Degenen die je opnoemt, zijn hele jonge mensen. En Prince, tja, in de 80er jaren was hij ook nog jong.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Christina Aguilera, Tina Turner, Justin Timberlake en idd Prince wisten dit goed te combineren en of je daar nou fan of geen fan van bent, het is wel zo.
Ik vind als je een zanger bent, moet je gewoon live zingenEn ik weet wel dat MJ naast een zanger ook een danser is, maar en die rustige nummers dan? Zoals man in the mirror? Die heeft hij ook vaak geplaybackt. Ook vroegah
MJ ookquote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Degenen die je opnoemt, zijn hele jonge mensen. En Prince, tja, in de 80er jaren was hij ook nog jong.
kan me herinneren dat er toen ook geklaagd werd dat er playback was, toen trad ie toch ook op in NL.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
De Bad Tour, tien jaar eerder dan dit. Helemaal live, en hij was daar 30.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:54 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind als een artiest het vocaal niet meer redt moet ie geen liveshows meer doen. Zeker iemand als MJ die bekend stond om zijn goeie stem. Zo zet je jezelf alleen maar voor schut. Vind deze show dan ook maar matig.
Ik ben toch wel aardig fan van Christina, en ze danst ook wel bij optredens, maar echt niet vaak/veel in zo'n tempo i.c.m. zingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Christina Aguilera, Tina Turner, Justin Timberlake en idd Prince wisten dit goed te combineren en of je daar nou fan of geen fan van bent, het is wel zo.
Ik vind als je een zanger bent, moet je gewoon live zingenEn ik weet wel dat MJ naast een zanger ook een danser is, maar en die rustige nummers dan? Zoals man in the mirror? Die heeft hij ook vaak geplaybackt. Ook vroegah
Dat zal Mvr turner als een compliment zienquote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Degenen die je opnoemt, zijn hele jonge mensen. En Prince, tja, in de 80er jaren was hij ook nog jong.
Prince was tijdens die O2-shows in Londen 49 jaar en danced the night away op zijn hoge hakken en zong alles live.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat hij hier bijna 40 is he:)
Je hoeft mensen geen zeikerd te noemen als ze een andere mening hebben dan jij.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Ga jij maar eens dansen en rennen en zingen tegelijk.
Dat lukt geen mens achterelkaar.
Ik vind je beetje een zeikerd.
Maar goed concert begint weer
Nee zoals gezegd, was hij hier bijna 40. Een stuk ouder dan de mensen die je opnoemt, dus.quote:
Tina Turner jong?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Bijv. een Dirrty welquote:Op zondag 12 juli 2009 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben toch wel aardig fan van Christina, en ze danst ook wel bij optredens, maar echt niet vaak/veel in zo'n tempo i.c.m. zingen.
So truequote:Op zondag 12 juli 2009 23:01 schreef plukeenroos het volgende:
[..]
Dat zal Mvr turner als een compliment zien
Ik heb het OOK over de optredens van nog langer geleden. Toen heeft hij ook geplaybackt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee zoals gezegd, was hij hier bijna 40. Een stuk ouder dan de mensen die je opnoemt, dus.
Ik doe meequote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Nou,ik ga weer eff dansen voor de tvBillie Jean
![]()
Voor mij stelt ie helemaal niet teleurquote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tina Turner jong?Freddy Mercury zong geweldig live en gaf zich helemaal. Elton John ook. Die moest aan de beademing tussendoor. Prince zong vorig jaar ook in O2.
Je kunt toch wel eens gewoon toegeven dat MJ live wat teleurstelt?
Jij ziet en hoort echt niet dat ie playbackt, Billie Jean is niet eens lypsyncquote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Voor mij stelt ie helemaal niet teleur.
Dat is omdat ie 90 procent van het concert playbackt. Dat is de lopende discussie hier.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Er is iets raars aan de hand met dat concert (heb jullie andere posts niet gelezen, mss is het al gezegd) maar het lijkt wel of ze soms een band instarten
Moet je niet wat over zijn manier van dansen zeggen, Stefan?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
De liveband heeft nu de playbackband overgenomen
Laat hem toch. Gewoon niet op reagerenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Moet je niet wat over zijn manier van dansen zeggen, Stefan?Tis zo overduidelijk dat je hier komt om te stoken.
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Moet je niet wat over zijn manier van dansen zeggen, Stefan?Tis zo overduidelijk dat je hier komt om te stoken.
Voor jou dan. Voor mij nietquote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Krijgen we dat weerWaarom kun jij niet gewoon toegeven dat MJ hier bijna alles playbackt? Kom op, live zingen door een Weerwolf masker? Wie hou jij nu voor de gek?
Jij kunt t gewoon niet hebben dat er hier voorbeelden worden genoemd van artiesten die wel alles live zingen. Ondanks de show en het dansen is dit gewoon teleurstellend.
Stefan je hebt een punt, maar je moet toegeven dat je tijdens het herdenkingsconcert wel enorm getrolled hebt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Krijgen we dat weerWaarom kun jij niet gewoon toegeven dat MJ hier bijna alles playbackt? Kom op, live zingen door een Weerwolf masker? Wie hou jij nu voor de gek?
Jij kunt t gewoon niet hebben dat er hier voorbeelden worden genoemd van artiesten die wel alles live zingen. Ondanks de show en het dansen is dit gewoon teleurstellend.
Ja wat erg, ik kan er niet meer naar kijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
De liveband heeft nu de playbackband overgenomen
je meen het?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:19 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dit toch wel erg veel lijken op het concert dat van de week werd uitgezonden op tv.
Ja, dit is toch van een paar jaar later?quote:
Die is WAANZINNIG!!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ben al weken MJnummers aan het luisteren en ben ze nog niet zat.
Voor de liefhebbers een leuke MJmix:
Heb hem al op mijn MP3 staan![]()
ja alleen dat was mijns inziens veel vetter. Ik kan wel begrijpen dat hij dit niet op dvd heeft uitgebracht...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:19 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dit toch wel erg veel lijken op het concert dat van de week werd uitgezonden op tv.
nah, de nummers en het dansje blijven natuurlijk hetzelfde, was bij Prince ook altijd zoquote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, dit is toch van een paar jaar later?
Dan mag je wel iets nieuws in elkaar draaien, vind ik.
huh?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Eindelijk weer bewogen na teveel puteren
Om eerlijk te zijn heb ik het vermoeden dat er hier in de post-production erg veel aan het geluid (en dus de performance van MJ) is gesleuteld. Vermoed dat hij wel live zong maar 'men' het niet goed genoeg vond voor de concertregistratie of zo.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heeee Shitney. Ben je ook aan het kijken?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Shitney het volgende:
Zo, heb een heleboel topics gemist. Waar hebben we het over? Geen zin om alles terug te gaan lezen.
Echt, zo fucking triest. Laat die koters toch met rust manquote:Op zondag 12 juli 2009 21:31 schreef Felixa het volgende:
Nou, die kids wordt voorlopig ook geen rust gegund.![]()
[..]
En dan staan er twee wazige pics bij:
http://x17online.com/cele(...)e_patio-07122009.php
1997quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Je hoort zelfs het publiek niet meer als ie zingtJammer.
Maar dit is van '89 of zo??
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ben al weken MJnummers aan het luisteren en ben ze nog niet zat.
Voor de liefhebbers een leuke MJmix:
Heb hem al op mijn MP3 staan![]()
Nee, zet nu net de tv aan omdat ik las dat jullie het erover hadden.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heeee Shitney. Ben je ook aan het kijken?
eerst niet zonet wel even. Tijdens dangerous tour wel, ze kan tekeer gaan op dat ding hoor!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Speelt dat vrouwtje echt gitaar?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, zet nu net de tv aan omdat ik las dat jullie het erover hadden.
Ik ben gewoon gisteren stiekem weggeglipt van een bruiloftsfeest omdat ik in de kroeg aan de overkant MJ nummers hoorde. Om daar vervolgens in mijn aangeschoten toestand allerlei nieuwe MJ-vrienden voor het leven te maken. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje van mijn aanbiddelijke geliefde, waar ik toch uithing? Toen smste ik terug "mj is king of all time. Hou van hem." (Ik snapte het allemaal niet meer zo goed). Nou ja, lang verhaal kort: ik stond nogal voor schut, ben vandaag de hele dag getreiterd.
[..]
Ik ben gewoon gisteren stiekem weggeglipt van een bruiloftsfeest omdat ik in de kroeg aan de overkant MJ nummers hoorde. Om daar vervolgens in mijn aangeschoten toestand allerlei nieuwe MJ-vrienden voor het leven te maken. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje van mijn aanbiddelijke geliefde, waar ik toch uithing? Toen smste ik terug "mj is king of all time. Hou van hem." (Ik snapte het allemaal niet meer zo goed). Nou ja, lang verhaal kort: ik stond nogal voor schut, ben vandaag de hele dag getreiterd.
So truequote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Zelf zoon wordt enthousiast,nu patat in de ovenAch tis vakantie
![]()
Omgquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef DrDentz het volgende:
De uitvoering van Dangerous is ook zo geweldig.
wahaha, geweldigquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja hoor, tijdens de Bad tour zong ie prima.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Show is goed, zn stem niet, I want you back is live en klinkt slecht.
Heeft MJ ook echt goed live gezongen eigenlijk?
Dit speelt ze ook niet, dit is Slash.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
eerst niet zonet wel even. Tijdens dangerous tour wel, ze kan tekeer gaan op dat ding hoor!
Nee, dit is Münchenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Shitney het volgende:
Ik vond zelf dit concert het minste van alle concerten waar ik naartoe ben geweest, dit is toch die in de Arena geweest hier in NL? Toen kwam ik wel redelijk teleurgesteld naar buiten kan ik me nog herinneren. Ook omdat de Arena gewoon niet echt een lekker stadion was toen voor een concert, volgens mij was MJ de eerste die ooit een concert daar deed toch?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Shitney het volgende:
Ik vond zelf dit concert het minste van alle concerten waar ik naartoe ben geweest, dit is toch die in de Arena geweest hier in NL? Toen kwam ik wel redelijk teleurgesteld naar buiten kan ik me nog herinneren. Ook omdat de Arena gewoon niet echt een lekker stadion was toen voor een concert, volgens mij was MJ de eerste die ooit een concert daar deed toch?
Ja, dat weet ik, dat is die waar hij toch een bug van het podium red? Dat concert heb ik op DVD. Maar ik bedoelde of dat ook de tour was waarbij hij in NL in de Arena had gestaan, ik weet niet meer of dat nou Dangerous of History was. Volgens mij History. Maar ik weet nog wel dat ik het concert in de Arena het minste concert van hem vond waar ik ooit heen ben geweest. De Kuip met Kris Kros in het voorprogramma was wel leuk, maar ik weet niet meer wat wat is.quote:
oeeh chris judd, zou kunnen.. Hij kwam me iig bekend voor, wie googled het? Ik zit hier a relaxed op mn mobiel...quote:
O ja, Chris Judd, was die naam ff kwijt.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:06 schreef alors het volgende:
[..]
oeeh chris judd, zou kunnen.. Hij kwam me iig bekend voor, wie googled het? Ik zit hier a relaxed op mn mobiel...
quote:Before Cris Judd was married to Jennifer Lopez, he was a backup dancer for Michael Jackson. He danced with Michael on tour for two years, and he calls them the best years of his life.
Als echte fan wil je gewoon een goed concert, als je videoclips wil zien zet je MTV wel aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Als echte fan zou je hem juist als messias moeten zien.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |