Nee, dit is Münchenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Shitney het volgende:
Ik vond zelf dit concert het minste van alle concerten waar ik naartoe ben geweest, dit is toch die in de Arena geweest hier in NL? Toen kwam ik wel redelijk teleurgesteld naar buiten kan ik me nog herinneren. Ook omdat de Arena gewoon niet echt een lekker stadion was toen voor een concert, volgens mij was MJ de eerste die ooit een concert daar deed toch?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Shitney het volgende:
Ik vond zelf dit concert het minste van alle concerten waar ik naartoe ben geweest, dit is toch die in de Arena geweest hier in NL? Toen kwam ik wel redelijk teleurgesteld naar buiten kan ik me nog herinneren. Ook omdat de Arena gewoon niet echt een lekker stadion was toen voor een concert, volgens mij was MJ de eerste die ooit een concert daar deed toch?
Ja, dat weet ik, dat is die waar hij toch een bug van het podium red? Dat concert heb ik op DVD. Maar ik bedoelde of dat ook de tour was waarbij hij in NL in de Arena had gestaan, ik weet niet meer of dat nou Dangerous of History was. Volgens mij History. Maar ik weet nog wel dat ik het concert in de Arena het minste concert van hem vond waar ik ooit heen ben geweest. De Kuip met Kris Kros in het voorprogramma was wel leuk, maar ik weet niet meer wat wat is.quote:
oeeh chris judd, zou kunnen.. Hij kwam me iig bekend voor, wie googled het? Ik zit hier a relaxed op mn mobiel...quote:
O ja, Chris Judd, was die naam ff kwijt.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:06 schreef alors het volgende:
[..]
oeeh chris judd, zou kunnen.. Hij kwam me iig bekend voor, wie googled het? Ik zit hier a relaxed op mn mobiel...
quote:Before Cris Judd was married to Jennifer Lopez, he was a backup dancer for Michael Jackson. He danced with Michael on tour for two years, and he calls them the best years of his life.
Als echte fan wil je gewoon een goed concert, als je videoclips wil zien zet je MTV wel aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Als echte fan zou je hem juist als messias moeten zien.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, zet nu net de tv aan omdat ik las dat jullie het erover hadden.
Ik ben gewoon gisteren stiekem weggeglipt van een bruiloftsfeest omdat ik in de kroeg aan de overkant MJ nummers hoorde. Om daar vervolgens in mijn aangeschoten toestand allerlei nieuwe MJ-vrienden voor het leven te maken. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje van mijn aanbiddelijke geliefde, waar ik toch uithing? Toen smste ik terug "mj is king of all time. Hou van hem." (Ik snapte het allemaal niet meer zo goed). Nou ja, lang verhaal kort: ik stond nogal voor schut, ben vandaag de hele dag getreiterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |