Daarnaast wil ik toevoegen dat je Bacardi Raz met Fanta behoord te drinken!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:22 schreef rompompom het volgende:
Zozo, zo meteen gaat het nog echt gezellig worden ook!!
dF, ik kan je eventueel van station Leiden halen ofzo, dat is vanaf station Duivendrecht een rechtstreekse verbinding.
ik heb geen idee wat t is. Ben überhoubt al geen bacardi liefhebber.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:29 schreef rompompom het volgende:
Mijn lapo:
[..]
Daarnaast wil ik toevoegen dat je Bacardi Raz met Fanta behoord te drinken!
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:29 schreef rompompom het volgende:
Mijn lapo:
[..]
Daarnaast wil ik toevoegen dat je Bacardi Raz met Fanta behoord te drinken!
Sinas in 't algemeen. Dat is echt een vloeibaar raketje, gruwelijk lekker.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat t is. Ben überhoubt al geen bacardi liefhebber.
Moet t Fanta zijn of mag t ook een ander merk sinas zijn.![]()
ow ik hoorde pas dat t dan een split in vloeibare vorm was.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sinas in 't algemeen. Dat is echt een vloeibaar raketje, gruwelijk lekker.!
Weet je zeker dat je dit op 't forum wil smijten ipv in een PM? Het blijft FOK! namelijk. Verder heb ik met m'n sat-nav meer aan 'n adres.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ow ik hoorde pas dat t dan een split in vloeibare vorm was.
Ja nu je dat zegt heb ik er dus al wel eerder van gehoord maar die gast wist niet hoe de alcoholische drank heette
ff een kaartje voor t makkelijke en ik ben zoals jullie zien niet goed met paint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je van de grote rotonde af komt is t de 1e rotonde links (Akkerlande) einde rechts (Oude Klapwijkseweg)en dan 2e rechts (dat is al de Tarweakker) einde links en je staat voor mn flat.
Ik naar de stand van de sterren, dus ik kan wat later zijn..quote:Op maandag 13 juli 2009 07:33 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb geen sat-nav, kijk meestal naar de stand van de zon
Als je alleen maar omhoog kijkt komen die sterren veel eerder dan dat het donker is.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik naar de stand van de sterren, dus ik kan wat later zijn..
Daarom heb ik ook wel een rubberen hamer in mijn auto.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je alleen maar omhoog kijkt komen die sterren veel eerder dan dat het donker is.
mwa aan de hand van mn adres kunnen ze ook mn huis vinden. Echt boeie vind ik t niet. Ik heb al eerder dingen gepost waar door mn boven buuf ineens zo iets had van : Hey die foto is hier bij de flat genomen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit op 't forum wil smijten ipv in een PM? Het blijft FOK! namelijk. Verder heb ik met m'n sat-nav meer aan 'n adres..
de foto's voor vullie?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mwa aan de hand van mn adres kunnen ze ook mn huis vinden. Echt boeie vind ik t niet. Ik heb al eerder dingen gepost waar door mn boven buuf ineens zo iets had van : Hey die foto is hier bij de flat genomen.
Wat is er nou erg aan foto's over een grote brand?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Shit, ik moet er ook gewoon over ophouden als ik er niets over wil weten
daar heb ik ook geen problemen meequote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan foto's over een grote brand?![]()
Wat zeur je danquote:Op maandag 13 juli 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar heb ik ook geen problemen mee
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb dan ook een goed voorbeeld tegenwoordig
Oh God.. Die mensen bestaan echt. Zo erg om te zien altijdquote:Op maandag 13 juli 2009 10:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij gaat dus op je vrouw lijken?![]()
Over een paar jaar gaan jullie gezellig in hetzelfde unisex windjack, op dezelfde fietsen, een stukje fietsen op weg naar een wandeltocht, waar jullie op dezelfde wandelschoenen en dezelfde wandelbroek een heerlijk stukje gaan lopen
Ja man. Iedere keer als ik zulke mensen zie, zeg ik tegen mezelf:quote:Op maandag 13 juli 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh God.. Die mensen bestaan echt. Zo erg om te zien altijd
"springen we samen van de flat"quote:Op maandag 13 juli 2009 10:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja man. Iedere keer als ik zulke mensen zie, zeg ik tegen mezelf:
"Als ik ook zo word, spring ik van de flat"
Wel extra vlees voor op de barbecue.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe dat dan niet de 25eKomt niet zo hard aan vanaf de 1e
Goed ideequote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel extra vlees voor op de barbecue..
vreselijk zulke luiquote:Op maandag 13 juli 2009 10:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Over een paar jaar gaan jullie gezellig in hetzelfde unisex windjack, op dezelfde fietsen, een stukje fietsen op weg naar een wandeltocht, waar jullie op dezelfde wandelschoenen en dezelfde wandelbroek een heerlijk stukje gaan lopen
Die lui zijn echt erg ja!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd, precies die jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die lui zijn echt erg ja!
Doet me denken aan een stukje van Youp van 't Hek, 'een windjackgezin op zondagmiddag, twee nintendokinderen erbij en een labrador om de boel leuk te houden'.
GotC en ik gaan ook langzaam die kant op. We hebben al dezelfde telefoon...Zij in het roze, ik in het zwartquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Liever Malaga![]()
[..]
Klinkt als een gezellig gezinnetje![]()
Op naar de Sparta-Mét.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC en ik gaan ook langzaam die kant op. We hebben al dezelfde telefoon...Zij in het roze, ik in het zwart
Wie roept er nu al maanden dat hij met de fiets naar z'n werk zal gaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In ieder geval niet te lui om gewoon te fietsen
Moet ik er wel een beetje fiets voor hebben he....Ga niet dat hele teringeind op die dikke mountainbikebanden kilometers lange stukken rechtdoor fietsenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Wie roept er nu al maanden dat hij met de fiets naar z'n werk zal gaan?
Zegt een ambtenaarquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Wie roept er nu al maanden dat hij met de fiets naar z'n werk zal gaan?
Mooi! ik ookquote:
hehehehe Ja dat ik zo denk kan je me niet kwalijk nemen maar dat Nico nog steeds zo denkt terwijl ie inm al een tijdje een dinnetje heeft snap ik ook niet.quote:
Hey! Ik las gewoon verkeerd en ik zat mobiel dus had zo snel niet eens gezien wie het zei..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe Ja dat ik zo denk kan je me niet kwalijk nemen maar dat Nico nog steeds zo denkt terwijl ie inm al een tijdje een dinnetje heeft snap ik ook niet.
Ja ja probeer je er maar onderuit te lullenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hey! Ik las gewoon verkeerd en ik zat mobiel dus had zo snel niet eens gezien wie het zei..
Voor het zelfde geld was het vullie!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat terwijl ze d'n best lijken te doen om mensen af te schrikken..
En wat doe jij op die site?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:43 schreef Gijs_ het volgende:
http://img56.imageshack.us/img56/4954/mirrorpeter.jpg
quote:
Dat is nou precies wat ik ook zou zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Niks, ik werd slechts op het plaatje gewezen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:43 schreef Gijs_ het volgende:
http://img56.imageshack.us/img56/4954/mirrorpeter.jpg
Ja kan ik weet all1 niet wie zich daar toe geroepen voelt. Jij zou dacht ik al een darkroom bezoeken voor de bbq.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
Moet er ook nog satestokjes + saus komen ofzo
Je hebt jong en jong. Deze gast is gewoon pedoquote:Ziek in z'n hoofd? WIe wil er nou niet een jong meisje! En dat hij alles betaalt is mooi meegenomen voor d'r
wat valt daar over te vragen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja t mag wel maar hij blijft pedo.
Waarom vraag je niets over die dark room?
quote:
Je vraagt of er nog Satestokjes en saus geregeld moeten worden. Dat terwijl jij al worsten mee zou nemen dacht ik. Vandaar de darkroom voor je naar de bbq kwam.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja kan ik weet all1 niet wie zich daar toe geroepen voelt. Jij zou dacht ik al een darkroom bezoeken voor de bbq.![]()
Hoi! Speel je ook hattrick? Wat is je teamnaam, wat train je en ik welke divisie speel je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:21 schreef rompompom het volgende:
Complete sensor overload aan slechte (seks-)grappen.
Helaas een niet begrepen slechte grap.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, maar dat over die darkroom was toch gewoon zo klaar als een klontje? Was het een grap dan?
Dat leek mij ook juist daarom. Al had ik dan overgeslagen als die van de BBQ af kwamen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
maar goed.. worsten met saus moet natuurlijk niet zo'n probleem zijn na een darkroombezoekje..
gok ik ja..
Sorryquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:21 schreef rompompom het volgende:
Complete sensor overload aan slechte (seks-)grappen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi! Speel je ook hattrick? Wat is je teamnaam, wat train je en ik welke divisie speel je?
Dus worsten die niet van de BBQ afkomen sla je niet over? Laat Vullie dat maar niet horen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helaas een niet begrepen slechte grap.![]()
[..]
Dat leek mij ook juist daarom. Al had ik dan overgeslagen als die van de BBQ af kwamen.![]()
[..]
Sorry
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi! Speel je ook hattrick? Wat is je teamnaam, wat train je en ik welke divisie speel je?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus worsten die niet van de BBQ afkomen sla je niet over? Laat Vullie dat maar niet horen!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus worsten die niet van de BBQ afkomen sla je niet over? Laat Vullie dat maar niet horen!
[..]
Iig een zekerheid dat vullie dan ook langs komtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:50 schreef Flappekz het volgende:
We maken er gewoon Oktoberfest van! Bier und Wurst!
dat is ook een Duitser dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iig een zekerheid dat vullie dan ook langs komt
Sorry ik zie t niet als plagen maar gewoon een beetje dollen met m. Ik bedoel t niet slecht want zoals hij over komt op Fok! lijkt m idd een toffe gast.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:46 schreef Flappekz het volgende:
We moeten Vullie niet zo plagen. Is een toffe gozer
En ik hoop ECHT dat ie komt!
EDIT - langs komt he, bedoel ik......op de meet...
![]()
I knowquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ik zie t niet als plagen maar gewoon een beetje dollen met m. Ik bedoel t niet slecht want zoals hij over komt op Fok! lijkt m idd een toffe gast.
Hij doet toch zelf net zo hard mee? En als we daar zo zitten, dan durft waarschijnlijk niemand er iets over te zeggenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:46 schreef Flappekz het volgende:
We moeten Vullie niet zo plagen. Is een toffe gozer
En ik hoop ECHT dat ie komt!
EDIT - langs komt he, bedoel ik......op de meet...
![]()
Okquote:
Daaromquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij doet toch zelf net zo hard mee?
Ja dat denk ik ookquote:En als we daar zo zitten, dan durft waarschijnlijk niemand er iets over te zeggen
jij wel, maar jullie zijn natuurlijk al erg closequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:58 schreef Flappekz het volgende:
Neem mn post nou niet zo serieus joh
Tuurlijk durf ik er wat van te zeggen op de meet!
Zo! Je moest eens weten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij wel, maar jullie zijn natuurlijk al erg close
Geeft niets hoor, ik begrijp je volkomenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee hoor.. maar dan wordt ik jaloers!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee hoor.. maar dan wordt ik jaloers!
Als jullie je de 25e even met zn 3e willen terug trekken om een treintje te maken doe dat dan ff ergens anders oid. T is hier nogal gehorigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik begrijp je volkomen
Nou, als dat al niet eens mag, kom ik niet hoor...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Als jullie je de 25e even met zn 3e willen terug trekken om een treintje te maken doe dat dan ff ergens anders oid. T is hier nogal gehorig
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, als dat al niet eens mag, kom ik niet hoor...
Normaal gesproken zou ik nu antwoorden met: OK, is goed!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je dinnetje dan maar komt dat vermaak ik haar wel
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik nu antwoorden met: OK, is goed!
Maar aangezien de kans best aanwezig is dat ze dit nog leest....
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik nu antwoorden met: OK, is goed!
Maar aangezien de kans best aanwezig is dat ze dit nog leest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |