quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ben al weken MJnummers aan het luisteren en ben ze nog niet zat.
Voor de liefhebbers een leuke MJmix:
Heb hem al op mijn MP3 staan![]()
Nee, zet nu net de tv aan omdat ik las dat jullie het erover hadden.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heeee Shitney. Ben je ook aan het kijken?
eerst niet zonet wel even. Tijdens dangerous tour wel, ze kan tekeer gaan op dat ding hoor!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Speelt dat vrouwtje echt gitaar?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, zet nu net de tv aan omdat ik las dat jullie het erover hadden.
Ik ben gewoon gisteren stiekem weggeglipt van een bruiloftsfeest omdat ik in de kroeg aan de overkant MJ nummers hoorde. Om daar vervolgens in mijn aangeschoten toestand allerlei nieuwe MJ-vrienden voor het leven te maken. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje van mijn aanbiddelijke geliefde, waar ik toch uithing? Toen smste ik terug "mj is king of all time. Hou van hem." (Ik snapte het allemaal niet meer zo goed). Nou ja, lang verhaal kort: ik stond nogal voor schut, ben vandaag de hele dag getreiterd.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gisteren stiekem weggeglipt van een bruiloftsfeest omdat ik in de kroeg aan de overkant MJ nummers hoorde. Om daar vervolgens in mijn aangeschoten toestand allerlei nieuwe MJ-vrienden voor het leven te maken. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje van mijn aanbiddelijke geliefde, waar ik toch uithing? Toen smste ik terug "mj is king of all time. Hou van hem." (Ik snapte het allemaal niet meer zo goed). Nou ja, lang verhaal kort: ik stond nogal voor schut, ben vandaag de hele dag getreiterd.
So truequote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Zelf zoon wordt enthousiast,nu patat in de ovenAch tis vakantie
![]()
Omgquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef DrDentz het volgende:
De uitvoering van Dangerous is ook zo geweldig.
wahaha, geweldigquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja hoor, tijdens de Bad tour zong ie prima.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Show is goed, zn stem niet, I want you back is live en klinkt slecht.
Heeft MJ ook echt goed live gezongen eigenlijk?
Dit speelt ze ook niet, dit is Slash.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
eerst niet zonet wel even. Tijdens dangerous tour wel, ze kan tekeer gaan op dat ding hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |