abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 11:39:15 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70928674
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 juli 2009 @ 11:42:19 #2
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70928760
Alle jezus.......

Wat is dit zeg!!!!?

Goed werk weer.. maar het wordt eng de laatste tijd, opvallend veel NWO berichten deze weken.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70929728
Ik heb geen geluid op mn werk-pc, kun je dit even kort samenvatten Lamiek?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 13 juli 2009 @ 12:18:56 #4
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_70929889
Dat het zulke enorme onzin is
Maar ja, leven met een doel dat je overal een complot of samenzwering achter moet zoeken tot je jezelf van ellende maar ophangt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_70930127
Hoe is je Engels, Lambiekje? Dit gaat over euthanasie. Obama lijkt ernaartoe te willen gaan dat dit dus zou mogen in Amerika. Een voordeel dat daarbij komt kijken is dat mensen inderdaad niet onnodig als kasplantje in "leven" worden gehouden of dat mensen met een terminale ziekte moeten lijden de laatste dagen/weken.

Geen depopulatie. Maar die Amerikanen zijn roomser dan de paus en dan gaan ze de domme vergelijking trekken met nazi-Duitsland Dat was een heel ander soort (en erg zieke) "euthanasie" zou je ook niet denken?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 12:37:30 #6
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70930333
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:42 schreef Ticker het volgende:
Alle jezus.......

Wat is dit zeg!!!!?
Dat vraag ik me ook af, het "obama depopulation policy exposed" slaat inderdaad echt helemaal NERGENS op in verband met dit filmpje.
Euthanasie toestaan voor ernstig zieke mensen staat volgens deze paranoide man praktisch gelijk aan het opgraven en reanimeren van Hitler.

Wat een onzin dit, echt
zzz
pi_70930395
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, het "obama depopulation policy exposed" slaat inderdaad echt helemaal NERGENS op in verband met dit filmpje.
Euthanasie toestaan voor ernstig zieke mensen staat volgens deze paranoide man praktisch gelijk aan het opgraven en reanimeren van Hitler.

Wat een onzin dit, echt
GMTA ...al heb je hiervoor niet eens een GM nodig maar eerder gewoon een onbevooroordeeld gehoor
Mr. Prolapse 2009
pi_70930802
Ik zit op het werk en kan dus niet luisteren, maar dit lijkt me dus typisch een gevalletje Epic Fail?

BTW: in het vervolg graag meer info in de OP, anders kun je het beter in het BNW docu topic plaatsen.

Het lijkt er haast op dat de Obama Deception een deception van de conspiracy-believers tegenover hem is in plaats van een deception van hem naar de wereld toe; mij maak je niet wijs dat als dit over euthenasie gaat, dat degene die dit op youtube geplaatst heeft dat niet wist.
pi_70930921
In het filmpje wordt, naast de nutteloze en totaal de plank misslaande vergelijking met Nazi Duitsland, gesteld dat euthanasie gelijk zou staan aan het niet aanbieden of weghalen van medische zorg aan groepen mensen zoals terminale patienten, ouderen etc etc.

Dat is natuurlijk niet zo, mijn oma bleven ze ook lang medische hulp bieden toen ze terminale kanker had (hadden ze maar een lekkere appel gegeven, dan had ze er nog geweest) en wij kennen ook euthanasie.

Euthanasie kun je voor of tegen zijn (en de kale man in dit filmpje is tegen), maar heeft niets met de de-populatie te maken.
Merk ook op dat we slechts 1 kan zien van het verhaal en die kant is slechts het vergelijkings verhaal van die kale man. Nergens word door hem of iemand anders, die claims ook daadwerkelijk ondersteunt met bewijs of toelichting. Het is dus onmogelijk om aan dit filmpje een waardeoordeel te hechten, laat staan de conclusie te trekken dat dit het bewijs is voor vergevorderde plannen op het gebied van de-populatie.

Maar goed, misschien zie/hoor ik het verkeerd, maar begrijpend lezen en luisteren was altijd wel een erg sterk punt van me op school...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 13 juli 2009 @ 13:09:12 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70931348
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef The_stranger het volgende:
In het filmpje wordt, naast de nutteloze en totaal de plank misslaande vergelijking met Nazi Duitsland, gesteld dat euthanasie gelijk zou staan aan het niet aanbieden of weghalen van medische zorg aan groepen mensen zoals terminale patienten, ouderen etc etc.

Dat is natuurlijk niet zo, mijn oma bleven ze ook lang medische hulp bieden toen ze terminale kanker had (hadden ze maar een lekkere appel gegeven, dan had ze er nog geweest) en wij kennen ook euthanasie.

Euthanasie kun je voor of tegen zijn (en de kale man in dit filmpje is tegen), maar heeft niets met de de-populatie te maken.
Merk ook op dat we slechts 1 kan zien van het verhaal en die kant is slechts het vergelijkings verhaal van die kale man. Nergens word door hem of iemand anders, die claims ook daadwerkelijk ondersteunt met bewijs of toelichting. Het is dus onmogelijk om aan dit filmpje een waardeoordeel te hechten, laat staan de conclusie te trekken dat dit het bewijs is voor vergevorderde plannen op het gebied van de-populatie.

Maar goed, misschien zie/hoor ik het verkeerd, maar begrijpend lezen en luisteren was altijd wel een erg sterk punt van me op school...
Ik probeer ook snel wat meer inhoudt over dit filmpje te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 13-07-2009 13:18:14 ]
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 13 juli 2009 @ 13:13:25 #11
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70931494
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef The_stranger het volgende:
Medische zorg is toch alleen maar sadistisch Mengele gedoe van Big Pharma dus alleen maar goed voor de patiënten als ze dat niet meer krijgen !!!111einz
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  maandag 13 juli 2009 @ 13:23:56 #12
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70931787
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:13 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

Medische zorg is toch alleen maar sadistisch Mengele gedoe van Big Pharma dus alleen maar goed voor de patiënten als ze dat niet meer krijgen !!!111einz
Verruk ja, dat was ook zo
Lambiekje, wat is je hele probleem inzake het niet toegeven aan BigPharma ?
zzz
  maandag 13 juli 2009 @ 13:24:52 #13
160094 NGNM
Keukenanarchist
pi_70931816
Er wordt door de man in het filmpje helemaal niet beweerd dat euthanasie gelijk staat aan het niet aanbieden of weghalen van medische zorg aan groepen mensen zoals terminale patiënten, ouderen en armen. Wel dat het onthouden van die zorg een vorm van euthanasie is. Dat is namelijk ook zo.
De man in de film beweert dat ze van plan zijn kosten te drukken door grote groepen mensen zorg te ontnemen en zodoende de sterkere mensen te kunnen laten overleven. Dan is de link met nazi's snel gemaakt. Verder beweert de man dat de conceptverklaring in dezelfde bewoordingen is geschreven als die van de nazi's destijds. Vandaar.
Ik heb geen idee of wat deze man vertelt waar is, maar als het over begrijpend lezen/luisteren of Engels gaat, schrijf ik Dragorius, The Stranger en Led niet erg hoog aan.
pi_70931954
Volgens mij heeft hij het over de bezuinigingen in de gezondheidszorg (paar miljard) door Obama dat er toe leidt dat veel mensen geen zorg krijgen (dus voornamelijk de armen en ouderen) dat hij vergelijkt met wat hitler deed, voordat de ellende (oorlog?panepidemie?) uitbreekt deze wetten maken etc.

(kut; vorige poster was me al voor)

[ Bericht 11% gewijzigd door Billary op 13-07-2009 13:40:48 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 13:33:55 #15
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70932090
Griep epidemie op komst...
Zwakke ouderen.
Dubieus vaccin.

Geen zorg...

O RLY?
pi_70932278
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:24 schreef NGNM het volgende:
Er wordt door de man in het filmpje helemaal niet beweerd dat euthanasie gelijk staat aan het niet aanbieden of weghalen van medische zorg aan groepen mensen zoals terminale patiënten, ouderen en armen. Wel dat het onthouden van die zorg een vorm van euthanasie is. Dat is namelijk ook zo.
Hij zegt:
quote:
"President Obama has put in place a reform apparatus reviving the euthanasia of Hitler Germany in 1939, that began the genocide there. The apparatus here, is to deny medical care to elderly, chronically-ill, and poor people, and thus save, as the President said, $2-3 trillion, by taking lives considered 'not worthy to be lived,' as the Nazi doctors said.
[...]
They shape public opinion and the medical profession to accept a death culture, such as the Washington State law passed in November to let physicians help kill patients whose medical care is now rapidly being withdrawn in the universal health-care disaster.
[...]
that organized Hitler's killing of patients, and then other costly and supposedly unworthy people.
Verder hinkt hij inderdaad op twee gedachten, zowel de euthanasie, als het weghouden van medische zorg. Echter over dat laatste zegt hij bijzonder weinig, afgezien van:
quote:
"You on the Council are drawing up the procedure list to be used to deny care, which will kill millions if it goes ahead in the present world crash.
, iets wat op mij overkomt als kritiek op het budget opzich.

Aangezien hij meerdere malen spreekt over het actief beeindigen van levens, lijkt het mij dat hij wel degelijk vooral over euthanasie als actief middel spreekt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70932303
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Ticker het volgende:
Griep epidemie op komst...
Zwakke ouderen.
Dubieus vaccin.

Geen zorg...

O RLY?
De opkomende varkens/mexico/whatever griep is juist het gevaarlijkst voor gezondere jongere mensen, neit zozeer de zwakkere ouderen.. (die hebben hun jaarlijkse griepjes)
C. Sagan
  maandag 13 juli 2009 @ 13:42:44 #18
52357 Lambiekje
pi_70932351
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:41 schreef The_stranger het volgende:

[..]

De opkomende varkens/mexico/whatever griep is juist het gevaarlijkst voor gezondere jongere mensen, neit zozeer de zwakkere ouderen.. (die hebben hun jaarlijkse griepjes)
en dat is dus het meest belachelijke om te geloven. En dat impliceert alleen maar meer dat het doelbewust gemaakt en verspreid is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:52:53 #19
160094 NGNM
Keukenanarchist
pi_70932643
Hij zegt helemaal niet weinig over het onthouden van medische zorg; het is zelfs de kern van z'n verhaal. In je eerste quote staat het letterlijk: The apparatus here, is to deny medical care to elderly, chronically-ill, and poor people, and thus save, as the President said, $2-3 trillion (...)
Het gedeelte over 'taking lives' is hier duidelijk niet actief, maar passief bedoeld. Dus: deze mensen worden niet actief gedood (euthanasie in de traditionele betekenis van het woord) maar passief, door ze zorg te ontzeggen.
Het gedeelte over 'let physicians help kill patients' is ter illustratie van wat hij de Death Culture van Washington noemt; Patiënten krijgen toch geen zorg meer ("whose medical care is now rapidly being withdrawn in the universal health-care disaster"), dus wordt (actieve) euthanasie aangedragen als een humane manier om te sterven. Vandaar ook die Washington State Law die geaccepteerd is.
De man heeft het over de opzet om te bezuinigen op zorg door middel van de ontzegging van zorg aan armen, ouderen en chronisch zieken. Het is bepaald geen reactionair verhaal over wat er allemaal mis is met actieve euthanasie.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:56:24 #20
52357 Lambiekje
pi_70932745
  maandag 13 juli 2009 @ 14:12:51 #21
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70933169
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en dat is dus het meest belachelijke om te geloven. En dat impliceert alleen maar meer dat het doelbewust gemaakt en verspreid is.
Omdat?
  maandag 13 juli 2009 @ 14:22:41 #22
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70933441
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:41 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
Ik bedoel als ik even logisch beredeneer heb je gelijk dat sommige ziektes sneller mensen raken die niet vaak ziek zijn.
Maar om te zeggen dat gezonde mensen sneller besmet raken.. lijkt me stug, aangezien gezonder zou inhouden dat je weerstand beter en bestendiger is.
Mensen die elk jaar weer van dezelfde griep ziek worden, zullen ook door deze griep getroffen worden. Met of zonder vaccin.
pi_70933733
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:52 schreef NGNM het volgende:
Hij zegt helemaal niet weinig over het onthouden van medische zorg; het is zelfs de kern van z'n verhaal. In je eerste quote staat het letterlijk: The apparatus here, is to deny medical care to elderly, chronically-ill, and poor people, and thus save, as the President said, $2-3 trillion (...)
Het gedeelte over 'taking lives' is hier duidelijk niet actief, maar passief bedoeld. Dus: deze mensen worden niet actief gedood (euthanasie in de traditionele betekenis van het woord) maar passief, door ze zorg te ontzeggen.
Het gedeelte over 'let physicians help kill patients' is ter illustratie van wat hij de Death Culture van Washington noemt; Patiënten krijgen toch geen zorg meer ("whose medical care is now rapidly being withdrawn in the universal health-care disaster"), dus wordt (actieve) euthanasie aangedragen als een humane manier om te sterven. Vandaar ook die Washington State Law die geaccepteerd is.
De man heeft het over de opzet om te bezuinigen op zorg door middel van de ontzegging van zorg aan armen, ouderen en chronisch zieken. Het is bepaald geen reactionair verhaal over wat er allemaal mis is met actieve euthanasie.
Nee, ik snap je gedachtegang, maar hij vergelijkt euthanasie met het besparen op kosten door ouderen en chronisch zieken te laten sterven. Door het toestaan van zelfactieve euthanasie worden verdere kosten tot aan "natuurlijk" overlijden bespaard. En die kosten liggen erg hoog. Met name bij terminale AIDS-patienten die dagelijks een halve apotheek moeten slikken, liggen die kosten hoog.
Deze man is gewoon tegen euthanasie.

Oh en, met mijn Engels is zeker weten niks mis hoor
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 14:38:46 #24
160094 NGNM
Keukenanarchist
pi_70933845
Het kan best dat hij tegen euthanasie is. Maar daar gaat z'n verhaal niet over.
pi_70933910
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
Ik bedoel als ik even logisch beredeneer heb je gelijk dat sommige ziektes sneller mensen raken die niet vaak ziek zijn.
Maar om te zeggen dat gezonde mensen sneller besmet raken.. lijkt me stug, aangezien gezonder zou inhouden dat je weerstand beter en bestendiger is.
Mensen die elk jaar weer van dezelfde griep ziek worden, zullen ook door deze griep getroffen worden. Met of zonder vaccin.
Dat heeft een tweeledige oorzaak. Meest waarschijnlijke is dat het immuunsysteem heftiger reageert waardoor je meer hevige symptomen krijgt. Dit wordt ook mede veroorzaakt omdat het virus zich dieper in de longen lijkt te nestelen en daardoor dus meer "schade" aanricht.
Overigens zijn de stergevallen nog altijd patienten geweest die al een verzwakte basisgezondheid hadden. Maar iedere dode is altijd één teveel.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')