quote:Op maandag 13 juli 2009 17:10 schreef martine1984 het volgende:
vreemd dat mn inbox t niet doet.... Modjes, moet ik die ergens activeren?
Nog altijd moe en soms een misselijk gevoel. Maar daar blijft het ongeveer bij.quote:
Nog heel erg eventjes tochquote:Op maandag 13 juli 2009 20:18 schreef huuphuup het volgende:
Leo! haaaai![]()
welkom!
wat een geluk om toch nog heel eventjes met jou samen te mogen zwangerenzo leuk!
Hoe voel je je?
te traag gepost
Jeuj, je bent er!!! Dat je er maar mag van genieten de komende weken!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar... sh*t dit maakt het allemaal nog echter![]()
Je hebt er lang genoeg moeite voor moeten doen om zwanger te geraken. Mag je best een beetje soepeltjes door die zwangerschap gaan....quote:Op maandag 13 juli 2009 20:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog altijd moe en soms een misselijk gevoel. Maar daar blijft het ongeveer bij.
En wel de schok van mijn leven opgedaan toen ik vanochtend niets hoorde bij de echo. Bleek het een normale zaak te zijn omdat ze dat luisteren proberen te vermijden zo vroeg in de zwangerschap.
En ondertussen weten de schoonouders, mijn ma en mijn zus en schoonbroer het ook al. Mijn zus was wel heel lief toen ze me 2 maanden overgeven toewenste (ze vond dat dat toch het minimum was)
Ik vind het vooral spannendquote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Het wachten nu, dat vind ik wel apart. Hebben de andere LLM's dat nu ook? Ik vind dit 'wachten op' echt nog weer een heel andere, aparte ervaring dan het zwanger zijn op zich.
best fipo ever....quote:
Ik hoop het wel voor haar!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Even iets anders, zullen we wedden dat Menicole haar beebje allang al in haar armen heeft?
Wat grappig, hier juist tegenovergestelde. Ik voel me eigenlijk nogal nuchter en vooral nieuwsgierig naar de bevalling, de ervaring. En dat terwijl ik een tijdje terug toch echt nog wel in paniek kon raken bij de gedachte aan de bevalling.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral spannendZit toch een beetje met zo'n "Zou het...?!" gevoel, zeker wanneer het rommelt. En ondanks alle voorbereiding en inlezen en weetikwatnogmeer vind ik het eigenlijk doodeng, en dat had ik niet verwacht. Ik had mezelf nuchterder ingeschat
![]()
En ik had wél verwacht dat ik de dagen alleen maar luid klagend door zou komen omdat ik het zo zat zou zijn, en dat is helemaal niet zo. Kind komt wanneer het kind wil, ik vind het prima als het gauw komt, graag ook, maar echt zát ben ik het zwanger zijn niet. En dat terwijl ik het hele zwangere gebeuren niet eens als geweldig heb ervaren.
Ja, dat moet haast wel, toch? Of iig is ze bezig met bevallen, dat kan haast niet anders!quote:Even iets anders, zullen we wedden dat Menicole haar beebje allang al in haar armen heeft?
Je had wel gelijk de ultieme Z&G-smiley te pakkenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:46 schreef EL87 het volgende:
haha sorry, foutje! ben hier nieuw, maar heb hier eigenlijk he le maal niets te zoeken. Heb alleen een zwangere zus en ben nieuwsgierig dus ik lees gretig mee en post niets
Ik had het de eerste keer ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Wat grappig, hier juist tegenovergestelde. Ik voel me eigenlijk nogal nuchter en vooral nieuwsgierig naar de bevalling, de ervaring. En dat terwijl ik een tijdje terug toch echt nog wel in paniek kon raken bij de gedachte aan de bevalling.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
hey Miss_sly, je klinkt precies als mijn zoon 'Mama, magk een ijsje? Mama, mag ik chocolaatje?' (alleen die heeft geen buik![]()
)
Awwwwwwquote:Op maandag 13 juli 2009 20:52 schreef lily het volgende:
Even wat liefs; mijn jongste kruipt altijd lekker bij me op de bank en nu lag hij met zijn hoofd op mijn blote buik. Ineens fluistert hij tegen mijn buik; hoi baby, ik ben je broertje...en ik hou heel veel van je.
Is het geen schat!
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:52 schreef lily het volgende:
Even wat liefs; mijn jongste kruipt altijd lekker bij me op de bank en nu lag hij met zijn hoofd op mijn blote buik. Ineens fluistert hij tegen mijn buik; hoi baby, ik ben je broertje...en ik hou heel veel van je.
Is het geen schat!
Even later zegt ie; mama, de baby heeft heel veel spullen bij zich. Ik zeg: spullen?
Jaa, want hij gooit met van alles
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:52 schreef lily het volgende:
Is het geen schat!
Even later zegt ie; mama, de baby heeft heel veel spullen bij zich. Ik zeg: spullen?
Jaa, want hij gooit met van alles
jawel hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 21:54 schreef freecell het volgende:
Van mijn VK moest ik eieren gaan eten toen ik een laag hb hadElke dag één.
Volgens mij zit er niet veel ijzer in ei?(eizer
maar het werkte wel als een tierelier, de keer daarna was hij perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |