abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 13 juli 2009 @ 20:12:31 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70943963
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:10 schreef martine1984 het volgende:
vreemd dat mn inbox t niet doet.... Modjes, moet ik die ergens activeren?

Je moet het idd activeren, kun je wel op het envelopje klikken bovenaan je pagina? Daar kun je pm's ontvangen aanzetten.

Vrouwtje Theelepel wat intens verdrietig. Heel veel sterkte, nu, donderdag en de dagen erna.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70944140
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Zo moet dat
Hoe is het nu met je?
Nog altijd moe en soms een misselijk gevoel. Maar daar blijft het ongeveer bij.
En wel de schok van mijn leven opgedaan toen ik vanochtend niets hoorde bij de echo. Bleek het een normale zaak te zijn omdat ze dat luisteren proberen te vermijden zo vroeg in de zwangerschap.

En ondertussen weten de schoonouders, mijn ma en mijn zus en schoonbroer het ook al. Mijn zus was wel heel lief toen ze me 2 maanden overgeven toewenste (ze vond dat dat toch het minimum was )
  maandag 13 juli 2009 @ 20:17:35 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70944148
Vrouwtje Theelepel, wat een verschrikkelijk bericht...
En wat een beslissing hebben jullie moeten nemen. Heel, heel veel sterkte voor de komende dagen, voor donderdag en ook zeker voor de tijd erna.
pi_70944169
Leo! haaaai
welkom!
wat een geluk om toch nog heel eventjes met jou samen te mogen zwangeren zo leuk!

Hoe voel je je?

te traag gepost
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 20:19:42 #55
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70944207
even vlug.. drukte alom in huis...

maar vandaag dus weer goedgekeurd.. nog maar eens 600gr minder op de weegschaal, tot nu toe nog geen niks bijgekomen.. bloeddruk 120/60, baarmoeder vlak onder ribben.. en hartje héél duidelijk.. over 2 weken glucosetest..

nu even bijlezen of er verse baby's zijn...
  maandag 13 juli 2009 @ 20:20:43 #56
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70944242
Vrouwtje Theelepel wat een verschrikkelijk bericht heb je vandaag gekregen. Ik had nog zo gehoopt dat het allemaal mee zou vallen wat ze vandaag zouden zien Heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing en de zware dagen die komen.
pi_70944316
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:18 schreef huuphuup het volgende:
Leo! haaaai
welkom!
wat een geluk om toch nog heel eventjes met jou samen te mogen zwangeren zo leuk!

Hoe voel je je?

te traag gepost
Nog heel erg eventjes toch Maar het is idd al een tijdje geleden dat we in hetzelfde topic aan het posten waren
  maandag 13 juli 2009 @ 20:23:40 #58
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70944363
vrouwtje theelepel wat een naar nieuws... veel sterkte in deze moeilijke periode
pi_70944442
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar... sh*t dit maakt het allemaal nog echter
Jeuj, je bent er!!! Dat je er maar mag van genieten de komende weken!
  maandag 13 juli 2009 @ 20:33:20 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70944711
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:17 schreef leonieke het volgende:

[..]

Nog altijd moe en soms een misselijk gevoel. Maar daar blijft het ongeveer bij.
En wel de schok van mijn leven opgedaan toen ik vanochtend niets hoorde bij de echo. Bleek het een normale zaak te zijn omdat ze dat luisteren proberen te vermijden zo vroeg in de zwangerschap.

En ondertussen weten de schoonouders, mijn ma en mijn zus en schoonbroer het ook al. Mijn zus was wel heel lief toen ze me 2 maanden overgeven toewenste (ze vond dat dat toch het minimum was )
Je hebt er lang genoeg moeite voor moeten doen om zwanger te geraken. Mag je best een beetje soepeltjes door die zwangerschap gaan....
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 20:34:57 #61
5428 crew  miss_sly
pi_70944770
leonieke, daar ben je met knipperend hartje

huup, ik vind je poffertjes-been wel erg creatief hoor, van je lief

En of ik de zwangerschap snel vond gaan? Achteraf wel, hoewel op momenten dus echt helemaal niet, he! Wel een ongelofelijke ervaring, bijzonder, vreemd, niet onverdeeld fijn, maar so far wel waardevol. En hopelijk dadelijk met een gezonde dochter alles meer dan waard.

Het wachten nu, dat vind ik wel apart. Hebben de andere LLM's dat nu ook? Ik vind dit 'wachten op' echt nog weer een heel andere, aparte ervaring dan het zwanger zijn op zich.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70944798
Welkom Leonieke!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70944943
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Het wachten nu, dat vind ik wel apart. Hebben de andere LLM's dat nu ook? Ik vind dit 'wachten op' echt nog weer een heel andere, aparte ervaring dan het zwanger zijn op zich.
Ik vind het vooral spannend Zit toch een beetje met zo'n "Zou het...?!" gevoel, zeker wanneer het rommelt. En ondanks alle voorbereiding en inlezen en weetikwatnogmeer vind ik het eigenlijk doodeng, en dat had ik niet verwacht. Ik had mezelf nuchterder ingeschat
En ik had wél verwacht dat ik de dagen alleen maar luid klagend door zou komen omdat ik het zo zat zou zijn, en dat is helemaal niet zo. Kind komt wanneer het kind wil, ik vind het prima als het gauw komt, graag ook, maar echt zát ben ik het zwanger zijn niet. En dat terwijl ik het hele zwangere gebeuren niet eens als geweldig heb ervaren.

Even iets anders, zullen we wedden dat Menicole haar beebje allang al in haar armen heeft?
pi_70945005
pi_70945025
Hee, Leonieke

Ik heb je nog niet gefeliciteerd. Nou, bij deze en dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben met een prachtbaby als resultaat.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:42:03 #66
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70945032
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:41 schreef EL87 het volgende:
best fipo ever....

Innepin, als dat zo was dan had haar zoontje al wel een berichtje geplaatst, denk ik
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator maandag 13 juli 2009 @ 20:42:09 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70945038
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:41 schreef EL87 het volgende:
?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 13 juli 2009 @ 20:42:09 #68
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70945040
Leonieke, welkom hier!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70945073
Leonieke!!
Ik wens je een geweldige zwangerschap toe!
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef innepin het volgende:

[..]

Even iets anders, zullen we wedden dat Menicole haar beebje allang al in haar armen heeft?
Ik hoop het wel voor haar!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 13 juli 2009 @ 20:43:35 #70
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70945091
McLaura gefeliciteerd met jullie zoon Thijs

Leonieke welkom en proficiat
pi_70945190
haha sorry, foutje! ben hier nieuw, maar heb hier eigenlijk he le maal niets te zoeken. Heb alleen een zwangere zus en ben nieuwsgierig dus ik lees gretig mee en post niets
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 20:46:17 #72
5428 crew  miss_sly
pi_70945195
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik vind het vooral spannend Zit toch een beetje met zo'n "Zou het...?!" gevoel, zeker wanneer het rommelt. En ondanks alle voorbereiding en inlezen en weetikwatnogmeer vind ik het eigenlijk doodeng, en dat had ik niet verwacht. Ik had mezelf nuchterder ingeschat
En ik had wél verwacht dat ik de dagen alleen maar luid klagend door zou komen omdat ik het zo zat zou zijn, en dat is helemaal niet zo. Kind komt wanneer het kind wil, ik vind het prima als het gauw komt, graag ook, maar echt zát ben ik het zwanger zijn niet. En dat terwijl ik het hele zwangere gebeuren niet eens als geweldig heb ervaren.
Wat grappig, hier juist tegenovergestelde. Ik voel me eigenlijk nogal nuchter en vooral nieuwsgierig naar de bevalling, de ervaring. En dat terwijl ik een tijdje terug toch echt nog wel in paniek kon raken bij de gedachte aan de bevalling.
Daar staat tegenover dat ik wel klaag Vooral eigenlijk tegen schaap, de arme schat. Ik denk dat hij toch wel minstens een keer of 4-5 per dag te horen krijgt dat ik er klaar mee ben, dat ik een ijsje wil, dat ik weer gewoon wil kunnen lopen, dat ik chocolade wil, dat die buik in de weg zit, etc
quote:
Ja, dat moet haast wel, toch? Of iig is ze bezig met bevallen, dat kan haast niet anders!

MeNicole, kom eens vertellen
  maandag 13 juli 2009 @ 20:48:05 #73
190853 RockabeIIa
pi_70945257
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:46 schreef EL87 het volgende:
haha sorry, foutje! ben hier nieuw, maar heb hier eigenlijk he le maal niets te zoeken. Heb alleen een zwangere zus en ben nieuwsgierig dus ik lees gretig mee en post niets
Je had wel gelijk de ultieme Z&G-smiley te pakken
Post je zus hier ook?
pi_70945309
Och vrouwtjetheelepel wat verschikkelijk voor jullie! Heel erg veel sterkte toegewenst!!

Dames allemaal bedankt voor de felicitaties en ik kom afscheid van jullie nemen. Ik hoop jullie snel weer terug te zien in het babietjes topic!
uiteraard blijf ik jullie wel volgen in dit topic!

Edit: ooooh mcLaura ik zie nu pas dat je ook bevallen bent! Vanharte gefeliciteerd met jullie zoon terug lezen gaat
pi_70945331
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Wat grappig, hier juist tegenovergestelde. Ik voel me eigenlijk nogal nuchter en vooral nieuwsgierig naar de bevalling, de ervaring. En dat terwijl ik een tijdje terug toch echt nog wel in paniek kon raken bij de gedachte aan de bevalling.
Ik had het de eerste keer ook.
Ik werd ingeleid met 38 weken en de avond ervoor was ik echt superkalm. Er was die laatste dagen echt een rust over me heen gedaald.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:51:38 #76
190853 RockabeIIa
pi_70945396
hey Miss_sly, je klinkt precies als mijn zoon 'Mama, magk een ijsje? Mama, mag ik chocolaatje?' (alleen die heeft geen buik )
pi_70945437
Even wat liefs; mijn jongste kruipt altijd lekker bij me op de bank en nu lag hij met zijn hoofd op mijn blote buik. Ineens fluistert hij tegen mijn buik; hoi baby, ik ben je broertje...en ik hou heel veel van je.
Is het geen schat!

Even later zegt ie; mama, de baby heeft heel veel spullen bij zich. Ik zeg: spullen?
Jaa, want hij gooit met van alles
pi_70945445
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
hey Miss_sly, je klinkt precies als mijn zoon 'Mama, magk een ijsje? Mama, mag ik chocolaatje?' (alleen die heeft geen buik )
pi_70945513
Aan de ene kant zielig voor Schaap, aan de andere kant mag hij blij zijn dat het niet andersom is natuurlijk
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 20:55:33 #80
5428 crew  miss_sly
pi_70945541
Hehe, Rocka xo voel ik me soms ook

lily, wat ontzettend lief
pi_70945564
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:52 schreef lily het volgende:
Even wat liefs; mijn jongste kruipt altijd lekker bij me op de bank en nu lag hij met zijn hoofd op mijn blote buik. Ineens fluistert hij tegen mijn buik; hoi baby, ik ben je broertje...en ik hou heel veel van je.
Is het geen schat!
Awwwwww
pi_70945593
haha inderdaad meteen de goede Mijn zus post hier niet. en ik kom over een paar jaar wel terug maar bij deze wil ik jullie allemaal heeel veel succes wensen! * en ga ik me maar melden bij trotse ooms en tantes *
  maandag 13 juli 2009 @ 20:57:34 #83
190853 RockabeIIa
pi_70945607
Niks mis met peuterpuberen!

Lily, daar smelt je echt wel van.
B snapt wel dat er een baby in zit maar soms is de baby vies en dan krijg ik geen kusje.
pi_70945750
quote:
Is het geen schat!

Even later zegt ie; mama, de baby heeft heel veel spullen bij zich. Ik zeg: spullen?

Dat is gewoon schattig en grappig...

Vrouwtjetheelepel, wat een verschikkelijk bericht zeg.. Heel veel sterkte.

Leonieke, welkom hier.

En voor alle andere die ik vergeten ben, en het nodig hebben
pi_70946203
quote:
Is het geen schat!

wat ontzettend schattig!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 21:17:11 #86
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70946280
Lily, wat schattig

En arme B., heb je niet eens een buik? Kun je dan wel ijsjes eten dan???

Hai Leonieke, gefeliciteerd nog

Ik had vanmorgen zo'n leuke meevaller! Had ik helemaal verkeerd geteld en was ik in de veronderstelling dat ik nog 3 weken moest werken.... blijken het dus nog maar 2 weken te zijn voordat ik verlof heb
Nog maar 5 keer werken, hoerahoera
.... met gevoel voor drama....
  maandag 13 juli 2009 @ 21:18:00 #87
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70946311
Oh Vrouwtje Theelepel, wat moet dat verdrietig zijn . Ik wens jullie heel veel sterkte.
  maandag 13 juli 2009 @ 21:18:42 #88
100412 mefke79
komt goed!
pi_70946341
Vrouwtje theelepel, wat een enorm verdrietig nieuws. Heel heel heel veel sterkte komende donderdag, ik hoop dat het lichamelijk mee gaat vallen en dat je het tzt een plekje kan geven. En ja, wachtend op zulk nieuws in een wachtkamer vol dikke buiken is zo enorm moeilijk, daar zouden ze eens iets op moeten verzinnen.

Lilly, ik hoop dat je vk je nou wel serieus neemt. We hadden het er hier laatst al over, tis zo simpel om je even gerust te stellen. Daarvoor zou je toch eigenlijk niet zo moeten hoeven aandringen.
Leonieke: joehoe welkom!!
Martine: Ik heb ook een mura4 maar hier echt geen parasolletje erbij. Hij staat ook in de handleiding als 'los te kopen'. Dus mazzel dat er wel bij zit...

Pff, hormonen doen echt rare dingen met je. Ik had gisteren al de hele ochtend nergens zin in, was moe, tranen zaten hoog en ik voelde me zo waardeloos. Stond ik met onder de douche en die haalt een heel flauw grapje met me uit zodat ie water in mijn gezicht spetterde. En ik moest zo hard lachen om helemaal niets dat ik daarvan uiteindelijk moest huilen Maar goed, het luchtte wel lekker op en ik was het stomme gevoel daarna wel kwijt.
En zei ik nou iets over hoofdje naar beneden. Fokwet he...er ligt iets zowat in mijn maag en voor zover we hebben kunnen voelen is dat geen knie maar eerder een kontje. Dus weer heerlijk uit het bekken gewerkt...ach ja, het loopt wel fijner zullen we maar zeggen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 13 juli 2009 @ 21:18:53 #89
223453 Guuzewuus
pi_70946346
Lily, dat is inderdaad echt superschattig .

Dat vind ik wel jammer, dat Stella er eigenlijk niks bewust van meekrijgt.
  maandag 13 juli 2009 @ 21:19:55 #90
223453 Guuzewuus
pi_70946385
En leonieke welkom .
pi_70946578
Tjonge... vrouwtje theelepel... wat vreselijk....
Heel veel sterkte...

Leonieke, welkom hier!

Huup allemachtig, wat een pootje. het lijkt wel van de bolletjesplastic waar je zo lekker in kunt knijpen.

Ben min of meer goedgekeurd vandaag. Bloeddruk oke (130/70) gewicht nog hetzelfde (nu +6,5)
Ik kreeg een vingerprikje voor het hb-gehalte, en die zat op de ondergrens....
Ik moest maar flink aan de Floradix en Ferro....
Verklaart ook wel weer waarom het me allemaal zo veel is de laatste tijd, vooral met werken. Dus besloten om halve dagen te gaan werken vanaf nu. Kan ik smiddags lekker even plat.
Voelt meteen beter nu!

Baby lag er weer goed voelbaar bij, kon dit keer de voet pakken!
Verder kon ze me al melden dat deze baby ongeveer van het formaat pasgeboren Meike zal zijn. Ik hoef geen 8 of 9 ponder te verwachten volgens haar. Mooi zo!
Meike woog 3040 gram.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70946640
Lekker Karin! Goed uitrusten dan hoor
  maandag 13 juli 2009 @ 21:38:08 #93
100412 mefke79
komt goed!
pi_70947098
Karin, ik krijg donderdag ook de ijzerprik, ben benieuwd wat er hier uit komt. En goed dat je maar halve dagen meer gaat werken dan, kan je mooi uitrusten. Voetjes heb ik hier nog niet te pakken gehad, wel schoudertjes (denk ik dan).
pi_70947425
Mijn hb zat nu op 6,5
Ben wel blij dat ik niet meteen aan de staaltabletten hoef, men wat heb ik die dingen gehaat na de bevalling van Meike....
Succes donderdag met het prikje, hopelijk heb jij een beter resultaat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70947440
bolletjesplastic

Fijn dat alles goed was Karin en toch ietsjes gas terug dan, het scheelt al dat je kan plaatsen waar het gare gevoel vandaan komt, dan kun je erop inspelen.

Ik moet morgen weer en voor de 4e keer voor een hb-prikje. Ik ben benieuwd, het was al op de ondergrens en tot nu toe is het steeds gedaald maar mocht k zelf kiezen of k wel of geen ijzerpillen ging slikken. Ik hoop dat t hetzelfde is gebleven, of dat ik in ieder geval nog steeds zelf mag kiezen. Ik ben niet zo happig op die staaltabletten eigk dus als het even niet hoeft graag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 21:48:51 #96
100412 mefke79
komt goed!
pi_70947577
nou als ik laag zit ga ik wel aan de boterhammen met appelstroop, heb nog twee blikken staan, dus dat moet dan goed komen. Alles, maar dan ook alles, om pillen en Ferro (jakkes!) te voorkomen. Maar, ik denk dat het wel mee zal vallen. Ben wel iets sneller moe, maar niet extreem.
pi_70947588
Oh Vrouwtje Theelepel... Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte...
Hardloper.
IG @webkim
pi_70947801
Van mijn VK moest ik eieren gaan eten toen ik een laag hb had Elke dag één.
Volgens mij zit er niet veel ijzer in ei? (eizer maar het werkte wel als een tierelier, de keer daarna was hij perfect
pi_70947935
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:54 schreef freecell het volgende:
Van mijn VK moest ik eieren gaan eten toen ik een laag hb had Elke dag één.
Volgens mij zit er niet veel ijzer in ei? (eizer maar het werkte wel als een tierelier, de keer daarna was hij perfect
jawel hoor
eieren bevatten zelfs redelijk veel ijzer, meer dan gedoodverfde spinazie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70948058
Vrouwtje-Theelepel, wat verschrikkelijk Heel erg veel sterkte gewenst...

Leonieke, maar ze konden wel wat zien al op de echo neem ik aan? Echt het hartje horen kan pas bij een week of 12, wij hebben het hartje voor het eerst ZIEN knipperen bij 10 weken 2 dagen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')