ik quote je gelijk even.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef voetballeh het volgende:
Hoi,
Ik en een maat van me hebben ruzie over iets.
Nu hebben we geprobeerd er over te discussieren maar dit heeft tot niets geleid.
We hebben alle mogelijke alternatieven onderzocht maar kwamen niet tot een concensus.
Nu zijn we tot de conclusie gekomen dat er maar 1 oplossing is, dat is even elkaar verrotslaan om het uit ons systeem te krijgen, zodat we weer verder kunnen als kameraden.
Nu willen we ons wel juridisch indekken uiteraard. Want volgens mij mag je elkaar niet zomaar verrot slaan.
Wat ik al heb bedacht is dit:
Ik heb een grote achtertuin, dus we gaan daar elkaar slaan. Er staat verder niks breekbaars in, dus er kan niks kapot gaan.
Wel kunnen de buren in m'n achtertuin kijken middels ramen op een verdieping hoger of dakraam.
Kan goed zijn dat ze de police gaan bellen als ze zien dat we elkaar verrot staan te meppen.
Dus ik dacht, ik steek vantevoren een briefje in de bus, met uitleg, waarom we elkaar verrot slaan.
Ook bedachten we dat we allebei een contract tekenen waarin staat dat we bij ons volle verstand, ermee akkoord gaan om slagen en verwondingen uit te delen en ontvangen van ondergetekende en diens kameraad. En dat we elkaar niet gaan aanklagen o.i.d. en dat ziektekosten volledig voor degene is die de klappen heeft ontvangen.
Vroeg me af of dit juridisch gezien nu waterdicht is?
Dus dat de police ons niets kan maken omdat we elkaar mishandelen.
Hebben we ons zo goed ingedekt of zijn er nogmeer dingen waar we aan moeten denken?
Graag serieuze reacties indien mogelijik.
Ik denk niet dat een serieuze reactie mogelijk isquote:Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef voetballeh het volgende:
Hoi,
Ik en een maat van me hebben ruzie over iets.
Nu hebben we geprobeerd er over te discussieren maar dit heeft tot niets geleid.
We hebben alle mogelijke alternatieven onderzocht maar kwamen niet tot een concensus.
Nu zijn we tot de conclusie gekomen dat er maar 1 oplossing is, dat is even elkaar verrotslaan om het uit ons systeem te krijgen, zodat we weer verder kunnen als kameraden.
Nu willen we ons wel juridisch indekken uiteraard. Want volgens mij mag je elkaar niet zomaar verrot slaan.
Wat ik al heb bedacht is dit:
Ik heb een grote achtertuin, dus we gaan daar elkaar slaan. Er staat verder niks breekbaars in, dus er kan niks kapot gaan. We zitten dan ook niet op openbaar terrein.
Wel kunnen de buren in m'n achtertuin kijken middels ramen op een verdieping hoger of dakraam.
Kan goed zijn dat ze de police gaan bellen als ze zien dat we elkaar verrot staan te meppen.
Dus ik dacht, ik steek vantevoren een briefje in de bus, met uitleg, waarom we elkaar verrot slaan.
Ook bedachten we dat we allebei een contract tekenen waarin staat dat we bij ons volle verstand, ermee akkoord gaan om slagen en verwondingen uit te delen en ontvangen van ondergetekende en diens kameraad. En dat we elkaar niet gaan aanklagen o.i.d. en dat ziektekosten volledig voor degene is die de klappen heeft ontvangen.
Vroeg me af of dit juridisch gezien nu waterdicht is?
Dus dat de police ons niets kan maken omdat we elkaar mishandelen.
Hebben we ons zo goed ingedekt of zijn er nogmeer dingen waar we aan moeten denken?
Graag serieuze reacties indien mogelijik.
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben dan vooral nieuwsgierig naar het waarom.
Voor de rest: sla elkaar ergens in een weiland in elkaar. Heb je verder nergens last van
Als 2 honden vechten om een beenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Verder niet echt interessant lijkt me maar het gaat om une femme he,
leek ons wel wat om het op de traditionele manier op te lossen...winner takes all
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef HuHu het volgende:
Ga naar een sportschool, in een boksring, volgens de geldende boks-regels en doe het daar onder begeleiding met een scheidsrechter erbij.
Eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:58 schreef HuHu het volgende:
Ga naar een sportschool, in een boksring, volgens de geldende boks-regels en doe het daar onder begeleiding met een scheidsrechter erbij.
Tja, iemand neerschieten is gewoon moord. En lijkt me ook wat overdreven voor een vrouwtje dat je waarschijnlijk volgend jaar toch weer dumpt. Maar een potje knokken, daar zal toch niemand zich druk over maken, zeker niet wanneer het in beider overeenstemming gebeurt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:07 schreef voetballeh het volgende:
kijk, omdat we maten zijn willen we het met knokken oplossen.
Maar om even hierop uit te breiden. Stel je wil duelleren met iemand die je niet mag.
Zou wel tof zijn om het echt 100% traditioneel op te kunnen lossen met pistolen....dus 10 stappen doen, omdraaien en schieten.
Maar ik heb er een hard hoofd in dat dit ooit legaal uit te voeren zou zijn in NL.
daarom dat we voor deze lichtere vorm van duelleren kozen.
*poef*quote:Op maandag 13 juli 2009 12:07 schreef voetballeh het volgende:
Je kan het natuurlijk ook met paintball geweren doen tijdens een potje paintballenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:07 schreef voetballeh het volgende:
Maar om even hierop uit te breiden. Stel je wil duelleren met iemand die je niet mag.
Zou wel tof zijn om het echt 100% traditioneel op te kunnen lossen met pistolen....dus 10 stappen doen, omdraaien en schieten.
Maar ik heb er een hard hoofd in dat dit ooit legaal uit te voeren zou zijn in NL.
daarom dat we voor deze lichtere vorm van duelleren kozen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:14 schreef SpaceLlama het volgende:
Wat als er iets mis gaat en 1 van jullie moet naar het ziekenhuis? Dan krijg je vragen.
Het is meer beschaafd dan 300 jaar geleden...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:14 schreef SpaceLlama het volgende:
300 jaar ebschaving? Lekkere beschaving zitten we nu in.
Ja. Of stel dat je je vriend doodslaat (wat gemakkelijker gebeurt dan je denkt, je hoeft hem maar net verkeerd en hard te raken) dan is er op een boksschool niks aan de hand (all in the game) terwijl je daarbuiten een strafblad en wellicht ook gevangenisstraf krijgt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:14 schreef SpaceLlama het volgende:
300 jaar ebschaving? Lekkere beschaving zitten we nu in.
Ehm, OT:
Wat als er iets mis gaat en 1 van jullie moet naar het ziekenhuis? Dan krijg je vragen. Daarom zou ik voor de boks-oplossing gaan, dan ben je ook verzekerd en ben je onder begeleiding van mensen die er verstand van hebben.
Denk je dat die "femme" nat wordt van twee neanderthalers die niet over voldoende vocabulair beschikken en het maar weer op de antieke wijze moeten oplossen?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:20 schreef Rutger1983 het volgende:
Daar zal die femme vooral erg blij mee zijn..
sla er de brocode maar eens op naquote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Kweetniet hoor... maar voor jullie je moeite gaan doen voor niets, wil ze eigenlijk zelf wel?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef voetballeh het volgende:
[..]
leek ons wel wat om het op de traditionele manier op te lossen...winner takes all
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kweetniet hoor... maar voor jullie je moeite gaan doen voor niets, wil ze eigenlijk zelf wel?
Dat dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel filmen he, en youtube linkje hier plaatsen!
Achteraf zullen wij dan beoordelen wie er heeft gewonnen
Dit dusquote:Op maandag 13 juli 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:![]()
.
Prachtig..
Jammer alleen dat dit vast niet echt is.. if so, maak er een video van en doe ff op youtube zetten enzo.
Lieve schat, ik val niet op pubertjes... Ik zou het alleen vervelend vinden voor je pappie en mammie als je jezelf helemaal aan gort laat slaan en het meisje gaat er vervolgens met Sander vandoor (je weet wel, waar twee honden vechten om een been...) Dat zou ik me namelijk wel kunnen voorstellenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef voetballeh het volgende:
[..]
jou willen we iig. niet dus je hoeft je geen zorgen te maken daarover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |