Ebil = Evil, soort van een ooit ontsprongen verkeerde spelling die hetzelfde betekent maar met een komische twist van de gene die het zegd.quote:
Huh what O.oquote:Op zondag 12 juli 2009 14:59 schreef Mailb0mber32 het volgende:
plankton uit spongebob the movie
happy tree friends
dr. dovenschmirz uit phineas en ferb op jetix
Pennywisequote:Op zondag 12 juli 2009 15:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
De clown uit It!
Hoezo niet eigenlijk?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:04 schreef BasOne het volgende:
We zitten nu aan 7 mensen
The green gobbler kan ik helaas niet goed rekenen
Omdat het The Green Goblin is?quote:
I am mojo jojoquote:Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef OneOfTheseDays het volgende:
Mojo jojo
Goldmember is een homosexuele Nederlanderquote:Op zondag 12 juli 2009 15:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Goldmember?
Dang Ofy, met die snelheid maak je geen vrouw blijquote:Op zondag 12 juli 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Verne Troyer?
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:27 schreef BasOne het volgende:
Punten #1656
1 BasOne
1 Lubje25
1 Bas One
1 Ofyles2
You're the man.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:47 schreef Mailb0mber32 het volgende:
ik heb de stand net bijgewerkt tot het eind van 1655!
*pakt dekentje en zet een kopje kamillethee*quote:Op zondag 12 juli 2009 15:30 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
You're the man.Sorry ik was het vanochtend vergeten om nog de punten bij te werken van het vorige topic.Was zo beroerd dat ik meteen mijn bed indook.
Ohhquote:Op zondag 12 juli 2009 15:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
*pakt dekentje en zet een kopje kamillethee*
Jeetje Bas nu al dronken?...ik ben jaloers.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik ben zat, als je gebukt staat zie ik geen verschil
Nog steedsquote:Op zondag 12 juli 2009 15:40 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Jeetje Bas nu al dronken?...ik ben jaloers.![]()
Reken ik goedquote:Op zondag 12 juli 2009 15:44 schreef starla het volgende:
teerling is geworpen
ik kwam ik zag ik overwon
zij die gaan sterven groeten u
romeinen gaat naar u woning
hetgeen bewezen moest worden
Droog gekopieerd van een site maar inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef starla het volgende:
het is ook alea iacta est toch?
Vriendjespolitiek.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Reken ik goed
Maar alleen omdat jij het ben
Ga naar bed ziekelingquote:
Is dit de vraag?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ging het gisteren met UnderTheWingsOfLove en mr_anonimous over vriendjespolitiek?
Ik zoek nog even een andere reden.
Starla had het gewoon goed maar ik moet ff flirtenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ging het gisteren met UnderTheWingsOfLove en mr_anonimous over vriendjespolitiek?
Ik zoek nog even een andere reden.
Haha nee. Starla komt met een vraag.quote:
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 15:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
nepotisme.
hehehehequote:Op zondag 12 juli 2009 15:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Haha nee. Starla komt met een vraag.
Bas, ik geloof echt niet dat je 34 bent.
Punten #1656quote:Op zondag 12 juli 2009 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Karembeu?
Hoe hoequote:Op zondag 12 juli 2009 16:01 schreef Tanjaa het volgende:
Joehoe
Hoiiquote:Op zondag 12 juli 2009 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[BasOne modus]
Hey Tanjaa, lekker ding.. fijn dat je er weer bent!
[/BasOne modus]
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[BasOne modus]
Hey Tanjaa, lekker ding.. fijn dat je er weer bent!
[/BasOne modus]
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:09 schreef BasOne het volgende:
Dangnabbit
Tanjaa is wel een lekker ding, ik heb de foto's![]()
ooooeeewwiee,
Zeer warm. Als er binnen 5 minuten geen beter antwoord komt (dat zou nog wel kunnen), dan krijg je hier een punt voor.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:09 schreef starla het volgende:
Zuid Amerikaanse muzikanten? Misschien dezelfde?
27 boah is dat oud hahaha.Je gaat al richting de dertig.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bas, ik ben trouwens 27. Geloof je dat wel?
Dan weet je het nuquote:
Dat is het idd.. Zolang jullie me maar niet minder serieus gaan nemen.. Dat zou ik best @#! vinden ^^quote:
Heh ik snap je niet ouwe.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, als ze zo ver is, kan ze zich melden bij Terpentin voor wat serieus onderricht.
Wacht maar tot opa tong verschijnt.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:24 schreef BasOne het volgende:
Gloof dak de oudste ben op het moment
(maar gelukkig niet de wijste)
nog 1!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:27 schreef Terpentin07 het volgende:
John Belushi
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 16:30 schreef Tanjaa het volgende:
Adams?
quote:
ja, geef maar eens antwoordquote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef Mailb0mber32 het volgende:
is dit een vraag????
Neenee, iets over abbey roadquote:
De laatste drie geloof ik niet.Dat doet toch je moeder!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:40 schreef BasOne het volgende:
oh noes Starla weer...
Gaat even koffie zetten, naar de wc, slapie doen, de ramen zemen, stofzuigen, de was doen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Hij is wel 34 hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 16:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De laatste drie geloof ik niet.Dat doet toch je moeder!
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:42 schreef starla het volgende:Rustig, rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*houd een wild om zich heenslaande Starla in en houdgreep*Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Da's waarquote:Op zondag 12 juli 2009 16:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De laatste drie geloof ik niet.Dat doet toch je moeder!
Je had het een keer verteld.Maar het was een grapje hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
Da's waar
Ik ook wel hoor, als moeders me niet voor is
(dat ik weer bij mijn ouders woon is een lang verhaal)
Geeeeeeeeeeeen ideequote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je had het een keer verteld.Maar het was een grapje hoor.
Oh dat wist ik weer niet.Maar je woonde toch ook in UK?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Voor diegene die een wenkbrouw ophalen
int kort, samengewoond, huis uitgeschopt, terug bij ouders
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef De_Hertog het volgende:
De gulden snede
Yup, Engelse vriendin, in Southamptonquote:Op zondag 12 juli 2009 16:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik weer niet.Maar je woonde toch ook in UK?
Heb jij in engeland gewoont ?quote:
Het ging na 2 en een half jaar mis toen ze opeens begon te zeiken dat ik een baan moest vinden in de UK, en toen waren de rijen voor het arbeids buro al 300 meter + om 7 uur in de ochtend........quote:
Yupquote:
Raaaaaaa..raaaaaa..?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef BasOne het volgende:
Het ging na 2 en een half jaar mis toen ze opeens begon te zeiken dat ik een baan moest vinden in de UK,
Waaquote:Op zondag 12 juli 2009 16:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Yup
Niet echt lang 4 maanden, met een hoop 2 wekentrips
Yupquote:
Man wees toch blij.Ik hoef geen kind.Ze zijn duur stinken en maken een hoop lawaai.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:56 schreef BasOne het volgende:
Ik mis d'r eigenlijk best wel :\
Mja, laatste van wat ik van haar heb gehoord is dat ze een kind heeft van d;r nieuwe vriend.... en maar zeiken dat ik een condoom om moest doen -_-
Khad het toch noet slecht voor mekaar, zij 21 ik 31
Omdat je zonder inkomen niet voor een kind kunt zorgen?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:56 schreef BasOne het volgende:
en maar zeiken dat ik een condoom om moest doen -_-
Tom Bomadillquote:Op zondag 12 juli 2009 16:57 schreef De_Hertog het volgende:is een personage in de fictieve wereld Midden-aarde van de Britse schrijver J.R.R. Tolkien. Hij is een mysterieuze figuur, die zo oud is als de wereld, heer is over alles in zijn gebied, maar teruggetrokken leeft met zijn vrouw. Hij zingt veel en spreekt ook vaak in versvorm. Hij speelt slechts een kleine rol in het verhaal, maar achter zijn merkwaardig voorkomen blijkt grote kennis en inzicht schuil te gaan. Zo kan hij de Ringdrager zien terwijl deze zich onzichtbaar heeft gemaakt en kan hij zelf de Ene Ring omdoen zonder dat dit enige invloed op hem heeft.
Wie?
Ik had, en heb inkomen, ze wou alleen niet, en nu het ze en kind... sheesh.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:57 schreef starla het volgende:
[..]
Omdat je zonder inkomen niet voor een kind kunt zorgen?
BasOne +1quote:
ach ja, van de ene man wil je wel kinderen, van de andere nietquote:Op zondag 12 juli 2009 16:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik had, en heb inkomen, ze wou alleen niet, en nu het ze en kind... sheesh.
eerst trouwen dan kinderen zei ze
Goeie tekst.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef starla het volgende:
[..]
ach ja, van de ene man wil je wel kinderen, van de andere niet
That hurtsquote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef starla het volgende:
[..]
ach ja, van de ene man wil je wel kinderen, van de andere niet
Basquote:Op zondag 12 juli 2009 17:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie stelt een nieuwe vraag?
geef maar gewoon aan starla.. Ik had hem niet compleet ^^quote:Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef BasOne het volgende:
ARGH dubieus
Zowel Starla en Tanja hebben het goed, tanjaa eerst, maar Starla completer...........
Zucht, dan maar zo
Starla +1
Tanjaa +1
Te laat, ik heb beslist, en ik zag dat het goed wasquote:Op zondag 12 juli 2009 17:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
geef maar gewoon aan starla.. Ik had hem niet compleet ^^
jah maar wie steldstelt de vraag dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Te laat, ik heb beslist, en ik zag dat het goed was
Je leraar Nederlands ?quote:
nou ik had zo bedacht dat als jij en Starla nou in bikini in een badje kropen met chokolade en om die plaats gingen worstelenquote:
Nou.. Heel leuk hoor..quote:
Er is een paar keer discussie geweest over twee punten geven voor één vraag en iedere keer vond men dat je dat niet moet doen. Dus je zult toch moeten kiezen ben ik bang.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Te laat, ik heb beslist, en ik zag dat het goed was
Foei tongquote:Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou.. Heel leuk hoor..
Toevallig ben ik echt niet goed in spellinghoef je er niet in te wrijven..
Dan gaat dat de hele tijd door, steeds 2 vragen ..quote:
Neuh, dat steld was wel heel erg domquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Foei tong
*knuffelt tanjaa*
Stel maar een vraag hoor
Inderdaad, maar het heeft ook 5 topics geduurd voordat een valspeler, die het toegeeft, zijn strafpunten heeft gekregen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er is een paar keer discussie geweest over twee punten geven voor één vraag en iedere keer vond men dat je dat niet moet doen. Dus je zult toch moeten kiezen ben ik bang.
quote:
Tot mensen echt tien punten voor een antwoord gaan geven omdat het middernacht is of zo iets. Bovendien staat wel in de OP continu 'de vraagsteller kent het punt toe' en niet 'de puntenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Er staat niets in de regels dat ik geen dubbele eerste plaats mag toekennen, of zelfs 10 punten voor een antwoord mag geven, en verzin er maar op los.
Dan kun je net zo goed de hele puntentelling afschaffen, maakt het openen van nieuwe topics ook een stuk makkelijkerquote:Het is en blijft tijdverdrijf, voor de lol, wie het te serieus neemt... moet een leven zoeken
Lang leve de anarchie.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het heeft ook 5 topics geduurd voordat een valspeler, die het toegeeft, zijn strafpunten heeft gekregen.
En er zijn vragen, misschien wel 1000 die nog steeds open staan.
Wat niet geliefd is verschild nogal met wat je mag en kan.
Er staat niets in de regels dat ik geen dubbele eerste plaats mag toekennen, of zelfs 10 punten voor een antwoord mag geven, en verzin er maar op los.
Het is en blijft tijdverdrijf, voor de lol, wie het te serieus neemt... moet een leven zoeken
+ 1quote:
Tochquote:
Yeah babyquote:
Toch niet echt eerlijk naar die andere spelers toe hoor..quote:
Het spel is inmiddels alweer verder... Game onquote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch niet echt eerlijk naar die andere spelers toe hoor..
En hou zit het dan met een dubbel punten topic?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tot mensen echt tien punten voor een antwoord gaan geven omdat het middernacht is of zo iets. Bovendien staat wel in de OP continu 'de vraagsteller kent het punt toe' en niet 'de punten
[..]
Idd, als je regels hebt moet je consequent zijn, iets wat niet echt gebeurt.,quote:Dan kun je net zo goed de hele puntentelling afschaffen, maakt het openen van nieuwe topics ook een stuk makkelijkerVind ik op zich ook prima hoor, maar als je dan met zulke strakke regels spreekt moet je dat ook consequent doen lijkt me.
Dat staat er gewoon wel bij, laatste regel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
En hou zit het dan met een dubbel punten topic?
Prima, maar dan moet je gewoon voorstellen om die puntentelling achterwege te laten en niet in je eentje dingen gaan toepassen die andere eerder wel netjes hadden nagevraagd in dat topic. Bovendien heb ik het idee dat hier redelijk consequent met de regels omgegaan wordt hoor..quote:Idd, als je regels hebt moet je consequent zijn, iets wat niet echt gebeurt.,
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat staat er gewoon wel bij, laatste regel.
[..]
Prima, maar dan moet je gewoon voorstellen om die puntentelling achterwege te laten en niet in je eentje dingen gaan toepassen die andere eerder wel netjes hadden nagevraagd in dat topic. Bovendien heb ik het idee dat hier redelijk consequent met de regels omgegaan wordt hoor..
Nein Liebchenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef Tanjaa het volgende:
Ayreon?
Nou De_Hertog wel en ik vind het ook niks.Anders wil ik ook nog wat punten met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.
Basta, we zijn verder nu, niemand heeft er een probleem mee.
We gaan verder.
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.
Ik wel. En een aantal mensen die nu niet online zijn vast ook.quote:Basta, we zijn verder nu, niemand heeft er een probleem mee.
Okee, maar wat wil je dan? Dat ik mn punt afsta aan starla? het maakt mij niet uit...quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..
[..]
Ik wel. En een aantal mensen die nu niet online zijn vast ook.
De personen die het betreft, te wetende, mijzelf, tanjaa en Starla, hebben er geen probleem mee dat ik een dubbel punt heb uitgedeeld.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..
[..]
Hij doelt op Maizena.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft niks met zeiken te maken.AKQ is ook zo groot geworden omdat je de regels naleeft.Als iedereen maar iets doet dan wordt het rommelig en niet meer leuk denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Hij doelt op Maizena.
Verder moet je niet zo zeiken
Ik weet het ik weet het, en het 10 punten uitdelen was een overdreven voorbeeldquote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
We kunnen ook zeggen dat dit een uitzondering was.
Bas, de reeks kan alleen overeind blijven als mensen zich aan de regels houden. Ja, je bent een koning en ja, je bent God, maar door zoals jij zegt eventueel '10 punten uit te delen als jij daar zin in hebt' doe je niemand een plezier.
Dat lijkt me nogal logischquote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
De personen die het betreft, te wetende, mijzelf, tanjaa en Starla, hebben er geen probleem mee dat ik een dubbel punt heb uitgedeeld.
Terpentin07 ook, hierboven. En ik zei 'ik denk' omdat een aantal van die spelers toen meededen aan de discussie hierover in het discussietopic, die vinden het vast niet leuk dat jij nu in je eentje besluit dat alsnog te doen. Maar inderdaad, dat denk ik, ik weet het niet zeker.quote:Het spel loopt verder, er zijn verder geen problemen, andere spelers die online zijn hebben ook geen klachten.
Alleen jij...
En je kan niet spreken voor mensen die niet online zijn.
Nu nog een stukje zingenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Boudewijn de Groot
Als BasOne niet wil kiezen doe dat maar ja. En wat Terpentin07 zei.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef Tanjaa het volgende:
Blablabla, eeuwige discussie.
Jullie vergeten een belangrijke (persoonlijke) regel:
Het is wel maar een spel!
Als het echt zo erg is lever ik mijn punt in.
Kan me geen fuck schelen wat 'men' denkt, het word nergens verboden, niemand heeft er verder problemen mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal logischAls ik jou voor de volgende vraag tien punten geef heb jij daar vast geen problemen mee, en ik ook niet. De andere spelers echter misschien wel.
[..]
Terpentin07 ook, hierboven. En ik zei 'ik denk' omdat een aantal van die spelers toen meededen aan de discussie hierover in het discussietopic, die vinden het vast niet leuk dat jij nu in je eentje besluit dat alsnog te doen. Maar inderdaad, dat denk ik, ik weet het niet zeker.
Sowieso is een half uur wel een erg korte tijd om te zeggen dat het 'nu al te laat is'. Dan is iedere beslissing al direct verjaard zodra hij genomen is.
Nogmaals, wat mij betreft stel je voor om die hele puntentelling achterwege te laten. Maar als er zo'n strenge set regels is moet je je er ook aan houden, vind ik.
Uit solidariteit lever ik ook mijn puntje inquote:Op zondag 12 juli 2009 18:05 schreef Tanjaa het volgende:
Punten #1656
5 BasOne
1 Lubje25
2 Ofyles2
5 Starla
2 NelsonWandelaar
1 Tanjaa -1
1 De_Hertog
Zo hoppa, mijn punt in geleverd.
Blij?
Waar een mens zich druk om kan maken zeg
het is een SPEL remember, zelfs de puber van de quiz is nog niet zo kinderachtig.
Het wordt wel verboden, in de OP staat dat je 1 punt moet toekennen, tenzij dubbele punten topic. Laatst vroeg iemand dat in het discussietopic en was het antwoord ook 'nee, anders voegt het dubbele punten topic niets meer toe'.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kan me geen fuck schelen wat 'men' denkt, het word nergens verboden, niemand heeft er verder problemen mee.
Ik heb het net even teruggezocht (ik was toen niet online) en zie dat jij degene bent die er op hamert dat de punten er af moeten omdat het oneerlijk is. Vervelend dat daar pas laat naar werd geluisterd, maar dat is toch hetzelfde als wat ik nu doe?quote:Fuck it. als het zo moet bekijk het dan maar, toedeledokie, genuil over je aan de regels houden, terwijl anderen de regels met voeten treden je dagen bezig bent om dat recht te zetten en niemand die ook maar een piep geeft.
Sorry, dat was niet mijn bedoeling. Ik vind alleen dat als je zo'n enorme set regels en afspraken hebt je je er ook aan moet houden. Anders moet je er gewoon een trivia topic van maken en helemaal geen punten doen.quote:Fuck de hele teringbende dan maar, al het op de ze manier moet heb ik er 0,0 trek meer in.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:08 schreef Tanjaa het volgende:
Nieuwe lijst:
Punten #1656
5 BasOne
1 Lubje25
2 Ofyles2
4 Starla
2 NelsonWandelaar
1 Tanjaa
1 De_Hertog
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:10 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Schopje naar POL
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het wordt wel verboden, in de OP staat dat je 1 punt moet toekennen, tenzij dubbele punten topic. Laatst vroeg iemand dat in het discussietopic en was het antwoord ook 'nee, anders voegt het dubbele punten topic niets meer toe'.
[..]
Ik heb het net even teruggezocht (ik was toen niet online) en zie dat jij degene bent die er op hamert dat de punten er af moeten omdat het oneerlijk is. Vervelend dat daar pas laat naar werd geluisterd, maar dat is toch hetzelfde als wat ik nu doe?
[..]
Sorry, dat was niet mijn bedoeling. Ik vind alleen dat als je zo'n enorme set regels en afspraken hebt je je er ook aan moet houden. Anders moet je er gewoon een trivia topic van maken en helemaal geen punten doen.
Ach met nog 12 posts te gaan kunnen we net zo goed de rest van het topic voldiscussierenquote:
Dat gaat om aan wie je het punt geeft. Niet om hoeveel punten je voor deze vraag wil gaan verdelen. Er staat toch ook 'het punt'?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Punten
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.
Voor elk goed antwoord krijg je een punt dat wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelers. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
Die connectie was me nog niet eens opgevallen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef Siniti het volgende:
Tering Bas, dit is geen dubbele punten topic, dus kan je slechts 1 punt per vraag toekennen.
Wil je nou echt zo graag slijmen bij Tanjaa dat je haar ook een punt geeft?
Ik had de vraag goed, starla had de vraag goed maar completer, Ga nou geen argumenten erbij halen die nergens op slaanquote:Op zondag 12 juli 2009 18:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die connectie was me nog niet eens opgevallen.
En dan kiest de vraagsteller of hij het complete antwoord een punt wil geven of het eerste antwoord. Niet allebei. Dus nu wilde Bas wss het complete antwoord een punt geven maar gaf jouw er ook één om te slijmen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik had de vraag goed, starla had de vraag goed maar completer, Ga nou geen argumenten erbij halen die nergens op slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |