Moet je niet wat over zijn manier van dansen zeggen, Stefan?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
De liveband heeft nu de playbackband overgenomen
 Tis zo overduidelijk dat je hier komt om te stoken.
  Tis zo overduidelijk dat je hier komt om te stoken.

Laat hem toch. Gewoon niet op reagerenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Moet je niet wat over zijn manier van dansen zeggen, Stefan?Tis zo overduidelijk dat je hier komt om te stoken.

Krijgen we dat weerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Moet je niet wat over zijn manier van dansen zeggen, Stefan?Tis zo overduidelijk dat je hier komt om te stoken.
 Waarom kun jij niet gewoon toegeven dat MJ hier bijna alles playbackt? Kom op, live zingen door een Weerwolf masker? Wie hou jij nu voor de gek?
 Waarom kun jij niet gewoon toegeven dat MJ hier bijna alles playbackt? Kom op, live zingen door een Weerwolf masker? Wie hou jij nu voor de gek? 

Voor jou dan. Voor mij nietquote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Krijgen we dat weerWaarom kun jij niet gewoon toegeven dat MJ hier bijna alles playbackt? Kom op, live zingen door een Weerwolf masker? Wie hou jij nu voor de gek?
Jij kunt t gewoon niet hebben dat er hier voorbeelden worden genoemd van artiesten die wel alles live zingen. Ondanks de show en het dansen is dit gewoon teleurstellend.

Stefan je hebt een punt, maar je moet toegeven dat je tijdens het herdenkingsconcert wel enorm getrolled hebt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Krijgen we dat weerWaarom kun jij niet gewoon toegeven dat MJ hier bijna alles playbackt? Kom op, live zingen door een Weerwolf masker? Wie hou jij nu voor de gek?
Jij kunt t gewoon niet hebben dat er hier voorbeelden worden genoemd van artiesten die wel alles live zingen. Ondanks de show en het dansen is dit gewoon teleurstellend.

Ja wat erg, ik kan er niet meer naar kijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
De liveband heeft nu de playbackband overgenomen
 Uitgezet
 Uitgezet 

je meen het?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:19 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dit toch wel erg veel lijken op het concert dat van de week werd uitgezonden op tv.

Ja, dit is toch van een paar jaar later?quote:

Die is WAANZINNIG!!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ben al weken MJnummers aan het luisteren en ben ze nog niet zat.
Voor de liefhebbers een leuke MJmix:
Heb hem al op mijn MP3 staan

ja alleen dat was mijns inziens veel vetter. Ik kan wel begrijpen dat hij dit niet op dvd heeft uitgebracht...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:19 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dit toch wel erg veel lijken op het concert dat van de week werd uitgezonden op tv.

Jeetje,heb hem de laatste jaren niet zo gevolgd maar memories komen boven
 Jeetje,heb hem de laatste jaren niet zo gevolgd maar memories komen boven  

nah, de nummers en het dansje blijven natuurlijk hetzelfde, was bij Prince ook altijd zoquote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, dit is toch van een paar jaar later?
Dan mag je wel iets nieuws in elkaar draaien, vind ik.

huh?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Eindelijk weer bewogen na teveel puteren

Om eerlijk te zijn heb ik het vermoeden dat er hier in de post-production erg veel aan het geluid (en dus de performance van MJ) is gesleuteld. Vermoed dat hij wel live zong maar 'men' het niet goed genoeg vond voor de concertregistratie of zo.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]

Heeee Shitney. Ben je ook aan het kijken?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Shitney het volgende:
Zo, heb een heleboel topics gemist. Waar hebben we het over? Geen zin om alles terug te gaan lezen.

Echt, zo fucking triest. Laat die koters toch met rust manquote:Op zondag 12 juli 2009 21:31 schreef Felixa het volgende:
Nou, die kids wordt voorlopig ook geen rust gegund.
[..]
En dan staan er twee wazige pics bij:
http://x17online.com/cele(...)e_patio-07122009.php

1997quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Je hoort zelfs het publiek niet meer als ie zingtJammer.
Maar dit is van '89 of zo??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |