Ligt eraan of ie een video ervan kan vinden en wat daar dan de kwaliteit van is.quote:Op maandag 13 juli 2009 05:03 schreef DrDentz het volgende:
je kunt toch een audio ripper toepassen op de filmpjes ervan
geit
opgelost, slotjequote:Op maandag 13 juli 2009 05:03 schreef DrDentz het volgende:
geit
Die heb ik laatst nog gedownloadquote:Op maandag 13 juli 2009 04:50 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dus een concertalbum downloaden, maar alleen de audio ervan. Dit blijkt dus nergens te fucking vinden zijn.
Voor de weldoeners en lieve mensen die supergoed kunnen zoeken is dit het album: Camel - Coming Of Age
klacht aidsuploaders durven niet slechts audio te uploaden
quote:Op maandag 13 juli 2009 05:03 schreef DrDentz het volgende:
geit
Muziek die jij niet luistertquote:
Dat kan maar ik ben bang dat je dan op de eerste plaats zelf moet gaan knippen waar een nieuw nummer begint en dat de geluidskwaliteit lager word. Maar heb nu geloof ik een driedelige rapidshare die wel werktquote:En kun je hem wel met beeldmateriaal vinden? Dan kun je hem evt. rippen.
Enige concert waar mij de video iets kan schelen is Pink Floyd - Live In Pompeii, de rest kan de pot op met hun optreden daar hoef ik alleen de audio van.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef speedy_kevin het volgende:
Een concert hoort ook geen audio-only ervaring te zijn
Want? Ik heb ook gewoon concerten en live-sets op m'n iPod hoor. Al blijft het met beelden natuurlijk het mooiste.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef speedy_kevin het volgende:
Een concert hoort ook geen audio-only ervaring te zijn
Ja want zo'n gast met zo'n hoofdtelefoon achter een draaitafel voegt enorm veel toe aan de beleving. Het is niet eens een artiest man!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Ik heb ook gewoon concerten en live-sets op m'n iPod hoor. Al blijft het met beelden natuurlijk het mooiste.
Ja daar heb ik hem ook gevonden maar ik heb geen flauw idee hoe die shit werkt want het wil bij mij nooit beginnen met downloadenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:55 schreef 8108139dpths het volgende:
In een paar seconden gevonden op Soulseek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |