Vrouwtje theelepel, wat een enorm verdrietig nieuws. Heel heel heel veel sterkte komende donderdag, ik hoop dat het lichamelijk mee gaat vallen en dat je het tzt een plekje kan geven.
En ja, wachtend op zulk nieuws in een wachtkamer vol dikke buiken is zo enorm moeilijk, daar zouden ze eens iets op moeten verzinnen.
Lilly, ik hoop dat je vk je nou wel serieus neemt. We hadden het er hier laatst al over, tis zo simpel om je even gerust te stellen. Daarvoor zou je toch eigenlijk niet zo moeten hoeven aandringen.
Leonieke: joehoe welkom!!
Martine: Ik heb ook een mura4 maar hier echt geen parasolletje erbij. Hij staat ook in de handleiding als 'los te kopen'. Dus mazzel dat er wel bij zit...
Pff, hormonen doen echt rare dingen met je. Ik had gisteren al de hele ochtend nergens zin in, was moe, tranen zaten hoog en ik voelde me zo waardeloos. Stond ik met

onder de douche en die haalt een heel flauw grapje met me uit zodat ie water in mijn gezicht spetterde. En ik moest zo hard lachen om helemaal niets dat ik daarvan uiteindelijk moest huilen

Maar goed, het luchtte wel lekker op en ik was het stomme gevoel daarna wel kwijt.
En zei ik nou iets over hoofdje naar beneden. Fokwet he...er ligt iets zowat in mijn maag en voor zover we hebben kunnen voelen is dat geen knie maar eerder een kontje. Dus weer heerlijk uit het bekken gewerkt...ach ja, het loopt wel fijner zullen we maar zeggen.