Hopelijk onder Jol wat minderquote:Op maandag 13 juli 2009 12:29 schreef NoizEkick het volgende:
Aissati is behoorlijk blessure gevoelig ja.
Hoe ligt die verhouding bij Jong Ajax eigenlijk?quote:In Jong PSV, de kraamkamer die PSV steeds serieuzer neemt, speelt momenteel niemand die niet met de Nederlandse taal is groot gebracht.
Ik denk dat, als er 4-4-2 zal worden gespeeld, meer spelers goed tot hun recht gaan komen. Zo ook Dario!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat Cvitanich het in de voorbereiding goed doet twijfel ik toch nog een beetje of hij voldoende zal kunnen brengen als centrumspits bij Ajax. Deels omdat ik denk dat hij misschien nét te kort gaat komen, en deels omdat ik bang ben voor veel blessureleed.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Volgens mij alleen Edgar Manucharyan en Dayton Claassen; de rest zal niet 100% NL zijn, maar wel hier opgegroeid zijn en de taal machtig, zoals bijvoorbeeld het zoontje van Wamberto.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:42 schreef DurQ het volgende:
[..]
Hoe ligt die verhouding bij Jong Ajax eigenlijk?
En Claassen red zich met Zuid-Afrikaans ook wel in Nederlandquote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Edgar Manucharyan en Dayton Claassen; de rest zal niet 100% NL zijn, maar wel hier opgegroeid zijn en de taal machtig, zoals bijvoorbeeld het zoontje van Wamberto.
Ik heb ook mijn twijfels over Dario.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat Cvitanich het in de voorbereiding goed doet twijfel ik toch nog een beetje of hij voldoende zal kunnen brengen als centrumspits bij Ajax. Deels omdat ik denk dat hij misschien nét te kort gaat komen, en deels omdat ik bang ben voor veel blessureleed.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Die Manucharyan mag ondertussen ook wel eens Nederlands spreken. Ik bedoel, hij heeft toch niks te doen met al die blessures van hem.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Edgar Manucharyan en Dayton Claassen; de rest zal niet 100% NL zijn, maar wel hier opgegroeid zijn en de taal machtig, zoals bijvoorbeeld het zoontje van Wamberto.
en ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 13:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels over Dario.
Lazic weet ik ook niet helemaal zeker. Maar het gros spreekt inderdaad Nederlands.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Terwijl hij het toch goed gedaan heeft in de wedstrijden die hij speelde.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:04 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en ik ookTerwijl die eigenlijk nergens door ingegeven zijn, behalve gevoel.
16 wedstrijden 9 goals.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:05 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Terwijl hij het toch goed gedaan heeft in de wedstrijden die hij speelde.
Nou ja inderdaad. Ik verwacht veel van hem komend seizoen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
16 wedstrijden 9 goals.
Ik ken spitsen die bij Ajax een slechter gemiddelde hadden in het eerste seizoen.
Naar Nijmegen wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:31 schreef Houniet het volgende:
AT kan ik niet zien, ben dan de hele week in Nijmegen.
Alleen op zondag kan ik wellicht de tv aandrukken.
Volgens mij gaat er niemand heen hier ofwel?
Ik mis het ook vanwege vakantie, wellicht dat ik die zondagavond het nog wel ergens op tv kan zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:31 schreef Houniet het volgende:
AT kan ik niet zien, ben dan de hele week in Nijmegen.
Alleen op zondag kan ik wellicht de tv aandrukken.
Volgens mij gaat er niemand heen hier ofwel?
VR beweerde dat De Zeeuw een feestje gaf om zijn transfer naar Ajax te vierenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef kevin6188 het volgende:
Wat was dat verhaal met een feestje ofzo? Heb ik ff gemist.
quote:Definitieve lijst rugnummers
1. Maarten Stekelenburg
2. Gregory van der Wiel
3. Oleguer
5. Jan Vertonghen
6. Rasmus Lindgren
7. Thimothée Atouba
8. Urby Emanuelson
10. Miralem Sulejmani
11. Ismaïl Aissati
12. Kenneth vermeer
15. Bruno Silva
16. Luis Suarez
17. Rob Wielaert
18. Gabri
19. Toby Alderweireld
20. Dario Cvitanich
21. Eyong Enoh
22. Siem de Jong
23. Vurnon Anita
24. Jan-Arie van der Heijden
25. Evander Sno
26. Jeffrey Sarpong
27. Daley Blind
28. Dennis Rommedahl
29. Mitchell Donald
30. George Ogararu
32. Albert Luque
33. Javier Martina
34. Kennedy
39. Darko Bodul
41. Jeroen Verhoeven
Kan naar Espanyol, Malaga & de VAEquote:
Mja, maar ik heb het idee dat Luque die twee miljoen van dit jaar toch echt nog even binnen wil trekken; anders was ie allang bij Malaga als ie echt zou willen inleveren.quote:
Misschien dat Jol nog wat van hem kan maken ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb het idee dat Luque die twee miljoen van dit jaar toch echt nog even binnen wil trekken; anders was ie allang bij Malaga als ie echt zou willen inleveren.
Het is meer een kwestie dat Malaga geen transfersom wil betalen dacht ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb het idee dat Luque die twee miljoen van dit jaar toch echt nog even binnen wil trekken; anders was ie allang bij Malaga als ie echt zou willen inleveren.
Ik heb ook het gevoel dat hij gewoon lekker zijn centjes wil opstrijken. Maar je zou zeggen dat hij bij de andere geinteresseerde clubs toch ook wel goed zou moeten kunnen verdienen....quote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor de prestige doet ie het niet meer, wel voor de knaken, en dat hebben ze in die woestijn die men de VAE noemtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Atoube met nr. 7? Hij is toch linksback?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:38 schreef kevin33 het volgende:
Dus een spits ( die Mbokani van Standard b.v. )
een back ( ach, Boularouz dan maar )
[..]
Mooi filmpjequote:Op maandag 13 juli 2009 14:52 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet niet of dit filmpje al gepost is:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)erdam-Tournament.htm
Leuke opwarmer voor het komende AT met opperjood David Endt.
Kocht ik vroeger wel eens sokken.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:02 schreef Skiet het volgende:
Gaan er nog veel mensen naar Bristol trouwens?
Prachtig ja. Toch wel een domper dat er dit jaar niets beters haalbaar was. Benfica en Atletico zijn leuk voor de verandering... maar Sunderlandquote:
Tja.. had ook liever 1 van de top 5 clubs uit de Premier League gezien. De Spurs had ik ook leuker gevonden.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Prachtig ja. Toch wel een domper dat er dit jaar niets beters haalbaar was. Benfica en Atletico zijn leuk voor de verandering... maar Sunderland
quote:Jol laat Enoh, Oleguer en Gabri thuis
Eyong Enoh, Oleguer en Gabri moeten het trainingskamp in Engeland komende week aan zich voorbij laten gaan. Voor Oleguer en Enoh komt het eerste oefenduel met Bristol City FC net te vroeg. De verdediger en middenvelder kampen met lichte klachten. Gabri is geblesseerd aan zijn linker achillespees.
Oleguer ondervindt hinder van zijn bovenbeen (rechts). Enoh zou woensdag nog niet inzetbaar zijn vanwege lichte klachten aan zijn linkerlies. Trainer Martin Jol heeft daarom besloten om naast de geblesseerde Gabri ook Oleguer en Enoh thuis te laten.
Woensdag reist de selectie naar Engeland. Na het treffen met Bristol City (woensdag 20.45 uur) staan de Ajacieden drie dagen later tegenover Southampton. Het duel in St. Mary's Stadium begint zaterdag om 16.00 uur.
Dinsdagmorgen wordt de complete selectie voor de trainingsweek in Engeland bekend gemaakt.
Hij is gehaald als rechtsbuiten.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Atoube met nr. 7? Hij is toch linksback?
Net als Gabri behoorlijk blessuregevoelig, een verdedigende middenvelder erbij is dus echt geen overbodige luxe.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Net als Gabri behoorlijk blessuregevoelig, een verdedigende middenvelder erbij is dus echt geen overbodige luxe.
Toch een reden om eens goed te kijken of De Zeeuw niet is los te weken bij AZ.quote:
Cohen houdt de deelname van Sunderland waarschijnlijk tegenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Prachtig ja. Toch wel een domper dat er dit jaar niets beters haalbaar was. Benfica en Atletico zijn leuk voor de verandering... maar SunderlandHad toch liever Inter met Chivu, Zlatan en Maxwell terug gezien of een Argentijnse club dan hun.
Zit er dik in, denk niet dat Utrecht die pot tegen Newcastle gaat verplaatsen of vervangen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:59 schreef DurQ het volgende:
[..]
Cohen houdt de deelname van Sunderland waarschijnlijk tegen
Zlatanquote:Op maandag 13 juli 2009 14:52 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet niet of dit filmpje al gepost is:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)erdam-Tournament.htm
Leuke opwarmer voor het komende AT met opperjood David Endt.
Nou overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik denk serieus dat Enoh een toekomstige basisspeler van Chelsea ofzo is. Lijkt me een geweldige voetballer te gaan worden.
Obi Mikel is toch een geval van net niet? Al jaren een grote naam, maar halen doet hij het niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou overdrijven is ook een vak.
Als je ziet waar Obi Mikel al staat op een nog jongere leeftijd.
Eerst maar eens een constant seizoen draaien.
Afgelopen seizoen 34 wedstrijden in de PL gespeeld.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Obi Mikel is toch een geval van net niet? Al jaren een grote naam, maar halen doet hij het niet.
Zal wel weer gebeuren tijdens het oh zo sfeervolle ATquote:Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef w00h00 het volgende:
Gaan we nog afscheid nemen van Thomas?
Ik snap niet dat iedereen zo af geeft op het ATquote:Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal wel weer gebeuren tijdens het oh zo sfeervolle AT
Daar ben ik ook wel blij mee. Dat ze verder alles verkeerd doen wat er verkeerd valt te doen, daar ben ik wat minder blij mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen zo af geeft op het AT
Je moet juist blij zijn dat er elk jaar zo een oefentoernooi in Amsterdam wordt gehouden....
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:47 schreef Frankz0rz het volgende:
In dat filmpje tegen Huizen, die uithalen van Sno zien er ook echt zo is klungelig uit
Moeten ze de prijs is normaal maken etc.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:46 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen zo af geeft op het AT
Je moet juist blij zijn dat er elk jaar zo een oefentoernooi in Amsterdam wordt gehouden....
Ok, over de prijs kun je discussiëren. Maar verder is het leuk om zo'n toernooi in huis te hebben...quote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moeten ze de prijs is normaal maken etc.
Sunderland, Benfica en Atletico, jeeeeuh, daar loop ik voor warm.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ok, over de prijs kun je discussiëren. Maar verder is het leuk om zo'n toernooi in huis te hebben...
Hej, alles kan beter...maar je kan niet altijd het BESTE verwachten toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Sunderland, Benfica en Atletico, jeeeeuh, daar loop ik voor warm.
Of 10.000 x Inter en Arsenal op je AT. Lol voor 10!
Maar die prijzen gek.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef DurQ het volgende:
[..]
Hej, alles kan beter...maar je kan niet altijd het BESTE verwachten toch?
Drie weekjes nog maar hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik kijk uit naar de start van het seizoen, het duurt nog zo lang.
Dat ligt meer aan jezelf dan dat er geen voetbal is.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:34 schreef Afwazig het volgende:
Dat is me veel te lang. Ik verveel me elke zondag dood. Nouwja `s avonds dan.
Ik heb NL+/EU+quote:Op maandag 13 juli 2009 17:23 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe. Foutje bij de drukker. Iedereen met een SCC met 'NL + / EU' heeft een verkeerd gedrukte SCC ontvangen.![]()
Ik heb hetzelfde. Allebei voorrang is volgens mij gewoon goed gegaan. NL+ en Eu-normaal niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb NL+/EU+
En dat heb ik ook, is er nou iets fout of niet?
Achja je nummer klopt wel als het goed isquote:Op maandag 13 juli 2009 18:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Allebei voorrang is volgens mij gewoon goed gegaan. NL+ en Eu-normaal niet.
Als jij dat bent in je ava, stond de camera goed hoor!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:12 schreef Silenus het volgende:
Kut, krijg ik net m'n SCC binnen, blijk ik zelf ook een onwijze plofkop te hebben.![]()
Volgens mij stond dat fototoestel gewoon verkeerd afgesteld, en hier moet ik jaren mee rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |