Zegt een ambtenaarquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Wie roept er nu al maanden dat hij met de fiets naar z'n werk zal gaan?
Mooi! ik ookquote:
hehehehe Ja dat ik zo denk kan je me niet kwalijk nemen maar dat Nico nog steeds zo denkt terwijl ie inm al een tijdje een dinnetje heeft snap ik ook niet.quote:
Hey! Ik las gewoon verkeerd en ik zat mobiel dus had zo snel niet eens gezien wie het zei..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe Ja dat ik zo denk kan je me niet kwalijk nemen maar dat Nico nog steeds zo denkt terwijl ie inm al een tijdje een dinnetje heeft snap ik ook niet.
Ja ja probeer je er maar onderuit te lullenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hey! Ik las gewoon verkeerd en ik zat mobiel dus had zo snel niet eens gezien wie het zei..
Voor het zelfde geld was het vullie!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat terwijl ze d'n best lijken te doen om mensen af te schrikken..
En wat doe jij op die site?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:43 schreef Gijs_ het volgende:
http://img56.imageshack.us/img56/4954/mirrorpeter.jpg
quote:
Dat is nou precies wat ik ook zou zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Niks, ik werd slechts op het plaatje gewezen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:43 schreef Gijs_ het volgende:
http://img56.imageshack.us/img56/4954/mirrorpeter.jpg
Ja kan ik weet all1 niet wie zich daar toe geroepen voelt. Jij zou dacht ik al een darkroom bezoeken voor de bbq.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
Moet er ook nog satestokjes + saus komen ofzo
Je hebt jong en jong. Deze gast is gewoon pedoquote:Ziek in z'n hoofd? WIe wil er nou niet een jong meisje! En dat hij alles betaalt is mooi meegenomen voor d'r
wat valt daar over te vragen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja t mag wel maar hij blijft pedo.
Waarom vraag je niets over die dark room?
quote:
Je vraagt of er nog Satestokjes en saus geregeld moeten worden. Dat terwijl jij al worsten mee zou nemen dacht ik. Vandaar de darkroom voor je naar de bbq kwam.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja kan ik weet all1 niet wie zich daar toe geroepen voelt. Jij zou dacht ik al een darkroom bezoeken voor de bbq.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |