekker bij me op de bank en nu lag hij met zijn hoofd op mijn blote buik. Ineens fluistert hij tegen mijn buik; hoi baby, ik ben je broertje...en ik hou heel veel van je.
Is het geen schat!
och jezus, hoe hou je het dan droogquote:Op maandag 13 juli 2009 20:52 schreef lily het volgende:
Even wat liefs; mijn jongste kruipt altijd lekker bij me op de bank en nu lag hij met zijn hoofd op mijn blote buik. Ineens fluistert hij tegen mijn buik; hoi baby, ik ben je broertje...en ik hou heel veel van je.
Is het geen schat!
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:52 schreef lily het volgende:
Is het geen schat!
Even later zegt ie; mama, de baby heeft heel veel spullen bij zich. Ik zeg: spullen?
Jaa, want hij gooit met van alles
Ik ben met een beetje pech net een week bevallen dus k loop em precies misquote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef freecell het volgende:
Ik lees net dat wij heel snel een mexicaanse griepprik krijgen als er een vaccin is
Oi, daar ga jequote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:13 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben met een beetje pech net een week bevallen dus k loop em precies misvolgens mij ben k de eerste die t loodje legt dan
oeh! kunnen we wedstrijdje doen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, daar ga je
Ik ben risicogroep2 Zwanger, 20-25, ga met veel mensen om, waaronder onze zéér internationale kerk (we hebben vertaling naar het engels, dat helpt) en waaronder ook veel andere mensen tussen de 20 en 25
Och, als het echt gevaarlijk wordt hier blijf ik wel een beetje meer binnen en doe ik wat de overheid me aanraadt. Tot die tijd maak ik me nergens zorgen overquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh! kunnen we wedstrijdje doen!![]()
![]()
nah serieus, we zien het wel toch? Weinig over te zeggen nu. En anders blijf ik gewoon lekker binnen met mn meisje en mn lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |