Ik vind dat Jol het echt goed doet wat betreft rustig opbouwen. Krijg steeds meer vertrouwen in die man.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom juist.
Donald, Aissati, etc worden toch ook langzaam gebracht en opgebouwd. Ik had eigenlijk zelfs maar een helft verwacht.
pfffffff Das een pak van mn hart.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef GieJay het volgende:
Gelukkig heeft ie ook nog wat afzwaaiers geproduceerd volgens ajaxlife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:10 schreef GieJay het volgende:
Owja, Feyenoord
Je hoeft geen helder ligt/licht/ligcht te zijn om te weten dat wij daar dit seizoen keihard gaan winnen. Al hoeft Honda niet per se te komen van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:10 schreef GieJay het volgende:
Owja, Feyenoord
Welk licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honda zal niet komen, ik denk niet dat VVV hem voor een miljoen of 4 laat gaan.
Ik ben blij dat ik volgend jaar eindelijk een nieuwe kan laten maken. Die van mij ziet er ook erbarmelijk slecht uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Bullebak het volgende:
SCC binnen![]()
Puike foto ookWaarom zegt die griet niet even dat ik als een klaphark in die webcam kijk. Al was ik wel wat brak
Ik heb me helemaal doodgelachen om de SCC van m'n huisgenoot. Die loopt nu tot in de eeuwigheid (of iig 5 jaar) met een gigantische onderkin op de foto. Lekker zo van onder genomen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Bullebak het volgende:
SCC binnen![]()
Puike foto ookWaarom zegt die griet niet even dat ik als een klaphark in die webcam kijk. Al was ik wel wat brak
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hoeft geen helder ligt/licht/ligcht te zijn om te weten dat wij daar dit seizoen keihard gaan winnen. Al hoeft Honda niet per se te komen van mij.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal doodgelachen om de SCC van m'n huisgenoot. Die loopt nu tot in de eeuwigheid (of iig 5 jaar) met een gigantische onderkin op de foto. Lekker zo van onder genomen.
Hij wilde 'm eerst niet laten zien, en daarna zei 'ie 'ja en m'n haar zit helemaal door de war'.Ik ga nu bij elke uitwedstrijd bijhouden of de steward om z'n foto moet lachen.
[..]
Ik heb me helemaal doodgelachen om de SCC van m'n huisgenoot. Die loopt nu tot in de eeuwigheid (of iig 5 jaar) met een gigantische onderkin op de foto. Lekker zo van onder genomen.
Hij wilde 'm eerst niet laten zien, en daarna zei 'ie 'ja en m'n haar zit helemaal door de war'.Ik ga nu bij elke uitwedstrijd bijhouden of de steward om z'n foto moet lachen.
Nee, wel bijna van Spakenburg (volgens mij). En 2 of 3 jaar geleden verloren we wel nog van een amateurteam.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef Rauzer het volgende:
hadden we vorig seizoen niet verloren van Huizen? (sorry als die al meerdere malen besproken is)
Te laat. We hebben al een deal met Mercedes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer halen we Honda?
[..]
Was dat niet juist tegen Spakenburg? 3-2 ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, wel bijna van Spakenburg (volgens mij). En 2 of 3 jaar geleden verloren we wel nog van een amateurteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |